Публикациите от страници във Facebook достигат до по-малко потребители от октомври насам

| от |

Не е тайна, че все повече хора харесали дадена марка във Facebook не виждат постовете, които не са платени с рекламната система на социалната мрежа. В доклад от продажбите изпратен до партньорите на Facebook от миналата есен се се показва тенденция, отдавна подозирана от много компании – драстично намалява разпространението на неплатените постове.

facebook-reach-hand-image-shutterstock

Една от агенциите съобщава умопомрачаващ спад с почти 50%. Social@Ogilvy провежда анализ на 106 фейсбук страници за които има администранивни права (всички на регионално ниво) и установява, че средната дистрибуция на безплатни постове намалява от 12,05% за октомври миналата година до 6,15% за февруари.

Преди две години на събитието FMC в Ню Йорк Facebook споделя с търговците, че на 16% от харесалите страниците им се показват неплатените постове.

“Все по-често от фейсбук повтарят че ще дойде денят, в които показването на постове, неучастващи в платената маркетинг система на компанията ще спре”, споделя Маршал Менсън, директор на исзледователската фирма Social@Ogilvy

data

Като причина за случващото се от Facebook посочват конкуренцията за завземане на newsfeed-а на стената на потребителите. В доклад на социалната мрежа пише, че “количеството съдържание, което отговаря на изискванията на потребителите се увеличава с по-бързи темпове, отколкото способността им да го консумират”.

Според Менсън в краткосрочен план това ще доведе до повече разходи на фирмите за реклами във фейсбук, а в дългосрочен до тяхното изместване към други социални мрежи като Twitter и Instagram. Той смята, че трябва фирмите да се завърнат към маркетинг, независим от дадена платформа.

Междувременно от фейсбук напомнят, че на безплатните постове в платформата им трябва да се гледа като на начин да се привлекат повече клиенти, а не като на безплатен канал за разпространяване. С привличане на повече почитатели, дадено предприятие може да използва събраните емпирични данни за създаване на по-успешни реклами, таргетиращи именно тях.

“Рекламодателите трябва да гледа на хората, харесали страницата им като на средство за постигане на целта им, а като на изходна цел.” заяви Брандън МакКормик, говорител на фейсбук. “Целта трябва да бъде позитивни резултати за бизнеса”

 
 

Рецепта за чипс от сладък картоф

| от chronicle.bg |

В днешната си рецепта Росица Гърджелийска предлага нещо здравословно като мезе за бирата.

Росица Гърджелийска работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

 

Нужни продукти:

3 сладки картофа
6-7 с.л. олио
1 с.л. сол
1/2 ч.л. черен пипер
1/2 ч.л. червен пипер

чипс от сладък картоф роси

Начин на приготвяне:

Загрейте фурната на 150 градуса с вентилатор.

Разбъркайте олиото със солта, черния и червен пипер.

В няколко по-големи тави сложете фолио и го намажете с малко мазнина.

Нарежете картофите на тънки филии и ги подредете в тавите.

Намажете ги с олио и ги хвърлете във фурната за около час.

Внимавайте да не изгорят, ако трябва малко намалете фурната.

Имайте предвид, че ще станат хрупкави, когато изстинат.

Извадете ги, преместете ги върху решетка да изстинат и ги поднесете с ваш любим сос. Аз бих се спряла върху сос барбекю или крема сирене.

И не забравяйте да охладите бирата преди да поднесете мезето.

 

 
 

Българският сателит BulgariaSat-1 се подготвя за излитане в космоса

| от chronicle.bg |

Първият български геостационарен комуникационен сателит BulgariaSat-1 приключи успешно всички основни процедури по монтажа и тестването от компанията Space Systems/Loral (SSL) в Пало Алто, Калифорния. В момента се извършва подготовка за транспортирането на сателита до площадката за изстрелване в Кейп Канаверал, съобщиха от компанията България Сат, цитирани от БТА.

Когато бъде изстрелян, сателитът ще бъде позициониран в орбита на 36 000 км над Земята, осигурявайки директно до домовете телевизионни и комуникационни услуги на Балканите и в други европейски региони.

Преди да започнат подготовката по транспортирането, инженерите на SSL и България Сат са направили финални проверки на BulgariaSat-1, включително тест, предназначен да симулира разгръщането на слънчевите панели на сателита в среда с нулева гравитация, финална интеграция и проверка на антените на сателита, както и няколко други важни теста, които гарантират, че сателитът ще работи безупречно през предвидения полезен живот.

За целите на транспортирането до стартовата площадка в Кейп Канаверал, Флорида, сателитът ще бъде опакован в специален контейнер, в контролирана среда, който гарантира, че въздухът около него е свободен от частици и че температурата и влажността вътре в контейнера са регулирани.

Когато сателитът пристигне на стартовата площадка, екипите на SSL, SpaceX и България Сат ще работят заедно, за да го интегрират към ракетата-носител Falcon 9 на компанията SpaceX, и да го заредят с гориво.

След като бъде изстрелян от ракетата носител Falcon 9 до геостационарната трансферна орбита, сателитът ще използва своите двигатели, за да достигне до Българската позиция на геостационарната орбита. В рамките на 30 дни след изстрелването, сателитът ще е в оперативна готовност да излъчва голям брой и с високо качество ТВ програми за крайните потребители, информират от компанията.

 
 

Супергероите, които харесваме

| от |

Знаем, че всички харесват Спайдърмен, Супермен и Батман. Супергероите са guilty pleasure за момчетата, заради мрачната си натура, драматичното си минало и онзи леко прокрадващ се тестостеронен момент на хора, които могат всичко. Жените пък просто харесват мъже в тесни костюми. Изобщо във всякакви костюми.

Супергероите комбинират в себе си осанката на аутсайдера, лошото момче или съответно момиче, с уникална съдба и възможности, и възможността да ти направят чай и да натупат лошите едновременно.

Вселените на DC и Marvel – най-големите производители на силни и смели момчета и момичета на глава от населението, е пълна с истински интересни и готини персонажи. Независимо, колко стереотипни ви се струват.

Ние сме избрали точно пет броя от най-новите им тв и филмови попълнения, които гледаме винаги с удоволствие.

 
 

Deadpool 2 по кината на 1 юни 2018

| от chronicle.bg |

FOX обяви своята програма за филмите по комикси на Marvel, предвидени за 2018 г.

Киностудиото започва през април, когато очакваме нов филм от поредицата X-Men, базиран на сюжетната линия New Mutants. Той ще се пови по кината на 13-ти април 2018 г., а няколко месеца по-късно ще видим и дългоочакваното продължение на Deadpool.

Засега то носи името Deadpool 2 и премиерата е предвидена за 1-ви юни 2018 г.

В края на следващата година ни очаква още една комикс-лента, която отново е вдъховена от X-Men. Той се нарича X-Men: Dark Phoenix и ще дебютира на 2-ри ноември 2018 г.