Чуйте музиката точно така, както я е създал артистът със Samsung Level On

| от |

Слушалките са в състояние да задоволят любителите на всеки тип музика, предоставяйки им качество и удобство в един аксесоар.

 Слушалките Level On, елегантните представители на серията Level на Samsung, са олицетворение на идеалния баланс между комфорт и олекотен дизайн, съсредоточен изцяло върху високото качество на пресъздаване на музиката.

Проектирани за максимално удобство при слушане, Level On са изключително подходящи за дълги полети или музикални вечери – идеално допълнение към смартфона или таблета. Ултра-меките възглавнички за ушите и подплатена лента за глава се съчетават чудесно с леко пристегнатата рамка за изживяване, което не предизвиква умора при слушане. За допълнително удобство слушалките се сгъват до изключително компактен размер само с няколко лесни движения, което допринася за функционалността им. Кабелът им е подвижен, осигурявайки безопасно откачане, ако случайно ги закачим някъде.

Подплатените възглавнички на Level On прилепват плътно около ушите, образувайки добра изолация, което помага за премахване на голяма част от околния звук. Това ги прави чудесни за блокиране на шумове в офиса, например, така че да не се налага да усилвате твърде високо, за да чуете музиката си. В случай, че все пак са в ръцете на любител на силната музика, Level On предоставят балансирано и естествено звучене, което се запазва дори при усилен звук. Безупречното равновесие на високи и ниски тонове допринася за кристалното и качествено звучене, което предоставя аксесоарът.

Слушалките Samsung Level On използват 40мм драйвери и двойно диафрагмен дизайн, осигурявайки чист звук с пълен обхват. Регулирането на силата на звука, пускането, паузата, преминаването към следващата песен и контрола на функциите на телефона/таблета се осъществяват от удобно, многофункционално своеобразно дистанционно, вградено в кабела. Поддържа се също и S Voice за лесни операции на телефона и провеждане на разговори.

Samsung Level On се предлагат със закопчаваща се преносима кутия.

 
 

Ексцентричните геймърски играчки

| от Иво Цеков |

За повечето геймъри един приличен компютър и монитор или пък конзола и телевизор са достатъчни, но има и такива, които не са готови да се задоволят с конвенционалните оферти.

Вместо това, те с влажен поглед гледат към най-новите и атрактивни предложения за периферия и аксесоари, които технологичните компании подготвят.

Още в началото на тази година се видя, че отново ни очакват някои страхотни специализирани устройства, насочени към запалените геймъри.

Някои от тях все още са прототипи, докато други съвсем скоро ще са на пазара. И независимо дали сте хардкор играчи, които желаят само най-новата техника, или просто ви е любопитно да видите какви са тенденциите в този сектор – ето 7 ексцентрични продукта, които ще приковат погледа ви.

Текстът е публикуван в webcafe.com

 
 

Най-добрите корици на една легенда

| от chronicle.bg |

Тя не е просто модел, а същинска икона на тази професия. Тя е изпълзяла от провинциално градче до Лондон и е покорила най-грандиозните модни сцени в света. Тя е имала ниско самочувствие в училище.

Тя е известна и с дивия си начин на живот – алкохол, наркотици, партита. Тя получава 4 млн. долара за фотосесия с Calvin Klein. Тя влиза да се лекува от депресия в психиатрична клиника след раздялата си с Джони Деп. И все пак, продължава да обича лошите момчера, втурвайки се във връзка с Пийт Дохърти.

Тя е забъркана в един от най-шумните кокаинови скандали, които историята познава.

Тя е Кейт Мос и днес навършва 44 години.

Вижте в галерията най-добрите снимки от кариерата й.

 

 
 

adidas представи новите PureBoost

| от chronicle.bg |

adidas Running представи новите обувки adidas PureBOOST. Те са вдъхновени от бегачи и са създадени за бегачи.

PureBOOST има по-висока пета и прогресивно изваяна средна част на подметката BOOST, с по-широка предна част за оптимална опора по време на бягане при завой – перфектна за тичане в градска среда. Външната част на подметката също е проектирана, за да отговори на специфичните изисквания за бягане в града, с гума разположена в средната част на подметката за допълнителна стабилност и защита. Проектираната като еластична мрежа, външна част на подметката, осигурява превъзходно сцепление като в същото време позволява на стъпалото да си взаимодейства хармонично със средната част на подметката изработена от пяната BOOST.

DSCF9442_LR

Новата текстилна горна част е изключително адаптивна и влиза в синхрон с походката на бегача. Новата конструкция на двойно обгръщащия стъпалото език, осигурява подкрепа, но също така позволява на крака да се движи в хармония с горната част на обувката.

За разработването на продукти за бягане, adidas използва нашия научно-изследователски екип, който използва системата за тестване на продукти ARAMIS – технология за проследяване на движението, която позволява детайлен анализ на движението на тялото. Всичко това ни вдъхнови да проектираме обувка за бягане в града, отличаваща се с елементи, адаптиращи се към различните предизвикателства.

 
 

Женските неща, които мъжете искат

| от chronicle.bg |

Да бъдеш възприет като „нежен“, „женствен“ или „чувствителен“, когато си мъж, е върховна обида, ругатня и унижение. Преди няколко дни потребител в сайта Reddit задава уместния въпрос: „Мъже, какво „женско“ нещо бихте правили, ако никой нямаше да ви съди?“ И се оказва, че въпросът има много отговори.

Някои мъже казват, че би им било приятно те да са „малката лъжичка“, когато спят с приятелките си (има се предвид позата, в която и двамата сте легнали на една страна и единият е гушнал другия – гушнатият е „малката лъжичка“, а гушкащият – „голямата“).

Друг от отговорилите казва: „Ако нямах пенис, щях да нося клинове.“

Прави впечатление, че много от мъжете са объркани по въпроса със срамното си окосмение – хем искат да го махнат, хем се тревожат дали няма да им се подиграват. Същевременно други са сигурни какво ще правят: „Ще си счупя ръцете от плетене, братле“

Никой не споменава цветните коктейли в чаша за Мартини със захар по ръба, но… да, цветните коктейли.

Много от марките се възползват от крехката мъжественост на някои хора, за да брандират продуктите си така, че те да вдъхват сила и увереност.

 

This absolutely necessary product:

„Забравих, че мъжете и жените имат различен вид зъби“