Факти за привличането и какво не знаете за тях

| от chronicle.bg по huffingtonpost.com |

Ако лятото не е любов, то няма друг сезон, който да е. Затова тук ще намерите 10 най-интересни факта, които ние открихме за любовта, флирта и секса, които сме сигурни, че винаги сте искали да знаете, но е нямало кой да ви каже…

  • Има значение на колко години са били родителите ти, когато са се се оженили

Какви партньори предпочиташ – по-възрастни от теб или по-млади? Какви те привличат – с по-изсечени черти или тези с по-бейби фейс? Оказва се, че и мъжете и жените, които са родени от „по-възрастни“ родители (от 30 години и нагоре) предпочитат и по-възрастни партньори. Същото важи и за тези с по-млади или дори младолики родители.

  • Жените са по-привлекателно, когато са в овулация

Университет в Лондон прави много просто изследване. Те решават да снимат група жени в момента, когато са в овулация и след това, когато не са. После питат група мъже, коя снимка намират за по-привлекателна. И 80% мъжете посочват снимките, на които жените са в овулация. Това се дължи на факта, че по време на овулацията си, жените имат по-здравословен вид, повече блясък и учудващо, но и по-пълно и съответно – привлекателно лице. Което пък говори на подсъзнателно ниво, че въпросната жена е по-плодовита. Друг интересне факт е, че по време на овулацията гласът на жените добива по-сексапилен и дрезгав тембър, което също влияе.

  • Важно е лицето ти да е симетрично

Всеизвестен факт е, че двете половини на човешкото лице и тяло никога не са еднакви. Но има значение дали двете половини на лицето ти са само с разлики в милиметри, тоест то е симетрично и се води лице с правилни черти. Подсъзнателно човек намира симетрията за красива, тъй като мозъкът ни е устроен винаги да намира форма и смисъл в нещата, които вижда. Затова и симетричното лице говори за красота, здраве и плодовитост. И също така, на чисто подсъзнателно ниво, хората са склонни да вярват и да се доверяват повече на човек, който намира за красив.

  • Външният вид на родителите ти определя вкуса ви към хората, които харесвате

Дори и да не вярвате, че това е така, то е доказан факт. Клишето, че мъжете неизменно се женят за майките си е малка, но простичка истина. Едно изследване на универсисета „Сейнт Андрюс“ направено в група от мъже и жени от различен пол, раса и възраст, е установило, че хората са склонни да харесват партньорите си със същите черти, цвят на косата и очите като родителите си.

  • В действителност има „златно правило“ за лица

Много хора се чудят дали има начин да бъдат наистина красиви. Интернационално красиви. Изследване преди години вади т. нар. „таблица за съотношение на лицето“. Когато я наложите на определено лице разбирате дали то е красиво или не, спрямо нея. И е факт, че действа. Повечето актриси и звезди признати за секссимволи пасват перфектно на въпросната таблица. В идеалния случай, разстоянието между очите и устата трябва да бъде около 36% от дължината на лицето. А разстоянието между очите трябва да е 46% от лицето. Уви, ако нямате тези проценти не може да промените фактите, но има трикове да „излъжете окото“. Например, бретонът може да скъси разстоянието и лицето ви да изглежда по-обло.

  • Цветът на дрехите има значение

Изследване на Университета в Рорчестър показва, че мъжете намират жени, които носят червено за много по-секси и атрактивни. В сравнение, например, с жените в синьо. Въпросното изследване показва, че червеният цвят служи като сигнал за сексуално възбуждане, като същият ефект се наблюдава и при примати. От друга страна червеният цвят влияе и на жените. Те възприемат мъже облечени в него като по-силни, смели и сексуално активни.

  • Носът ви знае най-добре

Жените предпочитат мъжка миризма наситена с повече тестостерон. Вие не може да прецените съзнателно коя каква е, но мозъкът и носът ви знаят. Има мъже чиято миризма ви привлича и такива, чиято ви отвращава. Особено, когато жената се намира във фертилните си дни, носът й е двойно по-чувствителен. Докато животните имат специални органи, които да долавят феромоните, то при хората това не е точно така. Но ето още нещо интересно – мъжете излъчват специфична миризма, когато никога не се харесва на жена, ако тя им е вид роднина. Или поне не по онзи начин.

