“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

Невена Ценкова

В сезона на отпуските е време за море, слънце и вълнуващи преживявания. Може би всеки един от вас малко или много е повлиян от диктаторите в Модата, а най-суетните следящи тенденциите в сезона, често се объркват в разнообразието от стилове, цветове и материи, представени на грандиозни ревюта всеки сезон от модните световни гидове. Изобилието от тенденции и стилове е толкова разнообразно, колкото и самите дизайнери и модни къщи съществуващи и създаващи облекла. Разнообразието е голямо и в стремеж да сме модерни, много често границата с кича е много близко. За да бъдем естетически издържани модните стилисти са на едно мнение, не смесвайте повече от два стила. И все пак ще цитирам един от най-големите дизайнери на миналия век Ив Сен Лоран.

Visio-1-HCAW1415-Inspirations_full-visio

Елегантността се отдава на онзи, който създава свой собствен стил.“ Изразете себе си по свой собствен начин, докоснати от дизайнерите и бъдете индивидулни.

Лятото е в разгара си и новите модни предложения за сезон есен-зима 2014-2015г.  тържествено бяха представени от световните топ дизайнери.

Новите тенденции от висша мода можем да ги обобщим в няколко акцента.

А-О-силуети

Пищност и аристократизъм, така могът да бъдат описани познатите ни А-силует и О-силует от историята на модата през 16,17и 18век.

В днешно време пречупени през призмата от миналото, създавайки модерен стил, А-силуетът и О-силуетът намират място във вдъхновенията на топ дизайнерите, вече няколко сезона подред, запазвайки духа им, поднесени модерно за времето си. Представени достойно от Dior за сезон есен -зима 2014-2015г.

Бяло, черно, пастелни цветове и ярък цвят за аромат.

Ерата на романтизма леко с финес стъпи върху модният подиум в нежни пастелни цветове в рамката на жакетна конструкция. Чисто много изчистено бяло допълнено с орнаменти. Аксесоари в ярки наситени цветове.

Visio-3-HCAW1415-Inspirations_full-visio

Мъжки орнаменти в дамското облекло

Изчистени прави конструкции и мъжки елемент в дамското облекло с кралски акцент и дълбоки плохи върху жакетна конструкция, представи модна къща Dior за сезон  есен-зима  2014-2015 висша мода.

Пищност и аристократизъм!

dior

 
 

Ох, стари сме… защото те правят 10!

| от |

Едно десетилетие измина като мигване с единия клепач и ние си мислим, че сме си същите, ама не сме… Защото сме с 10 години по-големи. И уж поумнели. Минаването на безгрижните лета се отразява, както на човешкото тяло и съзнание, така и на любимите guilty pleasure удоволствия, каквито са сериалите.

Вярвате или не, но много от любимите ви шоута направиха 10 години от старта си и дори след толкова време, за част от тях си спомняме с умиление. И с леко насълзяване на очите.

Ние сме избрали пет добри, вкусни, провокативни и да, КУЛТОВИ, сериала, които правят 10 тази година. А ние сме стари, но все така ги харесваме. Цък, в галерията горе са.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони, объркали сте адреса. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.

 
 

Причината жените да напускат мъжете

| от chronicle.bg, по БТА |

Първата причина, поради която жените напускат мъжете си, са политическите различия, незадоволителният секс идва едва на второ място, разкри проучване.

Изследването е проведено през 2016 година сред потребители на апликация за запознанства и е обхванало 6 842 души. Жените от Великобритания най-често зарязват любимия заради споровете, свързани с Брекзита, а американките – заради бъдещия тогава президент Тръмп.

Третата причина, поради която дамите показват червен картон на партньора, са финансовата му несъстоятелност. На четвърто и пето място идват съответно ревността и липсата на доверие в половинката.

Мъжете изтъкват от своя страна по-земни неща за напускане на избраницата. На първо място те поставят нейното затлъстяване. Едва по-нататък те посочват като причини ревността й, лошия секс и изневярата.

 
 

Gorillaz пускат нов албум през април

| от chronicle.bg |

Виртуалната група Gorillaz обяви, че новият им албум „Humanz“ ще излезе на 28 април, съобщава БТА.

 Те вече пуснаха клип и сингъл към него.

Бандата е експериментален проект на Деймън Олбърн, бивш певец на Blur, един от емблематичните състави на движението „брит поп“. Това ще бъде първи албум на Gorillaz  след 2011 година.

Групата също обяви, че днес ще изнесе концерт в Лондон за всички фенове, които предварително си бяха поръчали новия й албум. Тя направи дарение за „Белите каски“, които провеждат хуманитарни дейности в Сирия.

Gorillaz  представиха „Saturnz Barz“ – новия сингъл от предстоящата тава, в който има микс от рок, хип-хоп и реге. Клипът, както обичайно, бе с характерните им анимационни герои, които се озовават в къща, населена с духове.

В новия албум на Gorillaz са включени 14 парчета.

|

Gorillaz – Andromeda