БАПРА награди победителите в петото юбилейно издание на Bright Awards 2014

| от |

На бляскава церемония вчера Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в петото юбилейно издание на ПР конкурса – BAPRA Bright Awards. 23 нови отличия Bright Awardsзаблестяха с пълна сила на ПР небосклона. Тази година в конкурса взеха участие общо 86 кампании в седемте конкурсни категории, а 20-членно международно жури оцени най-успешните ПР кампании в България за 2014 г.

BAPRA_Bright Awards

„За мен е удоволствие и чест да бъда председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014. Всички проекти, които видях бяха изключителни  и като стратегия и като криейтив със страхотни резултати за своите клиенти.“, сподели г-н Дейвид Галахър, председател на журито в BAPRA Bright Awards 2014в специално видео обръщение във вечерта на награждаването.

Трима представители от почетното жури на Bright Awards 2014 бяха специални гости на церемонията: г-жа Янина Дюбейковская, програмен директор на Световния комуникационен форум Давос и председател на международния комитет на Форума; г-н Андрю Джонсън, Управляващ директор и партньор в Havas Public Affairs, Брюксел и г-н Юрген Ганголи, член на Управителния съвет на Австрийската ПР асоциация (PRVA) и управляващ директор на ПР агенция The Skills Group, филиал на FleishmanHillard International Communications. Всички членове на журито могат да бъдат видяни тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/

Престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 по категории получиха:

„Агенция на година“ – All Channels Communication Group;

„Кампания за устойчиво развитие“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Специално събитие“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Живей активно!“;

„Иновативна кампания“ – All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – БТК ЕАД (Vivacom) за кампанията “Големите 5 VIVA Shine”;

„Комуникационна кампания на годината“  - All Channels Communication Group за кампанията „Писмо за промяна“;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“ – APRA Porter Novelli за кампанията „Една легенда оживява“;

Останалите агенции и компании, които получиха награди в петото издание на BAPRA Bright Awards по категории са:

„Агенция на годината“

United Partners – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. – ІІІ награда;

„Кампания за устойчиво развитие“

Intelday Solutions за кампанията „Шатра“ – ІІ награда;

MAX Communications за кампанията „Ракът на гърдата е лечим! Изследвай се!“ – ІІІ награда;

APRA Porter Novelli за кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ – ІІІ награда;

„Специално събитие“

Когнитоза кампанията „Тайната вечеря“ – ІІ награда;

New Moment PR за кампанията „Microsoft INDEED In Charge – техническата конференция за IT специалисти“ – ІІІ награда;

„Иновативна кампания“

Публисис Груп София за кампанията „Национален исторически музей – помним ли историята си?“ – ІІ награда;

All Channels CommunicationGroup за кампанията „ДАР за България“ – ІІІ награда;

„Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“

United Partners за кампанията: „Силата на интелигентните комуникации“ – ІІ награда;

Майкрософт България за кампанията „Windows 8.1 – лично твой“ – ІІ награда;

Мобилтел за кампанията „Мтел Олимпиада 2013“ – ІІІ награда;

„Комуникационна кампания на годината“

All Channels Communication Group за кампанията „ДАР за България“ – ІІ награда;

AMI Communications България за кампанията „Кризисна комуникация във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ в България“ – ІІІ награда;

„Комуникационна кампания в публичния сектор“

Публисис Груп София за кампанията „Пиши правилно“ – ІІ награда;

M3 Communications Group, Inc. за кампанията „Градът, който оживя“ – ІІІ награда;

Победителите в категория „Кампания за устойчиво развитие“ бяха отличени с допълнителен сертификат от българската мрежа за корпоративна социална отговорност csr.bg. Сертификатите бяха връчени лично от г-н Борис Колев, изпълнителен директор на csr.bg.

Официални партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2014 са:Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Италианска търговска камара в България (Camera di Commercio Italiana in Bulgaria), Гръцкият бизнес съвет в България (HBCB) и Германо-Българска индустриално-търговска камара(ГБИТК).

Медийни партньори на конкурса са: Българска национална телевизия, сп. Мениджър, в. 24 часа и в. Труд, интернет платформите: SeeNews, actualno.com, expert.bg, dir.bg,news.bg, bulgariautre.bg, Econ.bg, PR&Media News, mkt360.eu, bgreklama.bg, mypr.bg, списанието B2B, b2bmagazine.bg и българската мрежа за корпоративна социална отговрност – csr.bg.

Спонсори на проекта са: Кемпински хотел Зографски София, Протехника, Брангаба, Dve events, Текама, Gettyimages, Загорка, Coca-Cola, ABSOLUT, Café du Paris и лейбъла Николай Божилов.

