AUXIONIZE – революционна платформа за обратни търгове

| от |

AUXIONIZE предлага на бизнеса повече възможности за печалба и справяне с корупцията

Държавната и общинска администрация ще има безплатен достъп до платформата като по този начин ще остават повече пари в бюджета и ще се избегнат корупционните практики

На специално събитие днес беше представена първата у нас революционна платформа за обратни търгове AUXIONIZE. Докато при класическите аукциони купувачът се стреми към добра услуга или стока чрез наддаване, то при обратните търгове търговецът е този, който печели поръчка, предлагайки най-изгодни условия, конкурирайки се с други в своя бранш.

AUXIONIZE е насочена както към малкия и среден бизнес, така и към големите компании които могат да оптимизират разходите си с до 30% и да постигнат повече прозрачност в отношенията със своите доставчици на стоки и услуги. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса.  От тестовия период до сега има регистрирани над 2 900 участници – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2 700.

Революционият проект е разработка на г-н Ивайло Пенчев, който стои зад успешни бизнеси като WALLTOPIA, и на неговия партньор г-жа Савина Петрова, бивш търговски директор на WALLTOPIA и настоящ управляващ партньор в AUXIONIZE. Към тях се присъединява и г-н Петър Митев, съосновател на Chaos Group, световен лидер в сферата на 3D и анимационните услуги с офиси в София, САЩ, Япония и Корея.

„AUXIONIZE е уникален шанс за всички предприемчиви хора, които искат да развиват бизнеса си и да печелят. Прозрачността при сделките и автоматизираната процедура на надаваето гарантират конкурентни цени, като увеличават ефективността и намаляват времето за преговори. Регистрирайте се в платформата и Ви гарантирам, че в кратък период ще се изненадате колко добри условия може да договорите“, сподели г-н Ивайло Пенчев по време на събитието.

Участието в AUXIONIZE е напълно безплатно. Всеки нов възложител получава свободен достъп в рамките на 2 месеца и  открита сметка с 5 евро, които са достатъчни за надаване в 5 търга. По този начин всеки желаещ може да разучи системата и да се убеди лично в нейната ефективност за бизнеса си.

Авторите на AUXIONIZE ще осигурят безплатен достъстъп и ползване на платформата за целите на държавната администрация. Според тях по този начин ще бъдат свалени с до 50% цените при държавните и общинските търгове, а спестените суми ще остават в бюджета. И тъй като търговете в AUXIONIZE са напълно видими, а не тайни, то медиите и заинтересованите лица ще могат да следят в реално време участниците и условията, при които се сключват сделки, което от своя страна ще донесе повече прозрачност и справяне с корупцията.

В световен мащаб платформите за обратни търгове набират популярност още през 2002 г., като в Европа се радват на изключителна популярност в страни като Холандия. От 2004 г. Белият дом на САЩ използа този подход за нуждите на правителството.

 Auxionize_PPT 1.0. Media Event_Page_14

Как функционира платформата?

Всички дейности се реализират онлайн на адрес https://auxionize.com/bg

  1. Първата стъпка е регистрацията, която е напълно безплатна и отнема секунди. Необходимите данни са име, имейл и БУЛСТАТ номер на фирмата, която ще участва. Одобрението на регистрацията се извършва от администратор след кратка проверка, като за всички се предлага услугата консултация.
  2. Следва публикуването на търг, което отнема по-малко от минута и се състои в попълване на информация за спецификата на продукта/услугата, която клиентът търси да закупи. За максимално улеснение платформата позволя качване на презентации, чертежи, снимки и др.
  3. Поддаването /обратно на наддаване при класическите търгове/ започва. Потенциалните доставчици на търсената услуга предоставят своите оферти. Когато възложителят избере доставчик, той го уведомява с натискане на един бутон и получава достъп до контактите му, за да уточнят всички детайли.
  4. След приключването на сделката двете страни имат възможността да предоставят обратна връзка за партньорството им.

 

 
 

Най-смешната жена в Instagram и пародийните снимки на звездите

| от chronicle.bg |

Ако все още не сте в Instagram, имате страхотна причина, за да се присъедините към социалната мрежа. И тя е Селесте Барбър.

35-годишната австралийска комедийна актриса пародира звездите, изваждайки най-известните им снимки и опитвайки се да ги наподобява. Резултатът е смях в най-чиста форма.

Наскоро Барбър дори бе обявена за най-забавната жена в интернет от платформата WhoHaHa, която се опитва да насочи вниманието към смешните жени във виртуалното пространство.

Профилът на Барбър наброява повече от 1,8 милиона последователи, които редовно се смеят на снимките й.

През 2016-а написа статията „Женена съм за мъж, който е по-секси от мен. По-трудно е, отколкото си мислех”, в която разкрива какво е мъжът до теб да получава повече комплименти от теб.

Дори сама признава, че постоянно му натяква, че заради красотата си, получава всичко наготово, докато определя себе си като просто „умна” и „забавна”.

Да, донякъде думите й и целият й образ в Instagram могат да бъдат приемани като поредното феминистично недоразумение, но пък Селесте наистина е дяволски смешна.

Nothing like a night swim. #celestechallengeaccepted #celestebarber #funny #nicolescherzinger @nicolescherzy

Публикация, споделена от Celeste Barber (@celestebarber) на

Подбрахме част от най-добрите й снимки, за да ви докажем. Разгледайте ги в галерията.

 
 

Google Home задмина Amazon Alexa

| от chronicle.bg |

В резултат на проведено проучване относно качествата на Google Home и Amazon Alexa, стана ясно, че въпреки че Amazon Alexa е доста по-популярен и по-добре продаван продукт, вероятността Google Home да отговори правилно на потребителските въпроси е шест пъти по-голяма.

Към момента Amazon Alexa има цели 70 процента от пазара на управляваните с глас домашни асистенти, но практическият тест показва нещата по-различно. В него Amazon Alexa и Google Home отговарят на 3000 въпроса. Едно от възможните обяснения е разликата в подхода на Google и Аmazon при захранването на асистентите си с информация.

Google използва базата данни Knowledge Graph, която се компилира от резултатите в търсачката на компанията за последните пет години. От своя страна, Amazon обикновено се позовава на информация от свои партньори.

Google Home се оказва и по-адекватен, когато става въпрос за прости команди с цифри.

 
 

Рецепта за кекс с нектарини

| от Росица Гърджелийска |
Нужни продукти:
За блата:
6 жълтъка
6 белтъка
3 с.л. брашно от тапиока
4 с.л. оризово брашно
1/2 ч.ч. кокосова или кафява захар
ванилия
Останалите съставки:
12 нектарини или праскови
1/2 ч.ч. мед
4 с.л. кокосово масло
1 капачка уиски
По желание:
сладолед

DSCN9024

Начин на приготвяне:
  • В малка тенджерка загрейте меда и кокосовото масло и оставете да ври леко, на не много силен огън докато промени цвета и стане малко по-гъсто. Това онема 3-4 минутки. Добавете уискито към края и махнете от котлона.
  • През това време нарежете плодовете на половина, обелете ги и махнете костилките. Наредете ги в кръгла тава, така че да покриват цялото дъно.
  • Изсипете върху плодовете карамела и пъхнете във фурната на 200 градуса.
  • В купа разбийте жълтъците със захарта до получаване на светла на цвят и гъста смес. Добавете брашната и ванилията и разбъркайте добре.
  • Измийте и подсушете бъркалките на миксера.
  • Разбийте белтъците в чист, сух метален съд до получаване на твърди рогчета.
  • Добавете белтъците към сместа със жълтъците и разбъркайте много бавно и внимателно.
  • Извадете плодовете от фурната и изсипете сместа отгоре.
  • Върнете обратно във фурната на 150 градуса за 45 мин с вентилатор.
  • Извадете и оставете напълно да изстине.
  • Сложете достатъчно голяма чиния върху таватаи бързо обърнете. Внимателно махнете тавата.
  • Поднесете с топка хубав ванилов сладолед и се насладете на ммммм-канията на гостите ви.​

DSCN9014

 
 

„Transformers: The Last Knight“ оглави бокс-офис класацията

| от chronicle.bg, по БТА |

Блокбастърът „Трансформърс: Последният рицар“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка, но приходите от дебютния му уикенд са ниски в сравнение с предишните филми от поредицата, съобщи Асошиейтед прес.

Приходите от уикенда на „Трансформърс: Последният рицар“ в САЩ и Канада са 43,5 милиона, а за петдневния период от сряда – 69,1 милиона. Предишните четири филма дебютираха с над 97 милиона долара.

Филмът, в който Марк Уолбърг за втори път изпълнява главната роля, обаче предизвика по-голям интерес в чужбина, особено в Китай. Приходите му на световния пазар са 196,2 милиона долара, от които 123,4 милиона в Китай.

Засега не е ясно дали „Трансформърс: Последният рицар“ ще успее да покрие направените разходи. Бюджетът му е 217 милиона долара и почти още толкова за маркетинг. Отзивите на критиката за него са по-лоши, отколкото за предишните филми.

Второто място в бокс-офис класацията на Северна Америка си поделиха „Жената чудо“ и „Колите 3″ с приходи от 25,2 милиона долара. Почти месец след като излезе на екран, „Жената чудо“ продължава да привлича интерес. За четири седмици приходите в САЩ и Канада надхвърлиха 300 милиона долара. Продажбата на билети по света донесе 652,9 милиона долара – най-високите постъпления от филм, режисиран от жена.

Четвърти е „47 метра надолу“, а пети – биографичният филм за рапъра Тупак Шакур „All Eyez On Me“.