Самсунг : извит дисплей, водоустойчив таблет и Меси като The Developper

| от |

Samsung представи първия в света смартфон с извит дисплей, наречен Galaxy Round.
Смартфонът е оборудван с извит 5.7 -инчов дисплей с висока резолюция, четириядрен процесор на 2.3 GHz, 3 GB RAM, 13 MP камера, батерия с капацитет 2800 mAh и Android 4.3. Galaxy Round е тънък 7.9 мм и тежи 154 грама.

GalaxyRound

Когато апаратът е на бюро или друга равна повърхност, можете да го наклоните леко с ръка към себе си и върху дисплея му ще се появи информация за часа и заряда на батерията. Възможно е също така да се избира сред медийни файлове, като се натисне дясната или лявата част на екрана.
От 10 октомври устройството ще се предлага на пазара в Южна Корея. Към момента няма информация кога ще се появи по другите пазари, нито каква ще е цената му.

Galaxy Note III на южнокорейският технологичен гигант пък скоро може да се появи на пазара като водоустойчив модел.

Samsung-Galaxy-S4-Active-

Samsung вече продава водоустойчиви устройства. Такъв е смартфонът от висок клас Galaxy S IV Active. Компанията изглежда е доволна от реакциите на собствениците на устройството и неговите продажби досега, което я кара да заложи на тази характеристика и в бъдещите си продукти.

Компанията подготвя нова версия на Galaxy Note III, която ще предложи подобна защита на потребителите. Според данните компанията обмисля възможността да включи водоустойчиво покритие и в предстоящи си флагман Galaxy S V. В момента Sony е компанията, която предлага най-разнообразен избор на подобни модели от всички други производители в сектора.

В същото време видео с участието на футболната звезда Лионел Меси в ролята на The Developer придоби популярност след появата си в YouTube, генерирайки над четвърт милион гледания само за 24 часа.

Видеото рекламира и новия смартуоч на компанията – Galaxy Gear, съвместим както с Galaxy Note 3, така и с Galaxy S4 и Galaxy S III 3G, но без S Voice поддръжка.

Освен със зрелищни специални ефекти, The Developer въздейства и с музиката, която играе също толкова важна роля за цялостното му възприемане. Тя се изпълнява от децата – жители на беден квартал, играещи на улицата, които партнират на Меси в рекламата, и е кавър версия на хит No.1 в САЩ в момента – песента Royals на 16-годишната сензация Lorde.

Именно избора на тази песен се оказа един от козовете на Samsung, било то умишлено или не, провокирал вълна от дискусии и критики в медиите и социалните мрежи поради пълното разминаване на посланията на двата продукта.

Докато двете устройства на Samsung, всяка на стойност $300, са свръхмодерни и недостъпни за хората с нисък стандарт придобивки, асоциирани с материализма на днешното общество, а Меси е припознаван като един от най-високо платените спортисти в света, Royals внушава смисъла на радостта от простичките неща в живота на един тийнейджър и се явява контрапункт на масовата поп култура.

„Като един от малкото тийн гласове в съвременната музика, който не наподобява… Джъстин Бийбър… не бих искала да възхвалявам материализма и външните му изяви“, казва новозеландската звезда, чийто имидж действително се различава драстично от този на Disney Channel старлетка.

Lionel-Messi-Samsung

В същото време обаче от описанието на рекламата става ясно, че историята в нея е вдъхновена от дейността на Messi Foundation и реализираните от нея проекти.

Доколко удачен е изборът на песен и послание на The Developer вероятно може дълго да се спори. А дали шумът, който се вдигна около рекламата, ще спомогне за комерсиалния успех на противоречиво посрещнатия Galaxy Gear, времето ще покаже.

 
 

Когато звездите бомбят снимки

| от chronicle.bg |

Фотобомбите представляват накратко следното – когато човек влезе в кадъра при снимката на друг.

Винаги се получава смешно, но е най-забавно, когато фотобомби правят звездите.

Предлагаме ви в галерията списък със снимки на знаменитости, които „случайно“ се приплъзват в кадъра на друг.

Сред тях можете да видите бивш президент, британската кралица и много актьори и актриси.

 

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

Професия „ловец на любовници“

| от chronicle.bg |

Когато предсказвачката на бъдещето Минг Ли казва на своя клиентка, че знае за аферата й с женен мъж, жената е смаяна.

