Бил Клинтън получи почетна награда за популяризирането на джаза

| от |

Бившият американски президент и запален саксофонист Бил Клинтън получи почетната награда „Мария Фишър“ на Института по  джаза „Телониъс Монк“  на гала концерт в „Долби тиътър“ в Лос  Анджелис, съобщи Асошиейтед прес.

Куинси Джоунс и Хърби Хенкок връчиха почетната награда на  бившия участник в джаз триото „Тримата крале“ от гимназията в  Хот спрингс, Арканзас, като изтъкнаха, че по време на мандата си в Белия дом Бил Клинтън е допринесъл много за популяризирането  на този музикален стил.

Приемайки наградата, Бил Клинтън подчерта на колко много  деца институтът дава възможност да учат и свирят джаз. „Повечето от тях няма да станат джаз музиканти, но понякога неуспели джаз музиканти избират друга реализация, която се  оказва доста успешна“ – каза Бил Клинтън през смях. Той си спомни как е започнал да свири на саксофон на 9 години, ходил е на летни лагери и се е упражнявал по 12 часа на ден, докато устните му се разкървавят.

„Не можех да се понасям как свиря, докато станах на 15.  Когато навърших 16 обаче, мислех, че вече съм доста добър. Погледнах се в огледалото и се запитах: „Ще станеш ли някога като Колтрейн?“ и отговорът беше „не“. Тогава реших да съм само фен“ – разказа Бил Клинтън.

След изказването на Бил Клинтън певицата Даян Рийвс го поздрави с песента на Гершуин „Love Is Here To Stay“. В програмата бяха също Кевин Спейси, който изпя „Fly Me To The Moon“ като Франк Синатра, и Фарел Уилямс, който заедно с  Хенкок изпя джаз версия на хита си „Happy“.

В концерта се представиха и финалисти от международния  конкурс за джаз изпълнители на института, който тази година беше за тромпетисти. Големият победител Маркиз Хил от Чикаго получи стипендия от 25 000 долара и звукозаписен договор.

 

С БТА

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер

 
 

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.