В очакване на новия iPhone

| от chronicle.bg |

Докато децата се подготвят отново да тръгнат на училище, а всички се нагласят да заменят летните си дрехи с есенни, Apple се подготвят за обявят нов iPhone. Събитието ще се състои на 9 септември в Сан Франциско. И докато компанията пази тайните си по-добре и от американското разузнаване, новото поколение телефони вече буди любопитството на всички. Има няколко неща, които можем да очакваме от следващото устройство на компанията, пише CNN.

Как ще се казва?

Предполага се, че ще бъде кръстен iPhone 6S, като се има предвид относително скромният му ъпгрейд от миналогодишния iPhone 6. Ако обаче Apple са нанесли основни промени в телефона, то нещата се променят и би трябвало да се казва iPhone 7.

Има и нагласа у потребителите, че моделите „S“ не са толкова интересни и е възможно Apple най-накрая да се откаже от цифрите и буквичките. Но дотогава се обзалагаме, че телефонът ще се казва iPhone 6S.

Размер

Според различни информации, след уголемяване на устройството на няколко пъти през последните години, Apple ще задържи същия размер на екрана като миналата година – 4.7-инчов екран за стандартния модел и 5.5 инча за модела „Plus”. За сметка на това новите телефони могат да бъдат малко по-дебели. Според Wall Street Journal дизайнът на устройството няма да бъде променян.

Цвят

Apple направи удар преди няколко години, когато разнообрази черно-бялата си серия, включвайки цветове като златно, сребърно и „космическо сиво”.Според блога 9to5Mac компанията ще пусне и нов цвят тази година – розово-златно, което значи телефон с меден цвят. Има Apple Watch в този цвят.

Пускане в продажба

Обикновено Apple започва продажбите на новите устройства първо в САЩ и то около седмица след премиерата, винаги в петък. Например iPhone 6 беше пуснат в продажба 10 дни след премиерата.

Затова се предполага, че новото устройство ще бъде в продажба от 18 септември.

Характеристики

Както обикновено, Apple ще дари новите телефони с по-бърз процесор и подобрена камера. Предполага се, че новата камера ще бъде 12 мегапиксела и 4K резолюция (4096×2160 px).

Най-голямата нова характеристика ще бъде нововъведение, с Apple се гордеят – Force Touch. То вече се използва в Apple Watch и се състои от малки електроди около дисплея, които могат да направят разлика между леко докосване и силен натиск. Потребителите могат да докоснат екрана, за да отворят дадено приложение или да натиснат по-силно за достъп до цял нов пакет от допълнителни настройки.

Премиерата на новото устройство е 9 септември.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Четири сериала: гледахме ги вместо вас, ето какво мислим

| от chronicle.bg |

Все повече наградите „Еми“ изглеждат по-интересни от „Оскар“-ите заради множеството добри сериали, които се появяват на малкия екран с качествена режисура, добър сценарий и блестящ актьорски състав.

Затова и мнозина застават все по-често пред екрана, за да следят новите продукции на Netflix, FOX и HBO. Пролетта приближава с няколко нови сериала, за които много се говори – предимно в САЩ и във форумите.

Ние вече се запознахме отблизо с четири от тях и ето какво мислим за тях.

 
 

Всички обичат Дакота

| от chronicle.bg |

Хана Дакота Фанинг е едно от златните деца на Холивуд, на чието израстване е станал свидетел целият кино свят.

Дакота, която навършва 23 днес, е родена в семейството на Стивън Фанинг – бивш бейзболист и Джой Фанинг, професионална тенинстка. Майка й искала да я кръстят Хана, а баща й държал на Дакота. Така на бял свят се появява Хана Дакота, наричана от приятелите си и известна в киното като Дакота.

Фанинг става актриса на петгодишна възраст, когато се появява в телевизионна реклама на лотарията в щата Джорджия, заедно със знаменития музикант Рей Чарлс. След това е избрана за реклама на прах за пране.

Следва участие в касови фирми като „Мъж под прицел“ с Дензъл Уошингтън, „Криеница“ с Робърт де Ниро, „Война на световете“ с Том Круз, тийн вамп сагата „Здрач“ др.

Фанинг е една от най-богатите тийнейджърки и една от най-добре облечените звезди на червения килим.

Черпим ви с ултра доза сладост и красота в галерията, показваща различни моменти от кариерата й.

 
 

Жените и малцинствата полека си проправят път в Холивуд

| от chronicle.bg, по БТА |

На жените и малцинствата им провървя повече тази година – те правят добро впечатление в надпреварата за наградите „Оскар“, но все пак са слабо представени, сочат резултатите от изследване, цитирани от Франс прес.

В доклада си за 2017 г. за разнообразието в Холивуд учени от Калифорнийския университет в Лос Анджелис анализирали 200 филма, които събрали най-големи приходи през 2015 г., и 1206 телевизионни предавания, излъчени през сезона 2014-2015 г.

За този четвърти годишен доклад те проучили също наемането на жени и представители на малцинствата за 11 вида заетост, свързана с дейност пред и зад камерата.

„В сравнение с предишния доклад добрата новина е, че жените и представителите на малцинствата са постигнали напредък, особено в телевизията, където понастоящем се наблюдава нещо, което може да бъде окачествено като златен век – оповестиха от центъра за афроамерикански изследвания „Ралф Бънч“. – Лошата новина е, че въпреки напредъка жените и малцинствата остават слабо представени в телевизията.“

Резултатите от изследването са публикувани няколко дни преди церемонията по връчването на наградите „Оскар“.

Тази година ситуацията е различна – рекорден брой чернокожи актьори са номинирани за престижните отличия. Въпреки това „изключването“ на цветнокожи и жени от Холивуд остава тревожно, отбелязаха авторите на изследването.

Малцинствата съставляват 40 на сто от населението на САЩ, но едва 13,6 на сто от изпълнителите на главни роли и 10,1 на сто от режисьорите са техни представители. Макар жените да съставляват половината от населението на страната, едва 29 на сто от главните роли са поверени на жени и 10 на сто от режисьорите са жени. „Белите мъже продължават да доминират, а на цветнокожите и жените трудно се предоставят възможности, за да успеят“, поясни ръководителят на изследването и директор на центъра „Ралф Бънч“ Дарнел Хънт.