Марк Зукърбърг: Твърдението на Тим Кук, че рекламите превръщат хората в продукти е „нелепо“

| от |

Марк Зукърбърг изрази несъгласие с твърдението на изпълнителния директор на Apple Тим Кук, според когото, „когато една онлайн услуга е безплатна, ние не сме клиенти – ние сме продуктът“, пише The Verge. В материал на Time за проекта Internet.org на Facebook се посочва, че основателят на най-голямата социална мрежа е бил раздразнен от представата, че поддържаните с реклами услуги са вредни за потребителите, описвайки я като „нелепа идея“.

„Това, което ме ядосва е, че много хора все по-често смятат, че рекламният бизнес модел не е съобразен с интереса на потребителите“, казва Зукърбърг. „Какво мислите, че тъй като плащаш на Apple, те се съобразяват с теб? Ако се съобразяваха, щяха да направят продуктите си по-евтини!“. Коментарите на основателя на Facebook са насочени към изявление на Кук от месец септември, когато директорът на Apple защити решенията за сигурност на компанията след кражбата на стотици лични фотографии на знаменитости от iCloud. Кук посочи, че не е искал компанията да се превърне в източник на потребителски данни за Агенцията за национална сигурност и предупреди клиентите да стоят далече от фирми, които предлагат „безплатни“ услуги. Кук не спомена конкретни компании, но се предполага, че има предвид както Google, така и Facebook./Агенция „Фокус“

 
 
Коментарите са изключени за Марк Зукърбърг: Твърдението на Тим Кук, че рекламите превръщат хората в продукти е „нелепо“