Най-добрите автосервизи ще се борят „Автомобилен сервиз на годината 2013”

| от |

Shell_CWOY_2013_LOGOТретото издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината 2013”, организиран от Shell България, ще награди най-добрите автомобилни специалисти в България.

Онлайн гласуването на потребители определи сервизите, които ще продължат във втория етап от конкурса. Жури от експерти ще посети всички номинирани сервизи, за да определи победителите в надпреварата.

Голямата награда и призът „Автомобилен сервиз на годината 2013” ще бъдат присъдени на един от финалистите в трите конкурсни категории – „Голям мултифункционален сервиз”, „Компактен мултифункционален сервиз” и „Близо до клиента”.

Номинираните сервизи са:

В категорията „Голям мултифункционален сервиз”

  • „Автомотор Божурище” ЕАД, гр.София
  • „Балкан Стар Ритейл” ЕООД – клон София (леки автомобили)
  • „Дженеръс Ауто” ЕАД,  гр. София
  • „Мото-Пфое“, филиал „Люлин“, гр. София
  • „Порше София Запад”
  • „ТМ-Ауто” ЕООД, „Тойота София Запад“
  • „София Франс Ауто” – Търговски и сервизен комплекс София 3 АД

В категорията „Компактен мултифункционален сервиз”

  • „Автосервиз Алком”, гр.София
  • „Автоцентър ХиГ”, гр. Сливен
  • „Омникар Ауто” ООД експресен сервиз, гр. Бургас
  • „София Франс Ауто – Велико Търново“ ООД
  • „София Бош Кар”, гр. София
  • „ХЕЕД-91” Христо Петров, гр. София
  • „Венци Велико Търново” ЕООД

Представител на всеки от наградените сервизи ще посети научноизследователския център на Shell в Хамбург, Германия, за да се запознае с процеса на създаване и тестване на новите поколения горива и моторни масла. Организаторите са предвидили и допълнителни награди – служителите на сервизите, участващи във втория етап на конкурса, ще присъстват на обучение за съвременните иновации в горивата. Наред с това за всички участници ще се проведе и състезание за икономично шофиране. Този, който успее да измине най-дълго разстояние с един литър гориво в резервоара, ще спечели ваучер за гориво.

 
 

Google Home задмина Amazon Alexa

| от chronicle.bg |

В резултат на проведено проучване относно качествата на Google Home и Amazon Alexa, стана ясно, че въпреки че Amazon Alexa е доста по-популярен и по-добре продаван продукт, вероятността Google Home да отговори правилно на потребителските въпроси е шест пъти по-голяма.

Към момента Amazon Alexa има цели 70 процента от пазара на управляваните с глас домашни асистенти, но практическият тест показва нещата по-различно. В него Amazon Alexa и Google Home отговарят на 3000 въпроса. Едно от възможните обяснения е разликата в подхода на Google и Аmazon при захранването на асистентите си с информация.

Google използва базата данни Knowledge Graph, която се компилира от резултатите в търсачката на компанията за последните пет години. От своя страна, Amazon обикновено се позовава на информация от свои партньори.

Google Home се оказва и по-адекватен, когато става въпрос за прости команди с цифри.

 
 

Най-смешната жена в Instagram и пародийните снимки на звездите

| от chronicle.bg |

Ако все още не сте в Instagram, имате страхотна причина, за да се присъедините към социалната мрежа. И тя е Селесте Барбър.

35-годишната австралийска комедийна актриса пародира звездите, изваждайки най-известните им снимки и опитвайки се да ги наподобява. Резултатът е смях в най-чиста форма.

Наскоро Барбър дори бе обявена за най-забавната жена в интернет от платформата WhoHaHa, която се опитва да насочи вниманието към смешните жени във виртуалното пространство.

Профилът на Барбър наброява повече от 1,8 милиона последователи, които редовно се смеят на снимките й.

През 2016-а написа статията „Женена съм за мъж, който е по-секси от мен. По-трудно е, отколкото си мислех”, в която разкрива какво е мъжът до теб да получава повече комплименти от теб.

Дори сама признава, че постоянно му натяква, че заради красотата си, получава всичко наготово, докато определя себе си като просто „умна” и „забавна”.

Да, донякъде думите й и целият й образ в Instagram могат да бъдат приемани като поредното феминистично недоразумение, но пък Селесте наистина е дяволски смешна.

Nothing like a night swim. #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny #nicolescherzinger @nicolescherzy

Публикация, споделена от Celeste Barber (@celestebarber) на

Подбрахме част от най-добрите й снимки, за да ви докажем. Разгледайте ги в галерията.

 
 

Най-добрите филми за наркотици

| от chronicle.bg |

Какво прави човек, когато иска да добави много екшън към филма си за малко пари? Добавя наркотици.

Днес е Международен ден за борба с употребата и нелегалния трафик на наркотици (ООН) и по този повод сме събрали в галерията ни 15 от най-добрите филми с, за и с участието на наркотиците.

Оказа се, че Холивуд е правил филми за всякакви наркотици – леки наркотици, тежки наркотици, както и за всички, които се занимават с наркотици – дилъри, трафиканти. Има от всичко!

Ще сметнем, че знаете разликата между канабис, марихуана и коз.

 
 

„Transformers: The Last Knight“ оглави бокс-офис класацията

| от chronicle.bg, по БТА |

Блокбастърът „Трансформърс: Последният рицар“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка, но приходите от дебютния му уикенд са ниски в сравнение с предишните филми от поредицата, съобщи Асошиейтед прес.

Приходите от уикенда на „Трансформърс: Последният рицар“ в САЩ и Канада са 43,5 милиона, а за петдневния период от сряда – 69,1 милиона. Предишните четири филма дебютираха с над 97 милиона долара.

Филмът, в който Марк Уолбърг за втори път изпълнява главната роля, обаче предизвика по-голям интерес в чужбина, особено в Китай. Приходите му на световния пазар са 196,2 милиона долара, от които 123,4 милиона в Китай.

Засега не е ясно дали „Трансформърс: Последният рицар“ ще успее да покрие направените разходи. Бюджетът му е 217 милиона долара и почти още толкова за маркетинг. Отзивите на критиката за него са по-лоши, отколкото за предишните филми.

Второто място в бокс-офис класацията на Северна Америка си поделиха „Жената чудо“ и „Колите 3″ с приходи от 25,2 милиона долара. Почти месец след като излезе на екран, „Жената чудо“ продължава да привлича интерес. За четири седмици приходите в САЩ и Канада надхвърлиха 300 милиона долара. Продажбата на билети по света донесе 652,9 милиона долара – най-високите постъпления от филм, режисиран от жена.

Четвърти е „47 метра надолу“, а пети – биографичният филм за рапъра Тупак Шакур „All Eyez On Me“.