Как adidas победи Nike на Световното

| от |

В първенството nа спортните марки adidas имаше същата стратегия, както и германците – дългогодишен опит и екипна работа.


1
На пазара на спортна екипировка Nike е нa челното място, като държи 17% от световния пазар, а на второ място е adidas с 12%. Но когато говорим за футбол, двете компании заедно държат 70% от пазара, с тази разлика, че миналата година от този спорт Nike е реализирала продажби от 2,3 милиарда долара, а Adidas 2,7 милиарда долара.

На Мондиала, Nike влезе с „Risk Everything“, докато adidas е „All In or Nothing“.

Nike е решен да доминират първенството и спонсорира 10 от 32-та отборa, сред които бяха най-големите фаворити преди началото: Бразилия, Англия Португалия, Франция и Холандия. За разлика от тях, Adidas имаше 9 представителя, сред които Германия, Аржентина, Мексико и Колумбия.

Nike имаше и най-скъпото спонсорство на футболист на Мондиала, португалецът Кристиано Роналдо с 8,35 милиона долара годишно (повече от него pвзима само Бекъм от Adida, 11.7 милиона долара, но той не играе на световното). Те са спонсори и на Неймар, който има 11-годишен договор за 1 милион долара годишно.

Въпреки че на хартия изглежда добре (Роналдо, Иниеста, Рууни), Nike имаше лошо първенство. Рибери се контузи още преди началото на Мондиала и не игра, а Рууни, Иниеста и Роналдо се представиха  катастрофално и събраха багажа още след групите. Давид Луис бе капитан на Бразилия при поражението  7:1 от Германия, а Неймар не игра в решителните мачове заради контузия на гърба.

Срещу тях са Adidas, които изключително пресметливо  влязоха в първенството с отбори като Германия и Аржентина, и футболисти като Меси и Йозил, за които плащат съответно по 3,3 и 4,9 милиона долара годишно. С такъв ход Adidas имаше два отбора на финала.

Една от основните разлики във функционирането на двете марки във футбола е, че изпълнителен директор на Adidas е Херберт Хайнер, който е председател на надзорния съвет на Байерн Мюнхен и познава играта в детайли, докато Nike се американска компания. Освен че са добри в избора на състезатели, статистиката от социалните мрежи показват, че Adidas сa по-добри в разбирането на това, коетотърсят  феновете, така че по време на Мондиала те със 150% по-голяма интерактивност (ретуитове и харесвания), отколкото преди началото. При Nike крайният резултат е -10%. Тук формулата на Adidas е повече информация, свързана с играта и малко самореклама, докато Nike направиха обратното.

 
 

Мастифът Марта е най-грозното куче в света

| от chronicle.bg, БТА |

Мастиф, който тежи 56 кг и е кръстен Марта, бе обявен за победител в 29-ия ежегоден конкурс за най-грозното куче в света, организиран в Петалума, Калифорния.

Неаполитанският мастиф Марта бе фаворит за спечелване на титлата още от началото на конкурса, като често се просваше на земята с клюмнала глава, когато се предполагаше, че е наблюдаван. „Марта бе спасена, когато бе почти ослепяла. След няколко хирургични интервенции тя възвърна зрението си“, заяви собственичката й Шърли Зиндлър.

Шърли и нейният домашен любимец получиха като награда 1500 долара и пътуване до Ню Йорк, за да се появят пред медиите.

16-годишният Моу, който е кръстоска между брюкселски грифон и мопс и бе най-възрастният участник в конкурса, зае второ място. Той е загубил зрението и слуха си, но има остро обоняние.

Миналата година победител стана 17-годишно женско чихуахуа.

 
 

2CELLOS с ново видео към песен от „Властелинът на пръстените“

| от chronicle.bg |

2CELLOS изненадаха феновете си с ново видео към песента „May It Be”. Парчето е кавър от саундтрака на „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“ и част от последния им албум SCORE. Целият албум, посветен на филмова музика, ще чуем на живо на 4 декември в зала „Арена Армеец“.

