Samsung Live Smart в подкрепа на потребителите за пълноценното използване на смарт устройствата

| от |

Специалното приложение 365 Live Smart предлага ценни съвети за използване на различни смарт функции и характеристики на устройствата

Samsung Electronics представи платформата Live Smart, разработена да разяснява и улеснява пълноценното използване на смарт характеристиките на различните устройства. Специално разработено приложение 365 Live Smart съдържа съвети и трикове за използване на различни смарт функционалности, които в крайна сметка правят по-лесен и по-забавен живота на потребителите.

Като част от кампанията Samsung проведоха две представителни проучвания за нагласите на потребителите и начина, по който използват устройствата си през април и ноември, 2014 г. Резултатите показват, че смарт устройствата навлизат все повече в живота на хората – над 80% от запитаните притежават поне едно смарт устройство у дома. Голяма част от потребителите обаче познават само някои или най-важните функции на своите устройства – смартфон 30.7%, смарт телевизор 28.6, таблет 36.2%. (Източник: Gemius, Навици и нагласи на българските интернет  потребители по отношение на технологиите, ноември 2014 г.)

В отговор на недостатъчното познаване и използване на смарт характеристиките на устройствата, Samsung разработи специално мобилно приложение със съвети, генериран от потребители на Samsung устройства. Приложението 365 Live Smart може да се свали безплатно от Google Play и да служи като наръчник за по-пълноценно използване на различни Samsung смарт устройства навсякъде и по всяко време. Компанията планира да развива и обогатява приложението с повече полезна информация и функции, в помощ на потребителите.

„Платформата Live Smart e сериозен проект, който е насочен изцяло в помощ на потребителите, защото забелязваме, че все още са много хората, които по една или друга причина не използват пълноценно възможностите на своето смарт устройство. Продуктите на Samsung са разработени така, че да отговарят на потребностите на потребителите, за да подобряват и улесняват ежедневните им дейности и занимания. Възможностите за свързаност помежду им, за споделяне на съдържание от едно на друго устройство също са допълнително улеснение и удобство за потребителя. Затова смятаме, че колкото по-активно се използват устройствата, толкова по-голяма ще бъде добавената им стойност към ежедневието на нашите потребители, заяви Кристина Щерева, Samsung България. – Решихме да стартираме с приложението 365 Live Smart, защото то съдържа съвети, генерирани изцяло от нашите потребители. А хората по-лесно приемат и се доверяват на съвети от други потребители, в сравнение с всяко описание или упътване, което ние като производител можем да им предложим“, допълни тя.

Платформата Live Smart ще се развива и ще включва редица инициативи, насочени към допълнителна подкрепа и улеснение на потребителите.

 
 

Плажовете, за които си мечтаем

| от chronicle.bg |

Преди няколко дни настъпи астрономическата пролет, а след броени часове ще преминем към лятното часово време. Всичко това просто ни подсказва едно – сезонът „Отслабвам за лятото“ е приключен и отстъпва място на „Отслабвам за Коледа“.

Започваме да броим дните до момента, в който ще легнем на шезлонга с коктейл в ръка, пред нас прозрачно синьото море ще се слива с небето, а горещ бял пясък ще гали стъпалата ни.

Тъй и тъй е ден за размисъл, защо пък да не изберем плажа – мечта за следващата морска ваканция. Нашите предложения – в галерията горе.

 
 

Адел посвети изпълнение на жертвите в Лондон

| от chronicle.bg, БТА |

Адел посвети песента си „Make You Feel My Love“ на жертвите от терористичната атака в Лондон.

По време на свой концерт в Окланд, Нова Зеландия, на 22 март тя изпя парчето в памет на загиналите.

„Днес имаше терористична атака в родния ми град Лондон – заяви пред зрителите 28-годишната певица преди началото на концерта. – Аз съм буквално на другия край на света и искам хората да видят запалените тук свещи и да ни чуят. Странно е, че не съм вкъщи. Всичко, което искам, е да бъде у дома заедно с приятелите и семейството си. Всички те са добре, но искам да посветя изпълненията си тази вечер на жертвите на терористичната атака и на родния си град.“

45 000 зрители на стадиона „Маунт Смарт“ в Окланд запалиха свещи, докато носителката на „Грами“ изпълняваше хита си.

Адел в момента изнася концерти в Австралия и Нова Зеландия в рамките на световното си турне. То ще приключи с нейни шоута на стадион „Уембли“ в Лондон през юни и юли.

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони, объркали сте адреса. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.