Красивите лозя във френското шампанско

| от |
Шампанско, или „Champagne“ на френски език, е историческа област в североизточната част на Франция, на 160 км от Париж, а световната си слава получawa благодарение на прекрасните лозя, от които пък в крайна сметка се получава пенливото вино, известно като шампанско.

Вината с произход от региона Шампан са били известни още преди Средновековието, а римляните са първите, които започнали да садят лозя в този район от Североизточна Франция и още в 5 век.

Най-старото открито пенливо вино, т.е. първо шампанско, било „Blanquette de Limoux“, което според някои твърдения е било произведено от бенедиктинците в абатството Сейнт Хилъри през 1531 година.

Днес шампанското е известна напитка, призната като световна марка и име, запазено изключително за пенливите бели вина с произход от провинция Шампан. Това място е истинска туристическа атракция за всички романтици, които искат да се насладят на красивата природа и дегустацията на превъзходните вина.

 
 

Bulgaria Air подарява самолетни билети и вход за фестивала Lollapalooza в Париж

| от chronicle.bg |

По повод стартирането на обновения си и по-функционален уебсайт, Bulgaria Air реши да изненада пътниците с интересна игра.

#Билети, фестивал и един приятел късметлия ще спечели два двуспосочни самолетни билета до Париж и вход за известния фестивал Lollapalooza, който тази година ще се проведе на 22 и 23 юли във френската столица.

Механизмът за участие е много лесен – в различните страници и подстраници на уебсайта www.air.bg са скрити имена на музикални изпълнители. Участниците трябва да ги открият и да посочат тяхна песен като коментар под публикация за играта във Fаcebook. Всеки ден имената на музикантите ще бъдат различни. Във Facebook страницата на авиокомпанията са описани подробно условията и стъпките за участие.

Жокер към участващите е, че най-много изпълнители ще бъдат скрити в новите секции на уебсайта. Обновеният интерфейс на интернет страницата вече предлага възможност пасажерите да проверят и следят полета си онлайн с услугата „Полетно разписание“.

Играта #Билети, фестивал и един приятел започва на 22 май – понеделник, и ще продължи до 11 юни. Победителят ще бъдат изтеглен на 12 юни и ще бъде обявен на Facebook страницата на авиокомпанията.

 
 

Умни очила ще приспиват за 10 минути

| от chronicle.bg |

Компанията Sana Health произведе наистина революционен продукт в борбата с инсомнията. Тези очила  обещават да ви накарат да заспите само 10 минути след като ги поставите.

Очилата не само блокират светлината: специалният механизъм, скрит в рамката, използва аудио-визуална стимулация, за да приспи този, който ги носи. Това извиква в мозъка повтарящи се модели, които присъстват в най-добрите естествени цикли на сън и предразполагат към дълбоки състояния на релаксация.

Очилата могат и да следят промените в нервната система.

Шефът на компанията, Ричард Ханбъри, разработва технологията, в търсене на решение на проблема с хроничната болка, която му пречи да заспи.

20160518_Sana_B2_06_mdwvsk

Предстои компанията да започне работа по масово производство. По думите на Ханбъри очилата ще се появят на пазара най-късно през второто тримесечие на 2018 г. и ще струват 400 долара.

Източник: Engadget

 
 

Видео показва новия Samsung Galaxy J7

| от chronicle.bg |

Серията Galaxy J на Samsung – това са J5 (2017) и J7 (2017) вече премина през няколко сертификации в национални регулатори, като наскоро това стана и в Южна Корея.

През това време в YouTube е качено ново руско видео, което дава доста информация за все още необявения официално Galaxy J7 (2017).

Новият модел изглежда различен от настоящата J серия: това, което се вижда на видеото са стандартен 3.5-милиметров аудио жак и microUSB порт, физически бутон с вграден сензор за оптечатъци. Дисплеят трябва да е 5.5-инчов Super AMOLED в 1080р, а чипсетът е Exynos 7870. Очакват се и голяма 3600 mAh батерия и 3GB RAM памет, допълвани от задна 13MP, f/1.9 камера.

 
 

KONA от Hyundai: истински SUV автомобил с прогресивен характер

| от chronicle.bg |

Преди официалното представяне Hyundai Motor пусна ново видео, показващо още детайли от дизайна на изцяло новия KONA, най-младия SUV автомобил в европейската гама на Hyundai.

Силуетът на новия KONA подчертава агресивния стил на каросерията с елегантни и изострени форми. Присъствието му се характеризира с широка стойка и дизайн с двойни предни фарове. KONA е оборудван и с каскадна предна решетка – новата фамилна идентичност на Hyundai.

Освен прогресивен дизайн, изцяло новият KONA предлага и съвсем нови технологии, като прави премиум характеристиките по-достъпни за удобно и безопасно шофиране. Нова характеристика, например, е head-up дисплеят, който прожектира ключова информация за шофирането директно пред погледа на водача. Прожектираното изображение с размер 8 инча (20,3 см) и водеща в класа яркост от 10 000 кандела на квадратен метър гарантира видимост и при дневна светлина и е предпоставка за безопасно шофиране.

Повече информация за изцяло новия Hyundai KONA ще бъде публикувана скоро, като официалното представяне ще бъде през лятото на 2017 г.