Range Rover и Range Rover Sport с подобрения за 2015 г.

| от |

Land Rover обяви редица подобрения за Range Rover и Range Rover Sport, за моделната 2015 година. Сред обновленията в двата всъдехода са иновативната система All-Terrain Progress Control, усъвършенствани 6-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели и Head-Up дисплей (HUD).

Системата All-Terrain Progress Control (ATPC) е ново допълнение към тази за задвижване на четирите колела на Range Rover и Range Rover Sport. ATPC позволява на водача да въведе желана скорост в състояние на покой или при съществуваща скорост без никакви ходове на педалите веднага след освобождаване на спирачката. Системата непрекъснато следи и регулира настройките на автомобила, за да оптимизира сцеплението и да поддържа движението независимо от условията.

ATPC намалява натоварването за водача и подобрява проходимостта на Range Rover извън пътя, като поддържа контрол при стръмни склонове, неравни терени и повърхности с лошо сцепление. Тя е особено ценна при трудни условия извън пътя, където е желателно да се поддържа много ниска постоянна скорост.  ATPC работи с предна и задна предавка и може да се задава в диапазона от 1,8 км/ч до 30 км/ч. Системата е налична с версиите на двигатели TDV6, SCV6 и V8 Supercharged при които трансмисията е с бързи и бавни предавки, а Range Rover и Range Rover Sport са първите модели, които включват тази нова технология.

range_rover_2015_range_rover_sport-1

Що се отнася до новостите в двигателната гама на Range Rover и Sport, тя е осезаема при 6-цилиндровите трилитрови агрегати. Оборудвани преди с турбокомпресорна технология с две турбини, версиите на двигателя TDV6 сега включват единичен турбокомпресор със сачмени лагери. Чрез системата LPEGR за рециркулация на изгорелите газови при ниско налягане, двустепенна маслена помпа и нов дизайн на дюзата на инжектора за впръскване на гориво, TDV6 продължава да произвежда 258 к.с. и 600 Нм. Икономията на гориво, обаче, е подобрена с 8.5%, а при Range Rover Sport TDV6 – с 5.7%.

range_rover_2015_range_rover_sport-4

Версиите на Range Rover Sport SDV6 запазват паралелно-секвенциалната турбокомпресорна технология, но промени в калибрирането на детайлите увеличават динамиката на 306 к.с. и 700 Нм, което е увеличение с 14 к.с. и 100 Нм. Резултатът е значително подобрение от 7% при разход от 7 л на 100 км и 185 г/км вредни емисии.

Оборудвани с 3-литров V6 Supercharged двигател, версиите на Range Rover и Range Rover Sport SCV6 продължават да доставят 340 к.с. и 450 Нм, докато икономията на гориво се подобрява с 1,9%.
Head-Up дисплей (HUD) прави своя дебют при Range Rover и Range Rover Sport, като извежда важна информация на предното стъкло. Това позволява на водача да види съответната информация по-бързо без да снема поглед от пътя. HUD данните включват скорост, номер и индикатор за предавка, информация за круиз контрол, инструкции за сателитна навигация и разпознаване на пътните знаци.

range_rover_2015_range_rover_sport-2

И двете версии на Range Rover сега се предлагат с обновена палитра цветове, включително Yulong White. Range Rover Sport се предлага също с привличащия погледа цвят Kaikoura Stone. Фиксирани панорамни покриви с електроуправляеми щори създават допълнително усещане за простор и светлина в луксозните интериори и на двата автомобила.

off-road.bg

 
 

Няма да повярвате колко много това момиче прилича на Ариана Гранде

| от |

Тийн идолката Ариана Гранде си има двойничка. Едно към едно!

Името й е Джаки Васкес и 20-годишната американка наистина е абсолютно копие на поп звездата.

Заради приликата си с Гранде, Джаки вече има малка армия от над 200 000 последователи в Instagram, а дори певицата е коментирала част от снимките й, невярвайки на колко много всъщност двете си приличат.

„Ариана коментира една от снимките ми, след като един от братовчедите й й казал, че ме е помислил за нея и не можех да повярвам”, споделя Джаки.

Васкес работи като сервитьорка във Вирджиния и посетители в ресторанта постоянно искат снимки с нея.

„Хората започнаха да ми казват, че изглеждам като Ариана през 2010-а. Оттогава още не мога да осъзная колко много си приличаме”, казва още Джаки.