  • Гладът има значение

Проучване от 2006 година показва, че взависимост дали са гладни или не, мъжете биват привлечени от различен тип жени. Например, групата мъже, които са оставени гладни са намерили за привлекателни по-пълни и пищни жени, за разлика от тези, които са били сити. Напротив, те са харесали по-слабия тип. Защо се получава така? Учените смятат, че принципът е на еволюционно ниво. По-пищната жена изглежда на мъжа сита и щастлива, точно както би му изглеждала и една пържола. Което пък го кара да се чувства добре.

  • Контрацептивите могат да променят възприятията ти

Изследване е установило, че когато жените взимат противозачатъчни хапчета, независимо от периода, започват да предпочитат мъже с по-меки и дори женствени черти. Ако обаче спрат хапчетата и в този период се запознаят с мъж, евентуален партньор, то той най-вероятно би бил с по-изсечени черти и по-мъжко лице, от тези които ще изберат по-нежния тип мъж, ако са на проивозачатъчни хапчета.

  • Има значение какъв тип връзка търсиш

Например е верен фактът, че мъжете харесват жени с по-меки и женствени черти на лицата, но… това важи предимно, когато въпросните мъже търсят краткотрайна връзка или флирт. Също така е вярно, че мъжете обичат момичета, които се усмихват, но според едно изследване предимно щастливите мъже харесват усмихнати жени. Напротив, най-привлекателна, голям процент от мъжете, намират жена, която излъчва първо гордост, увереност и чак тогава щастие.

Снимка: Getty Images

 
 

Няма да повярвате колко много това момиче прилича на Ариана Гранде

| от |

Тийн идолката Ариана Гранде си има двойничка. Едно към едно!

Името й е Джаки Васкес и 20-годишната американка наистина е абсолютно копие на поп звездата.

Заради приликата си с Гранде, Джаки вече има малка армия от над 200 000 последователи в Instagram, а дори певицата е коментирала част от снимките й, невярвайки на колко много всъщност двете си приличат.

„Ариана коментира една от снимките ми, след като един от братовчедите й й казал, че ме е помислил за нея и не можех да повярвам”, споделя Джаки.

Васкес работи като сервитьорка във Вирджиния и посетители в ресторанта постоянно искат снимки с нея.

„Хората започнаха да ми казват, че изглеждам като Ариана през 2010-а. Оттогава още не мога да осъзная колко много си приличаме”, казва още Джаки.

В галерията може да видите още за Джаки Васкес. Опитайте се да я различите от Ариана Гранде.

 
 

5 начина да си вдигнете самочувствието чрез Facebook

| от |

Да демонстрираш ниско самочувствие си е човещинка, също като да се оригнеш зловещо след чаша бира. И двете са естествени и присъщи на човешкия род и също така е желателно да не се правят.

Казват, че страданието не е срамно, но когато става въпрос за страдане от ниска самооценка, е желатено да пощадиш околните от нейните манифестации, поне малко. Симптомите и без това не могат да останат скрити и от ненабитото око – надменно говорене, демонстриране на несъществуваща класа, тихо презрение към всичко, шумни селски прояви, налагане на мнение пр.

Добрата новина е, че все още може да промените нещата, малко преди всички да се убедят напълно, че сте излишен за света, вонящ на комплекси, скункс. Едно време беше по-сложно, защото трябваше да показваме колко сме яки наживо и замаскирането на смотанящината и провинциалния манталитет беше по-трудно.

Сега обаче, с инвазията на социалните мрежи в живота ни, замитането на откровената лузърщина под килима и напомпването с изкуствено самочувствие е много по-лесно.

Вижте нашите пет предложения да дадете малко „boost“ на кретащото си самочувствие. Лесно и просто. През Facebook

1. Чеквайте се от всички места, които посещавате

Не е от съществено значение дали сте отишли на околосветско пътешествие с частен дирижабъл или сте слезли да купите кисело мляко от магазина. Във всички случаи го отбележете. Придружавайте чекването със снимка и кратък, оригинален коментар. „Нова прическа, благодарение на Цвети“, at Фризьорски салон „Кифла и половина“ (всички фризьорки се казват Цвети, знаете). „Нова ноктопластика, благодарение на Бубето“, at Козметичен салон „Вярвай в себе си“ (всички маникюристки се казват Бубето). „Един килограм по-лека след обезкосмяване, благодарение на Диди“ at Салон „Красота безкрай“ (всички козметички се казват Диди). Пуснете едни чек от спа хотел във Велинград. От летище – задължително. От мола, от някой краен софийски квартал, ако е лято и се спуснете до морето – знаете какво да правите. Чек на автомагистрала „Тракия“, за да знаят, че отивате към морето. Един от Созопол, веднага като пристигнете. И поне три от плажа.