Без да трепне, Минг убеждава клиентката да прекрати връзката, което тя прави и то бързо. Но откъде всъщност Минг Ли е знаела за тази афера? Нека не се преструваме, че наистина е имала силата да чете мисли, защото самата тя казва пред South China Morning Post, че в действителност не предсказва бъдещето.

Минг работи за Weiqing Network Technology в Шангхай. Звучи като технологична фирма, но всъщност е агенция за ловци на любовници.

Малко предистория: около един на всеки пет женени мъже (както и жени) в Китай се гмурва в извънбрачна афера, според проучване на сайта за запознанства Baihe.com. След тази статистика може би не е изненада, че официалната цифра на разводите в Китай се е повишила с 60% от 2007 до 2014 г.

Weiqing цели да предотврати тези разводи. Клиентите на агенцията най-често са омъжени жени, които подозират мъжете си във връзка. За китайските съпруги извънбрачната афера е въпрос не само на любовно разочарование, но и на загуба на семейни финанси. Обикновено, когато мъжете им имат любовница, те плащат наема на жилището й, месечни сметки и всякакви глезотии. Така семейният бюджет натежава.

Weiqing има 59 офиса на цялата територия на Китай. Служителите на агенцията са основно два типа – терапевти, които оценяват кризата вътре в един брак и търсят наични да го съживят, както и самите ловци на любовници. Това са най-вече млади хора, следващи психология, социология или право. Те използват психологически методи, за да убедят третата страна в брака да отстъпи и прекрати връзката.

“Ако любовницата отиде на разходка в парка, до супермаркета или на работа, аз случайно я срещам по пътя“, разказва Минг. В случай, че любовницата е домошар, Минг се представя за съседка, която има теч в апартамента си и има нужда от помощ. След това убеждава жената да прекрати аферата. „По-възрастна съм от повечето любовници, така че те ме слушат“, казва 47-годишната Минг.

Докато всичко звучи леко спорно, според китайските закони в ловуването на любовници няма нищо незаконно.

Освен това, бизнесът е много доходоносен. Weiqing е подала молба да бъде вписана в стоковата борса на Китай. Компанията вече има спечелени 2.6 милиона щатски долара за първите 10 месеца на 2016 г. Ловците на любовници вземат по 145 долара на час. Част от тези пари отиват за купуване на бижута и наемане на апартаменти, за да се осигурят фалшиви самоличности за ловците.

Основателят на агенцията, Шу Хин, разказва, че досега компанията му е успяла да раздели 8 552 любовници само за 2014 г.

Ако ловецът не успее да прекрати аферата, всички разходи на клиента се изплащат обратно от Weiqing. Ако пък агенцията се справи, в типичния случай това струва на клиента около 7 200 долара, доста по-малко от един развод.

В много от случаите не се и стига до развод. В крайна сметка името на агенцията – Weiqing, се превежда като „пазител на чувствата“ и „защитаващ любовта“. Основателят Шу казва, че компанията му спасява около 5 000 брака годишно, тоест 350 000 досега.

А какво да кажем за любовниците? Ловецът Минг е благосклонна към тях, ето защо търси решение. „Понякога се опитвам да им намеря гадже“, казва тя с искреното намерение да направи

 
 

Пускат Айфон в нов цвят с чудесна кауза

| от chronicle.bg |

Вече може, да си купим Айфон в червено. Той е факт и има много добра причина за това. Епъл и преди е пускал червени устройства със същата цел.

Средствата от червения айфон ще отидат за благотворителност. Конкретно, парите ще помогнат в борбата срещу болестта СПИН. Новината беше съобщена заедно с представянето на нов, по-малък Айпад Про. Таблетът е по-мощен, притежава по-ярък дисплей, както и нова по-ниска цена. Той има и нови апове, най-важният от които изглежда е „Apple Clips“. Той позволява комбинирането на снимки и видеа в клипче за споделяне.

Ще можем да поръчаме червеният Айфон от 24 март натам. Той ще се продава в нормален и голям размер.

„Откакто започнахме колаборацията си с (RED) (червено – от англ. ез.) преди 10 години, клиентите ни са допринесли значително в борбата срещу СПИН“, казва Тим Кук. „Настоящият телефон с разкошен червен цвят е най-големият ни (RED) продукт досега.“

Изпълнителният директор на (RED) Дебора Дугън споделя: „Емъл е най-големият корпоративен дарител на Global Fund със 130 милиона долара.“