За по-малко от месец видеото към “May It Be” събира 1 милион гледания в YouTube.

Това не е първото видео от албума “Score”, заснет в Хърватия. Миналата година, в Дубровник е заснет и клипът към нашумелия кавър на “Game of Thrones”, а през февруари тази година там снимат видеото към “Moon River” – саундтракът на класиката „Закуска в Тифани“. Месец по-късно, видеото към „Now We Are Free” от „Гладиатор“, което е частично снимано в Хърватия, беше представено в Pula Arena – единственият римски амфитеатър, който все още е непокътнат. Във всички видеа от новия албум двамата челисти са придружени от Лондонския симфоничен оркестър.

Чрез новия си албум „Score”, продуциран от Sony Music Masterworks, 2CELLOS представят нов стил, като включват най-обичаните хитове, както в класическата, така и в съвременната музика. Траклистът включва песни от саундтраци като този на „Титаник“, „Властелинът на пръстените“, Закуска в Тифани“, „Кръстникът“, Гладиатор“, „Списъкът на Шиндлер“ и много други.

Билети за концерта, част от световното турне на талантивите музканти, може да закупите в касите на EASYPAY, EPAYGO.BG, OMV, THE MALL и EVENTIM.BG на цена от 50 до 110 лв.

 
 

Най-смешната жена в Instagram и пародийните снимки на звездите

| от chronicle.bg |

Ако все още не сте в Instagram, имате страхотна причина, за да се присъедините към социалната мрежа. И тя е Селесте Барбър.

35-годишната австралийска комедийна актриса пародира звездите, изваждайки най-известните им снимки и опитвайки се да ги наподобява. Резултатът е смях в най-чиста форма.

Наскоро Барбър дори бе обявена за най-забавната жена в интернет от платформата WhoHaHa, която се опитва да насочи вниманието към смешните жени във виртуалното пространство.

Профилът на Барбър наброява повече от 1,8 милиона последователи, които редовно се смеят на снимките й.

През 2016-а написа статията „Женена съм за мъж, който е по-секси от мен. По-трудно е, отколкото си мислех”, в която разкрива какво е мъжът до теб да получава повече комплименти от теб.

Дори сама признава, че постоянно му натяква, че заради красотата си, получава всичко наготово, докато определя себе си като просто „умна” и „забавна”.

Да, донякъде думите й и целият й образ в Instagram могат да бъдат приемани като поредното феминистично недоразумение, но пък Селесте наистина е дяволски смешна.

Nothing like a night swim. #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny #nicolescherzinger @nicolescherzy

Публикация, споделена от Celeste Barber (@celestebarber) на

Подбрахме част от най-добрите й снимки, за да ви докажем. Разгледайте ги в галерията.

 
 

Кортни Кокс спря да крие възрастта си

| от chronicle.bg |

Актрисата Кортни Кокс се отказа от козметичната хирургия.

Тя посочи, че това е нещо, към което човек не трябва да пристъпва с лекота. Въпреки че през последните години тя се възползва многократно от услугите й, днес актрисата вече не смята да се докосва повече до козметичната хирургия.

В интервю за модно списание Кортни Кокс призна, че е премахнала всичките си филъри и вече е толкова естествена, колкото може да бъде.

„Чувствам се по-добре, защото изглеждам като себе си. Мисля, че сега приличам повече на човека, който бях“, казва актрисата.

53-годишната Кокс стана известна с ролята си на Моника Гелър в сериала „Приятели“ през 90-те години. Казва, че днес вече е приела, че тялото й ще остарява и външният й вид ще се променя.

„Всичко ще тръгне надолу. Това не са бръчки, това са линиите на усмивката“, казва тя.

“Научих се да прегръщам движението и да разбера, че филърите не са ми приятели”, допълва тя.