BRAZZOBRAZZIE 2015 – четвърто зимно издание на най-шареното музикално събитие

| от |

Четвъртото зимно издание на фестивала, посветен на сладката лудост и на красотата на духовата музика – Brazzobrazzie, ще се проведе от 19 до 21 февруари 2015 в Sofia Live Club.

Фестивалът, организиран от Брас Асоциация, с приятелската подкрепа на ирландското уиски Bushmills, няма търпение да се похвали с отличната си международна програма. Шест банди, виртуози в освобождаването на духа на забавлението и на радостта от живота, в продължение на три вечери ще забъркват цветни музикални коктейли от фънк, суинг, джаз, огнени ромски ритми, рок, пънк, реге,… И, разбира се, с двете задължителни съставки  – мощни брас и страст.

Brazzobrazzie 2015_poster

Много неща ще се случат за пръв път на Brazzobrazzie 2015. Това, което със сигурност ще се случи за пореден, е тридневният музикален празник с меломанския привкус на Bushmills.

За пръв път софийската публика ще има удоволствието да  попътува назад във времето със суинг романтиците от Варна V.S.O.P., които ще открият фестивала на 19 февруари, четвъртък. Горещите бързи стъпки и лудият ритъм ще превърнат Sofia Live Club в клуб от 30-те години на миналия век, когато режимът бил сух, устните – ярко червени, а роклята и обувките на ток – задължителни. След тях на сцената на фестивала ще се качат любимите ни млади фънкари от Funky Miracle, от които тепърва ще чуваме много (и все хубави неща).

На 20 февруари, петък, брасът ще е с дъх на Средиземноморие. Brazzobrazzie 2015 ще представи за пръв път (с удоволствие го повтаряме) в България две банди от Италия, за които духовата музика е любимият начин на живот –Radio Zastava и Ottoni Animati.

Radio Zastava

Radio Zastava

Богатството на националности сред музикантите от Radio Zastava – италианци, австрийци, словенци, босненци, се разкрива и в лудата, еклектична, неудържимо увличаща плетеница от музикални стилове – от рок до пънк, от суинг до реге, от балкански ритми до електронна музика, от която публиката няма да иска да се освободи.

Ottoni Animati ще ни пренесат в сърцето на Средиземно море, на остров Сицилия, родното място на 11-те музиканта от чаровната улична банда, е “на ти” с музикалната алхимия и умело смесва традиционна и модерна музика – по един лек и много чаровен начин.

На 21 февруари, събота, на голямо изпитание ще бъдат поставени здравината и устойчивостта на Sofia Live Club.

Първи на сцената ще се качат музикантите (и танцьорките) от Zuralia Orchestra, за които това ще бъде първи концерт в България. Оркестърът, който смесва румънски фолклор с традиционна ромска музика, джаз, реге и латино ритми, ще превърне клуба в едно доста горещо място.

Какво ще се случи след това, дори не смеем да си представим.

След това се нарича Fanfare Ciocarlia и всичко е възможно. Ромските музиканти от малкото изолирано село в североизточната част на Румъния говорят само на техния местен диалект, но музиката им е универсален език, който с удоволствие практикуват във всички точки на земното кълбо. Всеки, който е чувал Fanfare Ciocarlia (Песен на чучулига), се съгласява с две неща – няма друг духов оркестър, който да свири с такава скорост и няма друг духов оркестър, който да звучи по този уникален начин.

Fanfare Ciocarlia

Fanfare Ciocarlia

Brazzobrazzie 2015 е в Sofia Live Club от 19 до 21 февруари 2015.

Билети за фестивала – в мрежите на http://ticketportal.bg/ и на http://www.ticketplus.bg/, както и в Билетен център на НДК.

 
 

9 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Иван Бондоков

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес продължаваме с Иван Бондоков: съ-основател на Limacon – първият център за развитие на социален капитал в България. Занимава се с маркетинг и PR, развиване на социален капитал на личностно и общностно ниво и е китарист и поет по душа.

Ето какво каза той за любимите си реклами, като предварително заяви, че не се притеснява, че повечето от тях са леко нецензурни:

За мен най-добрите реклами са тези, които не адресират директно продукта на фирмата. Тези реклами, които не навират в лицето на зрителя колко готин и нужен е дадения продукт за него. Обожавам интелигентните реклами и нереализирана мечта ми е да направя подобна реклама за култов бранд.