Актуална информация за BAPRA Bright Awards 2014 можете да следите и във Фейсбук страницата на конкурса: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards.

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително. През 2014 г. взеха участие 86 кампании. Броят на заявките през 2013 г. беше 80. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член на журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория.

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Twitter: BAPRA Bulgaria @BAPRABulgaria

Facebook: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Web-site: www.bapra.bg

Hashtag: #BrightAwards2014

 
 

AlphaGo победи най-добрия играч на Го и спира да се състезава

| от chronicle.bg |

Преди няколко дни AlphaGO, изкуственият интелект на DeepMind, за първи път победи Ке Жи, най-добрия играч на древната китайска бордова игра Го.

Сега хората от екипа на AlphaGO започват да работят по други проекти.

През изминалата година Хасабис и екипът му значително подобриха изкуствения интелект. Това доведе и до безапелационната победа на AlphaGo във Вужен, Китай – три успеха срещу Ке Жи за изкуствения интелект. Когато DeepMind представи AlphaGo, сериозните Го играчи попитаха дали е достатъчно умен, за да предизвикат най-добрите от тях. Когато той победи южнокорееца Лий Седол, мнозина се оплакваха, че изкуственият интелект по някакъв начин имитира интуицията, която се изисква, за да се играе тази изключително сложна игра. Но тъй като екипът на DeepMind продължи да подобрява тази изненадващо мощна система, топ играчите на Го не можеха да развият достатъчно уникален и понякога превъзхождащ стил на игра.

AlphaGo може би ще бъде използвана в областа на роботиката и автомобилите, обявиха от DeepMind, подразделението за изкуствен интелект на Google. Важното е, че изкуственият интелект надви най-добрите в сфера, за която се твърдеше, че е невъзможно. Или поне не би трябвало да е възможно днес. AlphaGo повече няма да се състезава, а ние ще следим с огромен интерес към следващия проект на екипа зад него.

 
 

KONA от Hyundai: истински SUV автомобил с прогресивен характер

| от chronicle.bg |

Преди официалното представяне Hyundai Motor пусна ново видео, показващо още детайли от дизайна на изцяло новия KONA, най-младия SUV автомобил в европейската гама на Hyundai.

Силуетът на новия KONA подчертава агресивния стил на каросерията с елегантни и изострени форми. Присъствието му се характеризира с широка стойка и дизайн с двойни предни фарове. KONA е оборудван и с каскадна предна решетка – новата фамилна идентичност на Hyundai.

Освен прогресивен дизайн, изцяло новият KONA предлага и съвсем нови технологии, като прави премиум характеристиките по-достъпни за удобно и безопасно шофиране. Нова характеристика, например, е head-up дисплеят, който прожектира ключова информация за шофирането директно пред погледа на водача. Прожектираното изображение с размер 8 инча (20,3 см) и водеща в класа яркост от 10 000 кандела на квадратен метър гарантира видимост и при дневна светлина и е предпоставка за безопасно шофиране.

Повече информация за изцяло новия Hyundai KONA ще бъде публикувана скоро, като официалното представяне ще бъде през лятото на 2017 г.

 
 

Netflix поръча първия си турски сериал

| от chronicle.bg |

Забравете времената, когато турските сериали бяха забавление в национален ефир, предназначено за бабите и хората без работа. Netflix поръча първия си оригинален турски сериал, като така платформата ще набере популярност на още един много перспективен телевизионен пазар.

Сценарият на новия сериал е вдъхновен от историята и легендите на Османската империя. Главният герой ще бъде „млад мъж, който открива, че притежава свръхспособности, като събира група приятели, с които да спаси Истанбул от заплахата на зли сили“.

Продуцент на шоуто, което все още няма заглавие, е турската филмова компания О3 Medya. Новият сериал ще бъде написан и продуциран в Турция, като Netflix се надява да разшири базата си от потребители в страната, в която има много висок интерес към местните продукции.

Към момента Netflix разпространява през платформата си историческата драма „Великолепният век“, двата сезона на „Езел“ и „Чучулигата“.

 
 

British Airways планира днес да възобнови обслужването на полетите

| от chronicle.bg |

Британският авиопревозвач British Airways се готви днес да обслужва „почти нормално“ полетите си на летище „Гетуик“ и „повечето“ полети от „Хийтроу“ след тежкия компютърен срив, който предизвика хаос в трафика през уикенда.

Ще има някои нарушения в разписанието ни за неделя, тъй като самолетите и екипажите ни по света не са на място, съобщи компанията в ранните часове на днешния ден в Twitter, извинявайки се сериозните нарушения вчера. British Airways призовава пътниците да не се отправят към летищата, освен ако полетът им не е потвърден.