ГРАНДиозно новогодишно събитие с артисти от чуждестранната и българската клубна сцена

| от |

Легендарната ОВАЛНА ЗАЛА на ГРАНД ХОТЕЛ БЪЛГАРИЯ ще се превърне в клуб само за една нощ на 31 декември, когато български и чуждестранни диджеи и артисти ще си партнират за едно грандиозно новогодишно парти. Зад пулта  ще се изяви добре познатият на българската публика английски диджей – ASAD RIZVI.

NYE Ovalna Zala

DJ ASAD RIZVI  е една от емблемите на английския модерен тек и дийп хаус звук. От дебюта му през далечната 1995-а приносът му към световната денс сцена е забележителен. Над 150 сингъла, продадени в 100 хил. копия, ремикси за музикални величия като Lana del Rey, Phoenix, Blaze, Mr. C, The Fog, Doc Martin, и мн. други, участия на ъндърграунд сцената и в най-горещите клубове в над 40 страни от 5 континента…  Забива  в някои от най-реномираните клубове като Fabric и The End в Лондон, Pacha в Буенос Айрес, Stereo в Монреал и др. През 1998 г. е определен за „new school hero“ от списание Muzik, получава приза „продуцент на годината“ от Mixmag през 2000 г. и в същата година е избран за „DJ на годината“ от елитното списание The Face.

Asad-Rizvi

DJ Asad Rizvi

През годините той завладя сърцата на много  хаус  фенове и неговият неповторим стил със сигурност ще подлуди дансинга.

Лайнъп-ът  от българска страна  е впечатляващ и разнообразен като стилове. За ескалиращото парти настроение ще се погрижат имена като: PACHO и PEPO – двамата парти герои поотделно са изключително впечатляващи, а събрани в едно са взривоопасна комбинация, хаус ветеранът  DJ ILKO, младият талант SLAVI PEEV и последният проект на Илин Гривишки/ DJ Ilko и Майкъл Флеминг/ Lexus  MAGntk, с  напомпан лайв. Тяхна запазена марка са безкомпромисният  саунд  и магнетично денс  звучене.

Pacho&Pepo

Pacho&Pepo

Стилна архитектура на две нива, панорамен стъклен таван с вдъхновяваща звездна гледка, клубна озвучителна система и осветление, и 3D прожекции, DJ-и и изпълнения на живо – всичко събрано на едно място ще направят този празник събитието на годината.

Кувертите са на цена 60лв и 100лв, билетите на цена 25лв., и могат да бъдат закупени в мрежите Ticketlogic.bg  и Eventim.bg. На място входът ще бъде 30лв. Стартът е в 22 часа.

Официалното афтърпарти е в клуб Wake Up Sofia, а притежателите на куверт влизат  безплатно!!!

Това парти не е за изпускане, имате броени дни, в които да се настроите за истински добра нощ под покрива на великолепната ОВАЛНА ЗАЛА на ГРАНД ХОТЕЛ БЪЛГАРИЯ.

Tелефони за резервации и информация: 0897 770955 / 0899 251127

 
 

Ще видим нещо ново от LG

| от chronicle.bg |

Моделът G5 на LG – колкото и интересен да беше – се оказа провал. Сега компанията се опитва да се съвземе с друг емблематичен за марката телефон, който най-вероятно ще бъде показан на 26 февруари, ден преди Mobile World Congress в Барселона.

LG вече изпрати покани за събитието. Те не съдържат много информация – само дата и място. Но няколко неща сочат, че става въпрос за новия G6.

Поканата е с формата на телефон и на нея можем да прочетем мотото „See More, Play More“ (Виж повече, играй повече), което най-вероятно се отнася до новия дисплей на G6 – 18:9.

Освен дисплея, който официално беше потвърден от LG, G6 може да има Snapdragon 835 и 6GB RAM.

Носят се слухове, че LG ще пусне нов смарт часовник в Барселона, който ще бъде по-луксозен от стария LG G Watch R.

На Mobile World Congress изглежда ще бъде много интересен. Huawei, Motorola и Nokia също изпратиха покани за събития около тази дата, а се твърди, че  Samsung, HTC и няколко други компании ще покажат нови продукти.

 
 

BBC разследва изтеклия финал на новия сезон на Sherlock

| от chronicle.bg |

BBC разследва източника, който е разпространил нелегално финалния епизод от четвъртия сезон на хитовия сериал Sherlock.

Миналата събота, четвъртият епизод от последния сезон на сериала, озаглавен „His Final Problem“, изтече онлайн с руско аудио. От BBC са започнали пълно разследване по отношение на източника, който е разпространил серията.

“ВВС молят феновете на поредицата да останат верни на продукцията и да не свалят епизода ”, споделя в Twitter продуцента на сериала Сю Върчу.

След като разследването приключи, от ВВС смятат да издадат пълен отчет по отношение на това дали руският телевизионен оператор, Пeрвый канал, който се бе сдобил с първото копие на епизода, е виновен за ситуацията.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.