Banff Mountain Film Festival за първи път „на ски и байк“ в София

| от |

Лили Големинова

Tази вечер в София стартира уникален фестивал на планинарското кино.

35_2

Това всъщност е част от световното турне на най-големия и престижен планинарски киносъбития в света – The Banff Mountain Film Festival. Фестивалът се провежда в центъра Банф в канадската провинция  Албърта – това е най-големия „инкубатор“ на идеи в света, разположен на огромна територия в един от най-красивите планински паркове в света. Това е домът на фестивала на планинарското кино, който обаче всяка година тръгва на турне. Това турне за пръв път ще „доведе“ най-доброто от последното издание на фестивала и в София. Така нашата столица става част от едно световно турне, започнало от края на 2013-а и преминаващо в над 40 държави.

На 18 и 19 февруари в Парадайз мол ще бъдат показани 20 филма – наградените от журито и най-харесваните от публиката на последното издание. Първоначално идеята е била, но след като билетите са разграбени за броени часове, организаторите добавят още две.

LastIceMerchant1

И така, „На крака“ идват 20 филма, сред които  са „35“ – предизвикателен филм за отбелязването на 35-и рожден ден с изкачване на 35 маршрута в един ден, както и филмът, грабнал наградата в категорията „Планинарска култура“ – „Високо напрежение„.  Да не пропуснем и „Последният търговец на лед“ (виж снимката) – за последния носител на традициите за добив на лед от глетчери в Eквадор. Фантастични пейзажи, екстремни спортове, пътешествия, уникални изживявания – 12 филма на вечер!  Като говорим за спортове – става дума за спортове на открито, а именно планинско бягане, катерене, екстремни ски спускания, маунтин байк, за гребане, за уиндшилд скокове… Селекцията включва филми от Швейцария, Швеция, Норвегия, САЩ, Канада – все планински държави, естествено. И да добавим нещо важно – всички филми са със субтитри.  Дължините на отделните филми са между 3 и 25 минути. И някои от заглавията – красноречиви сами по себе си – „Красотата на ирационалното“, „Огън момиче”, “Море от скали“.

В програмата присъстват и 4 български ленти – това е паралелната програма XCo Film Fest – новият кино форум, за чието разрастване мечтаят организаторите от XCoSports. Тук за отбелязване е премиерата5 за 24”, която припомня впечатляващото постижение на  на Кирил Николов-Дизела от това  лято. Тогава  той изкачи с бягане най-високите върхове на петте най-високи планини в България за по-малко от 24 часа. След премиерата Кирил ще обяви и новото предизвикателство, пред което сам ще се изправи.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