В галерията може да видите още за Джаки Васкес. Опитайте се да я различите от Ариана Гранде.

 
 

48 години Range Rover

| от chronicle.bg |

Две минути са кратко, но достатъчно време за Land Rover да чества една автомобилна икона.

Land Rover показват еволюцията на своя луксозен SUV автомобил в рамките на четири поколения чрез анимация с продължителност 120 секунди.

Специално поръчаният клип е създаден, за да отбележи ключови дати в историята на автомобила, тъй като производството на оригиналния модел с две врати бива спряно преди 23 години през този месец (януари), а SVAutobiography Dynamic ще бъде пуснат в продажба из целия свят.

Историята на Range Rover започва с 26-те модела преди масовото производство, които са носели емблемата Velar в опит да скрият идентичността си – „velare“ означава „скривам“ на италиански – направена от букви от емблемата Land Rover, която обикновено стои отпред или отзад на автомобила. Следва  класическия модел Range Rover с две врати, като изображенията показват следващите поколения, завършвайки с най-мощната версия – SVAutobiography Dynamic с 550 к.с., конструирана от отдела Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover.

Когато е пуснат за първи път на пазара през 1970 г., Range Rover е един от първите автомобили, осигуряващи постоянно задвижване на всички колела, докато при много други това все още е било избираемо. През 1971 г. оригиналният модел е наречен „образцов продукт на индустриалния дизайн“, когато става първия автомобил, изложен в световноизвестния музей Лувър в Париж, и оттогава е начело на иновациите в дизайна и инженерните решения.

Вариантът с четири врати е представен през 1981 г., последван бързо от първото приложение на автоматична трансмисия в Range Rover през 1982 г. През 1989 г. луксозният SUV е първият автомобил 4х4, оборудван с антиблокираща система на спирачките (ABS), а през 1992 г. става първият в света SUV с електронен контрол на сцеплението и автоматично електронно въздушно окачване.

Пионерните инженерни решения продължават през 2012 г., когато RangeRover става първия в света изцяло алуминиев SUV автомобил. Наскоро, през 2014 г., луксозният SUV стана първият автомобил, използващ усъвършенстваната полуавтоматична технология All-Terrain Progress Control (ATPC) на Land Rover, която в своята същност е офроуд автопилот за автономен контрол на скоростта по всякакъв терен.

Последният модел, включен в анимацията, SVAutobiography Dynamic, споделя двигателя си V8 с високооценения Range Rover Sport SVR и е специално калибриран да осигурява 680 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Подобренията в интериора, включително кожената тапицерия с ромбоидна шарка и контрастни шевове, придават изключителен финес и привлекателност.

 От пускането му на пазара преди 48 години флагманът на LandRover е достигнал над 1 700 000 продажби в цял свят и си е спечелил репутацията на върхов луксозен автомобил за всякакъв терен.

 

 
 

Google не успява да произведе достатъчно смартфони Pixel

| от chronicle.bg |

Google не смогва да отговори на потребителското търсене на смартфоните от серията Pixel, особено на модела с 5.5-инчов екран Pixel XL.

В момента XL във всичките му версии не е достъпен в онлайн магазина на Google. Стана ясно, че 128 GB моделът пък няма наличности от 30 ноември насам.

Основният партньор на Google – американския оператор Verizon – сочи като най-ранна дата за доставки втората седмица на март (за модела със 128 GB).

Стандартният 5-инчов Pixel бил по-лесен за откриване както от Google, така и от Verizon.

Източник: The Verge

 
 

Новото летище на Берлин няма да заработи и през 2017

| от CHR Aero с БТА |

Дългоочакваното откриване на новото летище на Берлин няма да стане факт и през 2017 г., потвърди ръководителят му Карстен Мюленфелд, цитиран от ДПА.

Въпреки отдавна обявеното откриване все още има затруднения пред пускането в експлоатация на новото международно летище на германската столица. Първоначалните планове бе то да заработи през 2011 г.

Откриването през тази година бе поставено под въпрос по-рано тази седмица, след като възникнаха проблеми с вратите на летището.

Летище „Берлин-Бранденбург“ се строи в Шьонефелд, извън града, на мястото на старото берлинско летище с ограничен капацитет. Новият аеропорт трябва да замени летище „Тегел“, което е близо до центъра на столицата и няма възможност за разширение.