Самсунг : извит дисплей, водоустойчив таблет и Меси като The Developper

| от |

Samsung представи първия в света смартфон с извит дисплей, наречен Galaxy Round.
Смартфонът е оборудван с извит 5.7 -инчов дисплей с висока резолюция, четириядрен процесор на 2.3 GHz, 3 GB RAM, 13 MP камера, батерия с капацитет 2800 mAh и Android 4.3. Galaxy Round е тънък 7.9 мм и тежи 154 грама.

GalaxyRound

Когато апаратът е на бюро или друга равна повърхност, можете да го наклоните леко с ръка към себе си и върху дисплея му ще се появи информация за часа и заряда на батерията. Възможно е също така да се избира сред медийни файлове, като се натисне дясната или лявата част на екрана.
От 10 октомври устройството ще се предлага на пазара в Южна Корея. Към момента няма информация кога ще се появи по другите пазари, нито каква ще е цената му.

Galaxy Note III на южнокорейският технологичен гигант пък скоро може да се появи на пазара като водоустойчив модел.

Samsung-Galaxy-S4-Active-

Samsung вече продава водоустойчиви устройства. Такъв е смартфонът от висок клас Galaxy S IV Active. Компанията изглежда е доволна от реакциите на собствениците на устройството и неговите продажби досега, което я кара да заложи на тази характеристика и в бъдещите си продукти.

Компанията подготвя нова версия на Galaxy Note III, която ще предложи подобна защита на потребителите. Според данните компанията обмисля възможността да включи водоустойчиво покритие и в предстоящи си флагман Galaxy S V. В момента Sony е компанията, която предлага най-разнообразен избор на подобни модели от всички други производители в сектора.

В същото време видео с участието на футболната звезда Лионел Меси в ролята на The Developer придоби популярност след появата си в YouTube, генерирайки над четвърт милион гледания само за 24 часа.

Видеото рекламира и новия смартуоч на компанията – Galaxy Gear, съвместим както с Galaxy Note 3, така и с Galaxy S4 и Galaxy S III 3G, но без S Voice поддръжка.

Освен със зрелищни специални ефекти, The Developer въздейства и с музиката, която играе също толкова важна роля за цялостното му възприемане. Тя се изпълнява от децата – жители на беден квартал, играещи на улицата, които партнират на Меси в рекламата, и е кавър версия на хит No.1 в САЩ в момента – песента Royals на 16-годишната сензация Lorde.

Именно избора на тази песен се оказа един от козовете на Samsung, било то умишлено или не, провокирал вълна от дискусии и критики в медиите и социалните мрежи поради пълното разминаване на посланията на двата продукта.

Докато двете устройства на Samsung, всяка на стойност $300, са свръхмодерни и недостъпни за хората с нисък стандарт придобивки, асоциирани с материализма на днешното общество, а Меси е припознаван като един от най-високо платените спортисти в света, Royals внушава смисъла на радостта от простичките неща в живота на един тийнейджър и се явява контрапункт на масовата поп култура.

„Като един от малкото тийн гласове в съвременната музика, който не наподобява… Джъстин Бийбър… не бих искала да възхвалявам материализма и външните му изяви“, казва новозеландската звезда, чийто имидж действително се различава драстично от този на Disney Channel старлетка.

Lionel-Messi-Samsung

В същото време обаче от описанието на рекламата става ясно, че историята в нея е вдъхновена от дейността на Messi Foundation и реализираните от нея проекти.

Доколко удачен е изборът на песен и послание на The Developer вероятно може дълго да се спори. А дали шумът, който се вдигна около рекламата, ще спомогне за комерсиалния успех на противоречиво посрещнатия Galaxy Gear, времето ще покаже.

 
 

Любимият виц на Христо Гърбов

| от Цветелина Вътева |

Само един ден на шегата не стига! Ето защо Webcafe.bg и ресторанти Happy обявяват месец април – за Месец на смеха. По този повод ви предлагаме любимите вицове на част от срещнем с най-усмихващите български комедийни актьори, заемащи специално място в сърцата ни.

Естествено, че знаете кой е Христо Гърбов. Дали сте се превивали от смях на ролята му като Пиер Миняр във „Вечеря за тъпаци“, хилили сте се на Гари Льожен/Роджър Трампълмейн в „Още веднъж отзад“ или сте се задавяли със салатата си пред телевизора, докато го гледате в „Комиците“, във всички случаи сте запознати с комедийния му талант.

Извън сцената и екрана Христо няма вид на смешник. По-скоро носи онова усещане за самовглъбеност, което придават на света около себе си хората, които вземат хумора на сериозно.

Предлагаме ви да прочетете виц, разказан от Христо Гърбов: 

Влиза един французин в един английски бар и си поръчва „typical English breakfast“ – боб, яйца, black pudding, което е вид кървавица, богата работа. Гледа той black pudding-a, хапва от него, пък после вика: „Абе като го видях това, помислих, че е лайно. Пък като го опитах, съжалих, че не е“.

Цялото интервю с Христо Гърбов можете да прочетете в Webcafe.bg


Фотограф: Мирослава Дерменджиева

Място: ресторант HAPPY на ул. „Раковски“ 145

 
 

Бързите коли на 21-ви век

| от chronicle.bg |

Днес рожден ден има Феручо Ламборгини! Той, разбира се, е създателят на колите Ламборгини и днес щеше да стане на 101.

Живеем в ерата на скоростта. Колие са естествен бенефициент от развитието на компютърните технологии. Преди компютрите контролираха колко по-малко неудобна да е седалката на пасажера и правеха шибидаха да се чупи по-лесно. Сега контролират диференциали, скоростни кутии, двигатели, всичко. При това с надхирургическа прецизност и бързина. В следствие на това колите станаха безобразно бързи.

По тези два повода в днешната ни галерия сме събрали най-бързите коли на 21 век. За сега. Насладете им се и съжалявайте, че си купихте закуска сутринта вместо да си заделите парите.

 
 

Instagram постави нов рекорд: 700 милиона потребители на месец

| от chronicle.bg |

Instagram обяви, че месечните й активни потребители вече са над 700 милиона, което е наистина впечатляваща бройка.

600-те милиона от миналата година са били задминати в средата на декември, което значи, че за по-малко от шест месеца Instagram е натрупала нови 100 милиона потребители. Това е нов рекорд за компанията, която досега нарастваше със 100 милиона на всеки девет месеца.

Трябва да се признае, че резултатите на компанията са заслужени. Instagram непрестанно прави подобрения в услугата, въвежда нови функции и дори видео излъчвания на живо, което задържа вниманието на все повече потребители. Най-вероятно социалната мрежа ще продължи да расте със същите темпове, поне ако продължи да полага толкова усилия.

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.