Приложение за смартфони доставя канабис до 10 минути

| от | |

В американския град Сан Франциско заработи услуга за доставка на канабис за медицински нужди по домовете. Новото приложение за смартфони Eaze обещава поръчаното да пристигне до 10 минути по модела на популярните таксиметрови услуги Uber.

Приложението, пуснато във вторник (eazeup.com) е представено като „нова здравна услуга за дома,която позволява на пациентите лесно, бързо и професионално да получат марихуана за медицински нужди чрез мобилното си устройство“.

Услугата е безплатна за потребителите и „включва малка такса за клиниката“ в момента е достъпна само в Сан Франциско, където Eaze обещава „доставки средно за 10 минути средно“.

Пациентите „могат да се регистрират от мобилния си телефон в рамките на няколко минути“ и софтуерът на Eaze дава възможност да се изпълни бързо рецептата.

„Процесът на купуване на медицинска марихуана може да бъде бавен, сложен и непредсказуем“ и „проверките на поръчката може да отнеме до 24 часа и трябва да бъде повтаряна за всяка клиника“ упълномощена да продава, обосновава се Eaze.

След пускането на поръчката, приложението се задейства автоматично като се грижи за предоставянето на „лекарството“ за пациенти, които могат да „използват мобилно приложение за проследяване на движението онлайн на своята доставка“, както е популярното приложение за повикване на такси Uber.

Според представител на компанията във вторник са получени няколкостотин поръчки.

Консумацията на марихуана с терапевтична цел бе легализирана в Калифорния през 1997 година, Eaze иска да покрие не само южната част на американския щат, както и „20-те щата, в които употребата на марихуана за медицински цели е разрешена“, но и щатите Колорадо и Вашингтон, където употребата на канабис направо бе легализирана.

Едно друго приложение за смартфон – Canary – разработено от студенти от Университета Вашингтон в Сиатъл, предвижда да започне да улеснява доставките на медицинска марихуана у дома в района на Сиатъл. Въпреки това, то се сблъсква със сложно законодателство: въпреки че потреблението на канабиса за удоволствие е разрешено, медицинската марихуана не е, да не говорим за доставката й.

АФП / БГНЕС

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

Появи се невероятен акустичен кавър на „Издислав“. Чуйте го

| от chronicle.bg |

Първият опит за песен на английски на поп-фолк изпълнителя Фики Стораро предизвика вълна от шеги. Песента му „Is This Love“ беше успешно прекръстена на Издислав и намери специално място дори в новинарския блок на БНТ. Въпреки типичните чалга извивки на парчето, оказва се, че то може и да звучи добре.

Автор на чудесния кавър е Нели, която от 17-годишна поддържа свой YouTube канал, в който публикува видеа на кавъри.

Чуйте я.

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена

 

 

 
 

Джиджи Хадид стана модел на годината

| от chronicle.bg |

Джиджи Хадид бе коронясана като международен модел на годината, а „Александър Маккуин“ бе обявен за най-добър британски моден лейбъл на церемонията за Британските модни награди за 2016 г.

Топ дизайнери, модели и знаменитости не се уплашиха от студеното време в Лондон и минаха по червения килим пред „Ройъл Албърт хол“ за церемонията.

21-годишната Джиджи Хадид победи в надпревара с по-малката си сестра Бела, Кендъл Дженър, Адуа Абоа и Линейзи Монтеро за топ отличието за модел.

„Александър Маккуин“ спечели съревнованието за най-добър британски лейбъл, а „Гучи“ получи наградите за лидер в международния бизнес и за международен дизайнер на аксесоари.