Историята за Дракула спечели българската публика

| от |

Поредната история по мотиви на романа на Брам Стоукър – „Дракула: Неразказан“ застана на челна позиция сред най-гледаните филми у нас за миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните. Напълненият до горе с много епичен екшън, компютърно генерирани армии и комиксов вид филм за
трансилванеца Влад Цепеш, е гледан от 40 873 зрители за трите дни от премиерата му, като приходите от билетите им са 334 625 лева.

На втора позиция застава „Лабиринтът: Невъзможно бягство„, базиран също по книга – тази на Джеймс Дешнър. Екшън-фантастиката за група младежи, попаднали в затворено пространство, оградено от променящ се лабиринт, които търсят начин да се измъкнат оттам, е гледана от 65 751 зрители и има 507 837 лева приходи от тях за месец на екраните у нас.

Трети по ред е „Пчеличката Мая: Филмът“. Триизмерната анимация за познатите на мнозина от детството им – Мая и Уили, е вече 17 дни на екран у нас и има 20 995 зрители и 179 219 лева приходи.

Създаденият по популярен телевизионен сериал от 80-те – Закрилникът“ е на четвърта позиция. Филмът на Антоан Фукуа с Дензъл Уошингтън в главната роля е гледан от 38 447 зрители и има 307 982 лева от билетите им за 17-те дни на екран у нас.

На пета позиция е втората премиера от миналия уикенд – „Мисия: Ноември„. Екшънът, създаден по книгата на Бил Грейнджър с Пиърс Броснан и Олга Куриленко в главните роли, е гледан от 4 523 зрители и има 46 036 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

Шести по ред сред първите 10 е „Не казвай сбогом„. Трилърът по едноименния роман на Джилиан Флин с Бен Афлек и Розамунд Пайк и режисьора на „Седем“, „Боен клуб“, „Мъжете, които мразеха жените“, „Социална мрежа“ – Дейвид Финчър е 10 дни на екраните у нас и има 10 095 зрители и 78 216 лева от билетите им.

Друг трилър – „Преди да заспя“ е на седма позиция сред най-гледаните филми у нас. Напрегната история, създадена по бестселъра на Стивън Уотсън с Никол Кидман, Колин Фърт, Марк Стронг в главните роли е също 10 дни на екраните у нас и има 7 914 зрители и 60 260 лева от билетите им.

На осма позиция е „Легендата за Оз: Завръщането на Дороти„. Триизмерната анимация е вече месец на екраните и е гледана от 21 249 зрители и има 189 484 лева от билетите им.

Девети сред най-гледаните филми е хорорът „Анабел„. Десет дни след премиерата му у нас той е гледан от 11 227 зрители и има 44 513 лева от билетите им.

На десета позиция са „Костенурките Нинджа„. Историята за
четирите костенурки в триизмерен формат е вече втори месец на екран у нас и има 107 196 зрители и 993 744 лева от билетите им.

 
 
Коментарите са изключени за Историята за Дракула спечели българската публика