LinkedIn създава рекламна мрежа

| от |

Американската компания LinkedIn съобщи, че навлиза в бизнеса с рекламни технологии. Тя е разработила глобална рекламна мрежа, съобщава Business Insider. С това прави стъпка към изпълнението на стратегия, поставена преди година, в рамките на която си постави за цел да изгради business-to-business (b2b) маркетинг на стойност 1 млрд. долара.

Професионалната социална мрежа си партнира с AppNexus, за да доставя реклами на базата не само на данните от сайта и приложенията й, но и на мрежа от 2500 други фирми с фокус върху уебсайтовете. Стъпката на развитие следва решение на LinkedIn да придобие b2b маркетинг платформата Bizo през август 2014 г. за 175 млн. долара. От тогава LinkedIn интегрира екипа и технологията на Bizo. Сега представя първата си поредица от маркетингови и рекламни продукти. В общи линии това се смята за повторно представяне на Bizo под логото на LinkedIn.

В потребителската база на LinkedIn вече са включени 347 милиона профила на хора, представящи своите професионални умения и образователни квалификации. Поначало повечето от потребителите са добре адаптирали технологиите в живота си професионалисти. И, също както при невероятно силната мрежа на Facebook – Atlas, LinkedIn потребителите се вписват в социалната мрежа с много достоверни и подробни данни за себе си. Това дава на компанията богат набор от информация за тях и контактите им. / money.bg

 
 
Коментарите са изключени за LinkedIn създава рекламна мрежа