Разпродадоха Volvo XC90 за България

| от |

Броени дни след като бяха обявени цените на новото поколение на Volvo XC90 за България, Мото-Пфое разпродаде половината квота на всъдехода за 2015 година. Най-голям интерес сред клиентите представлява хибридната версия на новото Volvo XC90, има поръчки и за най-високото оборудване – Inscription, което дава възможност за по-голяма персонализация в интериорното оборудване.

Първите автомобили от новото поколение Volvo XC90 се очакват в България през пролетта на следващата година. Интересът към модела е огромен, като по всичко личи, че до края на 2014 г. ще бъде продадена цялата квота за следващата година. Цените на новото Volvo XC90 стартират от 108 900 лв. с ДДС.

volvo_xc90_2015_official-3

Първата партида от изцяло новото Volvo XC90 – 1 927 индивидуално номерирани автомобила, които се предлагаха за продажба само онлайн, бяха разпродадени само за 47 часа след пускането им пазара в началото на септември 2014 г.

Върховият за гамата двигател Twin Engine на Volvo XC90, който съчетава supercharged бензинов двигател с турбокомпресор заедно с електромотор, предоставя ненадминато около 400 конски сили и емисии въглероден двуокис от 64 г/км (предварителни данни). Нормалното шофиране се извършва в хибриден режим по подразбиране. Но само с натискане на един бутон, водачът може да премине към безшумно и екологично градско шофиране само на електрическа енергия, където обхватът ще е около 40 километра, и после, когато е необходимо, веднага да се върне на комбинираната мощност на бензиновия двигател с електромотор. Комбинираният максимален въртящ момент е над 600 Нм, благодарение на който Volvo XC90 ускорява от 0 до 100 за около 6,4 секунди.

volvo

Новият Volvo XC90 определено е с атрактивен, модерен и направо красив дизайн, коренно различен от този на настоящото първо поколение. Линиите на втората генерация са много по-рафинирани и елеганти, с изцяло променени елементи от всяка една страна – предни и задни светлини, брони, линии на врати, таван и т.н. Определено се усещат доста заемки от концептуалният XC Coupe.

Интериорът на новия Volvo XC90, който бе разкрит малко по малко по-рано през лятото, предлага доста минималистична конфигурация с едва няколко бутона, а по-голяма част от копчетата, познати ни досега се изземват от функции на големия тъчскрийн дисплей. Както и досега, кабината ще се предлага с 5 или 7 места, а седалките ще се изработват от премиум кожа. На разположение на пасажерите ще е 4-зонова климатична система и хай-енд аудио система Bowers & Wilkins с 19 говорителя.

sedalki

Новото поколение Volvo XC90 ще се конструира на новата гъвкава платформа на фирмата Scalable Product Architecture, като напълно в духа на фирмата ще предлага пълен набор от системи за сигурност и асистенция за водача като автоматична спирачка, асистент за пътната лента и засичане на мантинели, детектор за пешеходци и много други.

Що се отнася до двигателната гама, новият Volvo XC90 е определен от производителя като „най-мощният и чист SUV в света“, благодарение на изцяло нова гама Drive-E двигатели, до един 4-цилиндрови. Дизеловата гама предлага два агрегата – D5 битурбо агрегат с 225 к.с и 470 Нм и D4 със 190 кс. и 400 Нм. Комбинираният разход на моторите ще е съответно 6 и 5 л/100 км. Бензиновите опции също са две – T6 турбо и суперчардж агрегат с 320 кс. и 400 Нм и T5 с 254 к.с. и 350 Нм.

volvo_xc90_2015_official-16

Най-интересна ще е плъг-ин хибридната конфигурация на Volvo XC90, наречена Т8, която комбинира двулитров суперчардж бензинов мотор задвижващ предните колела и 60-киловатов електромотор, задвижващ задния мост. Комбинираната мощност на хибридната модификация ще е 400 конски сили, въртящият момент ще е 640 Нм, а пробегът на електричество ще е до 40 км.

Новият Volvo XC90 ще атакува пазара със специална серия First Edition от 1927 T6 и D5 автомобила (по повод годината на основаване на Volvo), които ще се предлагат изключително онлайн. Производството на луксозния SUV започва в началото на следващата година в Швеция, а доставките ще започнат 4 месеца по-късно. Цената на бензинов T6 AWD вариант започва от около 49 000 американски долара в САЩ, а все още чакаме информация за Европа.

volvo_xc90_2015_official-7

 

 

 
 

Всички обичат Дакота

| от chronicle.bg |

Хана Дакота Фанинг е едно от златните деца на Холивуд, на чието израстване е станал свидетел целият кино свят.

Дакота, която навършва 23 днес, е родена в семейството на Стивън Фанинг – бивш бейзболист и Джой Фанинг, професионална тенинстка. Майка й искала да я кръстят Хана, а баща й държал на Дакота. Така на бял свят се появява Хана Дакота, наричана от приятелите си и известна в киното като Дакота.

Фанинг става актриса на петгодишна възраст, когато се появява в телевизионна реклама на лотарията в щата Джорджия, заедно със знаменития музикант Рей Чарлс. След това е избрана за реклама на прах за пране.

Следва участие в касови фирми като „Мъж под прицел“ с Дензъл Уошингтън, „Криеница“ с Робърт де Ниро, „Война на световете“ с Том Круз, тийн вамп сагата „Здрач“ др.

Фанинг е една от най-богатите тийнейджърки и една от най-добре облечените звезди на червения килим.

Черпим ви с ултра доза сладост и красота в галерията, показваща различни моменти от кариерата й.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Имат ли значение килограмите за външния вид?

| от chronicle.bg |

Когато стане дума за отслабване, повече хора разчитат на кантара да измерва резултатите им. Но тази майка и фитнес блогър доказва в Instagram профила си, че килограмите са просто цифра.

Ейдриън Осун споделя с последователите си „преди и след“ снимки на нейната драматична трансформация, която се случва благодарение на вдигане на тежести и пост. Въпреки огромната разлика в тялото й, Ейдриън губи точно 1 килограм.

„Кантарът не мери мазнините и мускулите, а показва общото тегло“, пише тя.

Тя топи мазнини и трупа мускули, а резултатите, които постига са супер впечатляващи. Разлика в теглото: точно един килограм. Може да я следвате в Instagram профила й тук.

А в галерията погледнете за каква разлика става въпрос.

 

 
 

Началото на „La La Land“ през iPhone-a на Деймиън Шазел

| от chronicle.bg |

„La La Land“ обира награди като стой и гледай, а в събота предстоят и Оскарите.

Филмът, естествено, получи и известно количество критики. Лайтмотивът в тях е, че Райън Гослинг и Ема Стоун не танцуват и пеят като истински актьори в мюзикъл. Разбира се, възможно е играта на Гослинг и Стоун нарочно да е такава. Със сигурност обаче режисьорът Деймиън Шазел не е подценил мюзикъл мотивите във филма си.

Появи се видео от репетициите на началната сцена на филма, което Шазел заснема със своя iPhone. То показва усърдната репетиционна работа по парчето на магистралата в Лос Анджелис. На пресъздадена снимачна площадка актьорите изиграват сцената, а ние можем я да видим редом с оригинала.