Bud Light „Cut The Cheese“

Феноменална реклама, която се заиграва с няколко жаргонни израза за различни физиологични процеси, които извършваме в ежедневието си! За повечето от вас, както и за мен, ще е нужно да прочетете коментарите под видеото, за да разберете гениалността на сценаристите. Велико!

Bud Light Swear Jar

Продължавам с „вулгарните“ реклами, които са били забранени за масово разпространение. Феноменалните Ab InBev, които произвеждат едни от най-известните марки бира в света, отново къртят с тази реклама и нейната сестра в третото видео! Мисля, че няма нужда от разяснение защо е феноменална.

Bud Light Clothing Drive

Пак да кажа – тези хора правят най-великите реклами! Насладете се на това заиграване с една вътрешно-фирмена кауза, а именно да се даряват дрехи за бедните в замяна на една биричка.

Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like

Не мога да пропусна великите реклами на Old Spice, които странно защо от скоро взеха да се въртят по българските телевизии, но и ние си знаем, че за много неща сме назад от всички други. Изключително работещо е да изграждаш рекламна стратегия около един човек/актьор, който да се превърне в лице на целия продук. Разгледайте и видеата, в които перфектно сложения мъж отговаря на коментари под неговите реклами в youtube – супер смарт!

Bud Light – „Candle Light“ Horse 

Разък завой отново към Bud Light и тази реклама, която е апогей на „вулгарността“. Нечовешки добре измислено.

Metallica – Hardwired….To Self-Destruct

Като върл фен на Metallica не мога да не ви споделя този душевен оргазъм. Страхотно измислено и няма как човек освен да иска да си купи тавата, да не тръгне да търси и такива ръкавици.

Mercedes Benz – Library 

За тази яка реклама говор просто слоганът накрая – красива отвън, умна отвътре.

Porsche 911 commercial

Рекламата на любимата ми марка коли, която много точно обрисува една човешка мечта. Завършвам с този майсторски миг на интелигентност, стил, страст и човечност. Настръхвам като я гледам просто. Велико!

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 

 
 

6 лоши кино римейка

| от |

Този месец, преди точно 15 години, на голям екран излиза великолепната криминална комедия „Бандата на Оушън“. Джордж Клуни, Брад Пит, Мат Деймън, Кейси Афлек, Джулия Робъртс и Анди Гарсия, под режисурата на Стивън Содърбърг и майсторския сценарий на Тед Грифин, създават едно истинско удоволствие за гледане в този кино пъзел.

„Бандата на Оушън“ сам по себе си е римейк на известен филм от 1960-а година с Франк Синатра и Дийн Мартин. Но за разлика от нашата класация тук, е един от добрите примери в киното.

Петнайсет години след модерната си версия филмът вече е нещо като класика, която може да бъде гледана отново и отново, при това винаги да ви носи удовоствие и кеф, макар да знаете отговора на загадката в него. Може би, заради това или поради липсата на свежи идеи, но Холивуд вече прави повторен римейк на този филм, при това с жени.

След „Ловци на духове“ „Бандата на Оушън“ ще е следващия филм, който ще пострада от феминистичния удар, разстлал се като сив похлупак над меката на киното. Разбира се, това са само предположения, за които всеки гледал и двете версии на филма, се надява да не е прав.

Междувременно, докато чакаме женската версия на „Бандата на Оушън“ ние си припомняме шест ужасни римейка, с които киното е сбъркало. Много.

В галерията горе.

 
 

WhatsApp спира за милиони стари телефони

| от chronicle.bg |

Ако използвате по-стар модел смартфон, то вероятно до месец ще трябва да се сбогувате с мобилното приложение за споделяне на информация и провеждане на чат-разговори WhatsApp.

Според официалното изявление на създателите, първите, при които ще бъде спряно функционирането на приложението са мобилните устройства със стара версия на Android, Windows и Apple. Това ще се случи до края на тази година. До юни 2017 от списъка ще бъдат зачеркнати и по-старите модели на Blackberry и Nokia.

Пълният регистър на платформи, при които поддръжката на WhatsApp ще стане невъзможна са – Android 2.1 и 2.2, Windows Phone 7 и iPhone 3GS/iOS 6. До юни чат приложението с над милиард ползватели няма да е валидно вече и за BlackBerry, включително за BlackBerry 10, Nokia S40 и Nokia Symbian S60.

„Искаме да фокусираме усилията си върху мобилните платформи, които имат най-широка употреба“, допълниха от дъщерната фирмата на Facebook.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.