Сто години Синатра

| от chronicle.bg |

За някои той е най-великият шоумен на 20 век – времето, в което музикантът носи смокинг и чаша с уиски в ръка. Жените припадат по него, а мъжете завиждат на самоувереността му, пише ДПА.

Синатра умира през 1998 г. на 82-годишна възраст. Той става известен във време, в което е нормално някой да пали цигара на сцената или в публиката, както и да има връзки с мафията. Това е време, в което гласът на музиканта има по-голямо значение от движенията му.

Синатра живее в златната ера на Холивуд. Днес той щеше да навърши 100 години.

С небрежното си полюляване с микрофон в ръка, Синатра е въплъщение на шоубизнеса.

Въпреки това неговият старт в живота не е лесен. При раждането му докторите използват форцепс, за да го извадят, което води до спукано тъпанче и белези, които остават на лицето му цял живот.

Като дете е кльощав хулиган, изгонен от училище, като нищо в ранните му години не подсказва каква музикална сензация ще стане в бъдеще.

В ранните си години работи като пеещ сервитьор за 15 долара на седмица. Първият му запис се продава зле, а след като започва да се появява на сцената, хиляди тийнейджъри го боготворят.

След първия от двата му концерта в Ню Йорк през 1944 г., момичетата в публиката просто отказват да си тръгнат. Когато девойките пристигат за второто шоу на „Франки“, градът става свидетел на нещо, което остава в историята като Бунтовете в Деня на Колумб.

Каква е тайната на този човек от италианско-американски произход, който не е нито толкова привлекателен като Дийн Мартин, нито толкова харизматичен като Сами Дейвис младши – двама от неговите близки приятели и съвременници? Синатра притежава кадифен глас, който постоянно усъвършенства, и никога не си позволява да мисли, че е станал твърде добър, за да спре да се учи. Самоусъвършенстването му продължава през целия му живот. Пронизващите му сини очи правят останалото.

Кариерата на Франк Синатра има своите върхове и спадове.

След истерията „Франки“ популярността му намалява. През 50-те години на миналия век младите хора искат да слушат новото рокендрол звучене, което не допада на Синатра. Той остава верен на джаза и започва да се снима в киното. За изпълнението си в „Оттук до вечността“ Франк Синатра печели „Оскар“ за най-добър актьор в поддържаща роля. Наградата му дава старт на дълга кариера в Холивуд, въпреки че ролите му, макар винаги доходоносни, стават все по-еднообразни.

След това стига до Лас Вегас. Развлеченията и казината започват с Франк Синатра.  Певецът винаги е отричал приписваните му връзки с мафията, но е факт, че е играл покер или голф с част от най-известните по онова време гангстери, пил е уиски в компанията им и е инвестирал заедно с тях в казина.

Франк Синатра лесно може да бъде разпознат като прототип на персонажа Джони Фонтейн в романа „Кръстникът“ на Марио Пузо.

„Дебелото“ досие на Синатра във ФБР съдържа заплахи за убийство срещу него, прочутите му романтични афери и подробности за отвличането на сина му през 1963 г.

Всичко това струва на шоумена някои от политическите му връзки, първоначално с демократите. Кланът Кенеди с удоволствие влиза в звездната орбита на Синатра, но след като слуховете за връзките му с мафията се раздуват, се отдръпва от него. По-късно Франк Синатра се сдружава с републиканеца Роналд Рейгън, откривайки в актьора, станал президент, много аспекти от собствената си личност – успеваемост, усилена работа, перфекционизъм.

Не на последно място в живота на Франк Синатра са жените. Той има зад гърба си четири брака, завършили с горчивина. Романтичните му афери могат да напълнят книги. След кратка връзка с него актрисата Марлене Дитрих казва: „Франк Синатра е „Мерцедес-Бенц“ сред мъжете“.

 
 

Звезди от киното, изкушени от телевизията

| от chronicle.bg |

В последните години сериалите показаха, че малкият екран е достатъчно голям за всяка световна звезда, стига да се основават върху добър сценарий и качествена режисура. Затова и в последните години мнозина се насочиха към телевизията.

Когато видяхме в сериала „Истински детектив” Матю Макконъхи, това беше изненада – носителят на „Оскар” беше слязъл от нивото на големия екран, за да се снима в телевизията. Оказа се, че това е добър ход, който впоследствие мнозина негови колеги повториха.

В епохата, в която всеки може да гледа каквото си поиска дори на телефон, това да бъдеш близо до аудиторията е по-важно от всякога.

Предлагаме ви да видите в галерията ни големите актьори, носители на редица награди за ролите си в киното, осмелили се да дадат шанс на телевизията. Като бонус включваме и трима големи режисьори, изкушени от малкия екран.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Ще видим нещо ново от LG

| от chronicle.bg |

Моделът G5 на LG – колкото и интересен да беше – се оказа провал. Сега компанията се опитва да се съвземе с друг емблематичен за марката телефон, който най-вероятно ще бъде показан на 26 февруари, ден преди Mobile World Congress в Барселона.

LG вече изпрати покани за събитието. Те не съдържат много информация – само дата и място. Но няколко неща сочат, че става въпрос за новия G6.

Поканата е с формата на телефон и на нея можем да прочетем мотото „See More, Play More“ (Виж повече, играй повече), което най-вероятно се отнася до новия дисплей на G6 – 18:9.

Освен дисплея, който официално беше потвърден от LG, G6 може да има Snapdragon 835 и 6GB RAM.

Носят се слухове, че LG ще пусне нов смарт часовник в Барселона, който ще бъде по-луксозен от стария LG G Watch R.

На Mobile World Congress изглежда ще бъде много интересен. Huawei, Motorola и Nokia също изпратиха покани за събития около тази дата, а се твърди, че  Samsung, HTC и няколко други компании ще покажат нови продукти.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.