В очакване на новия iPhone

| от chronicle.bg |

Докато децата се подготвят отново да тръгнат на училище, а всички се нагласят да заменят летните си дрехи с есенни, Apple се подготвят за обявят нов iPhone. Събитието ще се състои на 9 септември в Сан Франциско. И докато компанията пази тайните си по-добре и от американското разузнаване, новото поколение телефони вече буди любопитството на всички. Има няколко неща, които можем да очакваме от следващото устройство на компанията, пише CNN.

Как ще се казва?

Предполага се, че ще бъде кръстен iPhone 6S, като се има предвид относително скромният му ъпгрейд от миналогодишния iPhone 6. Ако обаче Apple са нанесли основни промени в телефона, то нещата се променят и би трябвало да се казва iPhone 7.

Има и нагласа у потребителите, че моделите „S“ не са толкова интересни и е възможно Apple най-накрая да се откаже от цифрите и буквичките. Но дотогава се обзалагаме, че телефонът ще се казва iPhone 6S.

Размер

Според различни информации, след уголемяване на устройството на няколко пъти през последните години, Apple ще задържи същия размер на екрана като миналата година – 4.7-инчов екран за стандартния модел и 5.5 инча за модела „Plus”. За сметка на това новите телефони могат да бъдат малко по-дебели. Според Wall Street Journal дизайнът на устройството няма да бъде променян.

Цвят

Apple направи удар преди няколко години, когато разнообрази черно-бялата си серия, включвайки цветове като златно, сребърно и „космическо сиво”.Според блога 9to5Mac компанията ще пусне и нов цвят тази година – розово-златно, което значи телефон с меден цвят. Има Apple Watch в този цвят.

Пускане в продажба

Обикновено Apple започва продажбите на новите устройства първо в САЩ и то около седмица след премиерата, винаги в петък. Например iPhone 6 беше пуснат в продажба 10 дни след премиерата.

Затова се предполага, че новото устройство ще бъде в продажба от 18 септември.

Характеристики

Както обикновено, Apple ще дари новите телефони с по-бърз процесор и подобрена камера. Предполага се, че новата камера ще бъде 12 мегапиксела и 4K резолюция (4096×2160 px).

Най-голямата нова характеристика ще бъде нововъведение, с Apple се гордеят – Force Touch. То вече се използва в Apple Watch и се състои от малки електроди около дисплея, които могат да направят разлика между леко докосване и силен натиск. Потребителите могат да докоснат екрана, за да отворят дадено приложение или да натиснат по-силно за достъп до цял нов пакет от допълнителни настройки.

Премиерата на новото устройство е 9 септември.

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

Продават въздух от концерт на Адел

| от chronicle.bg, по БТА |

Австралиец се опитва да продаде въздух от концерта на Адел в Аделаида. Въздухът е бил пакетиран в найлонови пликчета, съобщи в. „Уест Острелиън“.

„Грабнете къс история за вашата колекция за Адел“ – пише Шон Макдона към офертата си в Ибей. – Всеки истински фен трябва да притежава такъв въздух. Много изгодно предложение“.

Началната цена на пликче с въздух е 14,95 австралийски долара (около 20 лева).

Концертът на Адел в Аделаида беше на 13 март. Публиката й беше от 70 000 души. Една от фенките й преживя нещо незабравимо, когато певицата я изтегли на сцената, за да пеят заедно.

 
 

Документален филм разкрива тайни за живота на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Документален филм за Хийт Леджър ще разкрие неизвестни факти за личния му живот.

Актьорът почина през 2008 година на 28 години.

„I Am: Heath Ledger“ ще разказва за живота на звездата, като ще включва и интервюта на важни за него хора. Ще има нови детайли около кариерата на актьора и личния му живот. Все още не е обявено кои са ключовите лица, интервюирани във филма.

Хийт Леджър спечели сърцата на зрителите с „10 неща, които мразя в теб“, „Планината Броубек“, „Като рицарите“ и други. Превърна се в легенда с ролята си на Жокера в „Черният рицар“, което посмъртно му спечели награда на Академията.

хийт леджър

Филмът ще съдържа информация и за още един въпрос – причината за смъртта му. Официално става дума за инцидентна свръхдоза. Според някои обаче Хийт Леджър е станал жертва на мрачния си персонаж в „Черният рицар“.

Актьорът има дъщеря от актрисата Мишел Уилямс – Матилда. Момичето днес е на 11, но Уилямс много добре пази личния й живот.
„I Am: Heath Ledger“ ще се появи на екран по телевизионната мрежа Spike през май.

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът: