Лондон – най-предпочитаният град от туристите

| от |

Лондон е най-предпочитаният град от туристите за трети път от четири години, показва Глобалният индекс на дестинациите на MasterCard, публикуван на 9 юли. Класацията включва 132 най-посещавани градове по света. Автори на доклада са д-р Юуа Хедрик-Уон и Дезмънд Чун.

London_5

Според изследването Лондон се очаква да бъде посетен от 18,7 млн туристи през 2014. Прогнозата включва още: Банкок – 16,42 млн туристи, Париж – 15,57 млн туристи, Сингапур – 12,47 млн туристи, Дубай – 11,95 млн туристи.
Индексът откроява няколко глобални тренда:

  • Европа – тази година 76% от международните посетители на Лондон са от други европейски градове, ясен показател за набиращата скорост европейска икономика
  • Латинска Америка – Лима се утвърди като най-бързо развиващия се град в региона.
  • Близък Изток и Африка – Дубай е един от най-бързо развиващите се градове в първите 10 в класацията, на път да изпревари Париж и Сингапур след 5г.
  • Северна Америка – регионът е сравнително устойчив от създаването на индекса, Чикаго се очаква да стане най-бързо развиващия се американски град тази година.
  • Истанбул бе обявен за трета най-предпочитана европейска дестинация след Лондон и Париж. Градът се предвижда да бъде посетен от 11,6 млн туристи до края на 2014.
  • 20-те най-посещавани градове по брой международни туристи в света са: Лондон, Банкок, Париж, Сингапур, Дубай, Ню Йорк, Истанбул, Куала Лумпур, Хонконг, Сеул, Барселона, Амстердам, Милано, Рим, Тайпе, Шанхай, Виена, Риад, Токио и Лима.
  • Глобалният индекс на дестинациите на MasterCard класира градовете по брой международни туристи, пристигнали в него и обем трансгранични разходи, направени от същите туристи в съответните градове. Изследването дава прогноза за ръста на туристите за 2014.
  • В топ 10 на европейските градове по брой туристи са: Лондон, Париж, Истанбул, Барселона, Амстердам, Милано, Рм, Виена, Прага и Мюнхен. А в топ 10 на европейските градове по направени разходи от туристи: Лондон, Париж, Барселона, Истанбул, Мадрид, Рим, Мюнхен, Виена, Милано и Берлин.
  • Индекс на въздушните хъбове: Лондон, Париж, Франкфурт, Дубай, Ню Йорк, Истанбул, Амстердам, Сингапур, Хонконг, Москва.
  • Топ 10 най-бързо развиващи се дестинации с въздушни хъбове /2010-2014/: Истанбул, Хонконг, Дубай, Москва, Сингапур, Куала Лумпур, Банкок, Сеул, Шанхай, Абу Даби.
  • Градовете, попаднали в изследването за Европа, са: Амстердам, Анкара, Атина, Барселона, Берлин, Брюксел, Букурещ, Будапеща, Копенхаген, Дъблин, Дюселдорф, Единбург, Франкфурт, Женева, Хамбург, Истанбул, Киев, Лисабон, Лондон, Мадрид, Милано, Минск, Москва, Мюнхен, Новосибирск, Париж, Прага, Рим, София, Санкт Петербург, Стокхолм, Виена, Владивосток, Варшава, Екатерининбург, Цюрих.

С Агенция КРОСС

Снимка http://londonsnap.co.uk/

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Ако изневери веднъж, ще изневери и втори път

| от chronicle.bg |

Ако партньорът ви е изневерил веднъж, най-вероятно няма да е за последно.

Това сочи ново проучване, проведено от Лондонски университетски колеж.

То сочи, че неверните половинки са склонни да правят едно и също повече от веднъж и да лъжат партньора си. Проучването открива, че с всяка лъжа, която човек казва, той се чувства по-малко зле да повтаря прегрешението си впоследствие.

Причината за това се корени в сегмент от мозъка, наречен амигдала, който ни кара да се чувстваме зле, когато лъжем. Всеки път, когато лъжете, реакцията на амигдала отслабва, съответно – чувствате се по-малко виновни.

Изследването не цели да тества изневярата, а способността на хората да лъжат.

На участниците са показвани буркани с монети и от тях се иска да покажат на друг човек, който получава размазано изображение на буркана, да познае колко монети има в него.

Когато разберат, че ще получат пари, ако партньорът им предположи по-висока цифра, те стават по-склонни да излъжат.

Въпреки че изследването не е фокусирано върху изневярата в частност, авторите му предполагат, че механизмът е сходен.

Идеята е, че когато изневерите за първи път, се чувствате зле. Следващия път се чувствате по-малко зле и т.н.

Това означава, че колкото повече лъжем, толкова по-склонни сме да лъжем.

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat