Амазон се пробва да отнеме рекламно поле от Гугъл

| от |

Американската компания за търговия онлайн „Амазон“ се готви да атакува „Гугъл“ на едно от неговите лични ловни полета – рекламата в интернет, съобщи в петък Wall Street Journal.

„Амазон“ ще разработи своя собствена програма, за да изкарва рекламните послания пред погледа на потребителите, която ще използва събраната информация за вкусовете на своите клиенти.

Тестването на новата платформа може да започне по-късно тази година, съобщава икономическият ежедневник.

„Гугъл“ засега е безспорен номер едно в рекламите онлайн, а се очаква неговият глобален пазарен дял да достигне 31,45% през тази година, според оценки от фирмата за маркетингови изследвания Emarketer. „Гугъл“ има около 50 милиарда долара приходи от онлайн реклама годишно, срещу само 1 милиард щатски долара, които се очаква през тази година да прибере „Амазон“, съобщава Уолстрийт джърнъл.

„Амазон“, която започна като онлайн книжарница, драстично разшири дейността си през годините. Компанията се разви много и в пазара на цифрово съдържание (електронни книги, видео и музика онлайн), при устройствата (таблети, смартфони) или в хостинга на други сайтове в своите центрове за данни. /АФП, БГНЕС

 
 
Коментарите са изключени за Амазон се пробва да отнеме рекламно поле от Гугъл