2. Цитирайте умни хора

Не е лесно човек сам да измисли нещо мъдро. Хубавото е, че няма и нужда. Преди вас са живели достатъчно интелигентни хора, които са казвали интелигентни неща – ако ги цитирате, това значи, че ги разбирате, което прави и вас също толкова интелигентни. Заложете на писатели, учени и известни филмови герои. Имайте едно наум за последните, да не се окаже, че ги мислите за реални хора. Ако в мрежата ви попадне цитат, написан върху снимка на гол женски задник на фона на палма и залязващо слънце, шервайте смело. Ако не, може да се справите и сами. Влезте в Уикицитат, там всичко е сортирано по секции. От опит ви казваме, че най-много се лайкват цитатите за любов, секс, лидерство и величие.

3. Пътувайте и съобщавайте

Снимките на фона на популярни туристически атракции са сред най-лайкваните статуси в социалните мрежи. Лошото е, че пътуването е скъпо. Ако нямате пари да бръмнете до Дубай или поне да посетите някой кофи шоп в Амстердам, не се отчайвайте. Ако сте склонни да лъжете и владеете компютрите, може да си направите колаж на фона на Айфеловата кула. Ако сте честни личности и предпочитате да бъдете себе си, просто пуснете снимка от Google изображения с коментар, че искате да отидете на това място и човек е човек, когато е на път. Не е като да сте там наистина, но приятелите ви ще видят, че поне имате желание да разширявате кръгозора си, а това си струва един лайк.

4. Демонстрирайте любов към ближния

Хората обичат позитивните неща. Ако профилът ви блика от любов, ще генерирате повече харесвания, а оттам – по-добро самочувствие. Снимка на майка ви със съобщение „Моята майка е най-добрата на света“ със сигурност ще събере доста. „Имам си най-хубавата жена, да е ясно“, заедно с фотография от телефон, на която възлюбената ви спи с отворена уста, също ще се котира. Същото е валидно и за жените. Колко е лесно да пуснете снимка на варено яйце с фреш от моркови в чаша на Мики Маус и да напишете под нея „Обичам, когато мъжът ми ми приготви закуска (сърчице). Ако имате щастието да имате деца, там може да се раздадете без чувство за вина, че досаждате. Снимка на бебе Сашо по гащи, снимка на бебе Сашо по без гащи, бебе Сашо хапва, бебе Сашо спинка, бебе Сашо пръцка (това няма как да се заснеме, така че ще се наложи да го опишете). Общо взето, нямате грешен ход. Любовта към родителите, приятелите или съпруга/съпругата може да изглежда превзето, но любовта към децата…тя е безгранична и може да се гордеете с нея публично.

5. Живейте здравословно и поствайте

Живеем във времена, в които се знае, че само пушачите умират и само месоядните боледуват. Здравословният начин на живот се е изпъчил на върха на социалния пиедестал, а всички пороци са завряни в ъгъла да се срамуват. Затова е добре да поддържате имидж на болни от орторексия, поне във Facebook. Снимки на здравословна закуска, състояща се от стрък целина с 10 грама обезсолено сирене върши добра работа. Но по-важни от всичко са снимките от фитнес залата. Ако сте мъж, е добре да имате снимка с щанга, на която се виждат едрите капки пот по сбърченото ви чело, а физиономията ви може да накара и Чък Норис да потрепери. Съчетайте я с оригинална мъдрост от типа на „Здрав дух в здраво тяло“ и чакайте лайковете да завалят като тропически порой в дъждовния сезон. Ако сте жена, направете селфи от съблекалнята. Разбира се, преди това нанесете черна очна линия, бледорозово червило и малко фон дьо тен, колкото да скрие пъпките от яденето на целина със сирене. Сложете мотивираното изражение с леко разтворени устни за полъх сексапил и ако не сте сигурни, че се забелязва, просто добавете към снимката „feeling motivated and sexy“.

Следвайте тези съвети и ще пребъдете. И помнете: всеки лайк е пирон в ковчега на ниското самочувствие.

 
 

Ясна е причината за избухващите телефони на Samsung

| от chronicle.bg |

Фиаското с избухващите устройства Samsung Galaxy Note 7 се дължи на проблем с батерията. Това сочат резултатите от разследването по темата.

Galaxy Note 7 беше замислен като конкуренция на последния iPhone, но се наложи всички устройства да бъдат изтеглени заради безброй сигнали за подпалени телефони.

Изтеглянето струва на компанията около 5.3 милиарда долара и навреди на репутацията на южнокорейския технологичен гигант.

В понеделник компанията обяви, че проблемът с избухващите телефони е причинен единствено от батериите – няма проблем със софтуера или хардуера.

Причина са грешки в дизайна и производството, които са се отразили на батерията.

Докладът от разследването посочва, че проблемите са свързани с недостатъчно изолационен материал в батерията и дизайн, който не дава достатъчно пространство за безопасно разполагане на електродите на батерията.

Samsung обяви, че поема отговорност за провала.

Компанията не обяви името на доставчиците на батериите, но миналата година те бяха идентифицирани като филиала Samsung SDI и китайската Amperex Technology. Технологичният гигант не планира да предприема правни действия срещу тях, а приема отговорността за действията си.

Samsung’s Note 7 се появи на пазара през август 2016 година като устройство, конкуриращо iPhone на Apple.

През септември обаче се наложи да бъдат изтеглени 2.5 милиона устройства заради оплаквания с прегряване и избухващи батерии.

 
 

48 години Range Rover

| от chronicle.bg |

Две минути са кратко, но достатъчно време за Land Rover да чества една автомобилна икона.

Land Rover показват еволюцията на своя луксозен SUV автомобил в рамките на четири поколения чрез анимация с продължителност 120 секунди.

Специално поръчаният клип е създаден, за да отбележи ключови дати в историята на автомобила, тъй като производството на оригиналния модел с две врати бива спряно преди 23 години през този месец (януари), а SVAutobiography Dynamic ще бъде пуснат в продажба из целия свят.

Историята на Range Rover започва с 26-те модела преди масовото производство, които са носели емблемата Velar в опит да скрият идентичността си – „velare“ означава „скривам“ на италиански – направена от букви от емблемата Land Rover, която обикновено стои отпред или отзад на автомобила. Следва  класическия модел Range Rover с две врати, като изображенията показват следващите поколения, завършвайки с най-мощната версия – SVAutobiography Dynamic с 550 к.с., конструирана от отдела Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover.

Когато е пуснат за първи път на пазара през 1970 г., Range Rover е един от първите автомобили, осигуряващи постоянно задвижване на всички колела, докато при много други това все още е било избираемо. През 1971 г. оригиналният модел е наречен „образцов продукт на индустриалния дизайн“, когато става първия автомобил, изложен в световноизвестния музей Лувър в Париж, и оттогава е начело на иновациите в дизайна и инженерните решения.

Вариантът с четири врати е представен през 1981 г., последван бързо от първото приложение на автоматична трансмисия в Range Rover през 1982 г. През 1989 г. луксозният SUV е първият автомобил 4х4, оборудван с антиблокираща система на спирачките (ABS), а през 1992 г. става първият в света SUV с електронен контрол на сцеплението и автоматично електронно въздушно окачване.

Пионерните инженерни решения продължават през 2012 г., когато RangeRover става първия в света изцяло алуминиев SUV автомобил. Наскоро, през 2014 г., луксозният SUV стана първият автомобил, използващ усъвършенстваната полуавтоматична технология All-Terrain Progress Control (ATPC) на Land Rover, която в своята същност е офроуд автопилот за автономен контрол на скоростта по всякакъв терен.

Последният модел, включен в анимацията, SVAutobiography Dynamic, споделя двигателя си V8 с високооценения Range Rover Sport SVR и е специално калибриран да осигурява 680 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Подобренията в интериора, включително кожената тапицерия с ромбоидна шарка и контрастни шевове, придават изключителен финес и привлекателност.

 От пускането му на пазара преди 48 години флагманът на LandRover е достигнал над 1 700 000 продажби в цял свят и си е спечелил репутацията на върхов луксозен автомобил за всякакъв терен.