„Моето цветно училище”

| от |

Фестивал на цветовете, Нова и Vbox7.com провокират ученици с „Моето цветно училище”. Младата българска певица Дивна отправя истинско творческо предизвикателство към всички ученици от София. Със специално видео, музикалният талант стартира конкурса „Моето цветно училище”, организиран като част от първото българско издание на Холи – Фестивал на цветовете.

imageforPR

От 28 май колоритната инициатива, подкрепена от НОВА телевизия и Vbox7.com, провокира изобретателността и екипността на учениците, които ще трябва по нестандартен начин да разкажат защо искат именно тяхното училище да се преобрази в нови цветове. Най-убедителното видео, качено в сайта на партньорите от Vbox7.com, ще донесе на своите създатели колоритна награда. Една от стените на тяхното училище ще бъде изрисувана от организаторите, а пъстрите цветове ще пренесат веселото настроение на Холи в училищния двор.
Желаещите да се включат в конкурса, могат да качат през своя профил във Vbox7.com, кратко видео с клип, колаж, интервю, песен, стих или друг интересен начин, по който да представят своята идея. Може да ползват както уеб версията на сайта, така и мобилното приложение на Vbox7.com, а след като видеото е онлайн трябва да изпратят линк към него на пощата на Фестивал на цветовете – colorfestival@abv.bg. Училището – победител ще бъде обявено на 16 юни.

Популярната индийска традиция Холи или Фестивал на цветовете ще събере за първи път у нас всички почитатели на индийската култура и положителните изживявания. На 21 юни на стадион „Академик”, освен музикалните емоции с DJ SASH, RUSKO, The Offenders и другите чуждестранни и български изпълнители, ще има още много силни преживявания, игри и забавления. В специално обособена арт зона посетителите ще могат да вземат участие в различни активности и състезания.

Билети за предстоящото българско издание на Фестивал на цветовете могат да се закупят в мрежата на Eventim в цялата странa на цени от 43 лв. (включващ една торбичка с цветен прах), 53 лв. (включващ пет торбички с цветен прах) и 63 лв. (включващ 9 торбички с цветен прах). Поради големия интерес, продължава промоцията, в която може да бъде закупен пакет от три билета на обща стойност 105 лв., включващ и 3 торбички цветен прах.

Торбичките с цветен прах към всяка категория билети ще се получават на самия фестивал, в деня на събитието, като на място посетителите ще могат да закупуват и допълнително количество цветове: 1 торбичка с цветен прах ще струва 4 лв., 4 торбички – 10 лв., а 9 торбички – 20 лв.

Фейсбук страницата на Фестивал на цветовете: https://www.facebook.com/HoliColourFestivalBulgaria
Фейсбук страницата на събитието: https://www.facebook.com/events/816197881730307/?ref=22
Vbox страница на Фестивал на цветовете: http://vbox7.com/user:color_festival
Линк към уебсайта на Eventim за продажба на билети: http://www.eventim.bg/bg/bileti/festival-na-cvetovete-sofia-academik-stadium-351259/event.html#

 
 

Първи поглед към Game of Thrones 7

| от chronicle.bg |

Зимата дойде, но Game of Thrones 7 – не. Новият сезон на култовото шоу ще се появи на малкия екран отново едва през лятото на 2017 г,. Ако дотогава има половин година, то това не значи, че по сериала не се работи. Вече може да видите и първи кадри от онова, което ни очаква.

Те се появяват в кратко видео на HBO за онова, което да очакваме от канала през 2017 година. Въпреки че виждаме само няколко кадъра от сериала по книгите на Джордж Р.Р. Мартин, те ни дават яснота за едно – зимата идва и тя е сезонът на Старките.

Вижте видеото за сериалите, които ще гледаме през 2017 година, в галерията – кадри от GoT7. Кога последно сте виждали Аря на кон?

 
 

И ние можем да пеем на английски… и не само!

| от |

#ЗТП е популярен хаштаг в Twitter и означава ‘Земи тоя превод. В случая можем да добавим и ‘Земи това изпълнение! Предлагаме ви избрана селекция песни, в която български изпълнители пеят на чужд език! Резултатът е разтърсващ… от смях.

Започваме, разбира се, с песента, която „подлуди социалните мрежи“. Макар Издислав да се появи едва миналата седмица, със сигурност заслужава първото място.

Когато Екстра Нина пееше на френски, Фики и ръце нямаше, не само крака :)

Шоуто на Слави обаче държи рекорда по брой „шедьоври“ от времето, когато реши да интернационализира патриотичния фолклор. Резултатът е изключителен.

Камон, камон шаутед

дъ Туркиш дженерал

фром дъ таун оф Панагюрище.

Айм дъ мейкър оф дъ флаг,
дъ продюсър оф дъ знак
деф ор либъртииииии….

И ако вече сте с отворена уста само чуйте “Get back, get back, maiden Kalino”!

Има и вариант на “Sitting down is Djore dos”

И нашият фаворит… засега…
Иф ай дай ор иф дей кил ми,
дончу край тунайт фор ми,
Гоу ту дринк уиски енд биър,
рокендрол фореевър!

Но ако си мислите, че Слави се е сетил единствен бъркате! Поп фолка отдавна е „Danger zone“ за езика на ШекспирТ!

Дори Лили Иванова владее този език още от времето на първите английски крале…

А поп-фолка помни полиглота Коста Марков, който пееше песните си на два езика едновременно… (От 01:50 за английски превод)
Оунли ю кен чуз хус дъ уан ху уил люз!

А кака ви Сашка поздрави немскоговорящите с Камъните падат на… швейцарски както сама каза. Няма да казваме какво чуваме…

Tук се затруднихме, но Уна пасиооооон е може би песен, на може би испански…

Дори Луна пропя на английски… или на нещо, което прилича…

Ако се сетите за някоя пропусната песен, заслужаваща място тук, пишете!

Ние завършваме с Бейби юр он май майнд на Преслава…

 
 

Дарете близките си за Коледа с орангутан

| от chronicle.bg, по theorangutanproject.eu |

Често подаръците за Коледа са силно ненужни. Сега обаче това може рязко да се промени. Орангутаните няма да събират прах по рафтовете в секцията.

Интернет сайт предлага да осиновите орангутанче вместо да купувате на близките си подарък за Коледа. Това става с дарение, а след като то е направено, можете да пратите по имейл сертификата до „жертвата“ на подаръка ви или да го изпратите до себе си, да го принтиранет и да го подарите лично.

Даренията са в размер на 20 и 35 евро. За 20 евро вие ще уредите на животинката един месец свежа и питателна храна от плодове и зеленчуци. За 35 евро осигурявате същото плюс пъзел, който орангутанчето трябва да реши, за да получи храната. Пъзелите развиват мозъка на животните и правят ежедневието им в приюта по-приятно.

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”