Последната стратегия на Стив Джобс за Apple

| от |

Една година преди смъртта си, Стив Джобс изпраща групов мейл до 100-те най-висши мениджъри в компанията със стратегията за бъдещето на Apple. Той обявява „post PC era“, говори за „Света Война с Гугъл“ и обещава „допълнително затваряне на потребителите в нашия екосистема“.

xl_Steve_Jobs_Apple_TV_624

Служителите получават мейла след годишната среща  на „топ 100″ през 2010-та. Той става достъпен сега като част от делото на Apple срещу на Samsung около патентите за смартфони.

Ето го:

From : Steve Jobs sjobs@apple.com
Date : October 24 , 2010 6:12:41 PM PDT
To : ET et@group.apple.com
Subject : Top 100 – A

Това е моето мнение.

Стив

1. 2011 . Стратегия – SЈ ( Стив Джобс )
– Кои сме ние?
– Брой на служителите, средна възраст…
– Брой заместник-директори, повишения на високи позиции през миналата година
– Процент на нови членове на тази среща
– Какво правим ние ?
– Графика с единици / производствена линия и приходи / производствена линия
– Същите графики за таблет + телефон обединени заедно
– Post PC era – Apple е първата компания, която е стигналa до там
– PC продуктите сега са 66% от нашите приходи
– iPad продаде повече през последните 6 месеца от Mac
– Post PC era = повече мобилни (по-малки, по-тънки, по-леки ) + комуникации + приложения + облак
– 2011 : Света война с Google
– Всички начини,по които ще се конкурираме с тях
– Основна причина за тази среща
– Ще чуете всичко, което правим във всяка от лекциите
– 2011 : Година на облака
– Измислихме Digital Hub концепцията
– PC-то като хъб за всички ваши цифрови устройства
– Контакти, календари, букмаркс, снимки, музика, видео
– Digital Hub (център на нашата Вселена) : от PC-то в облака
– PC-то като просто още един клиент наравно с iPhone, iPad, iPad touch
– Apple в опасност от дилемата на откривателя
– Google и Майкрософт с напредък в откриването на нашата технология, но все още не са разбрали всичко
– Всички наши продукти заедно, трябва още повече да заключим потребителя в нашата еко-система
– 2015 : нов кампус

2. Състояние на дружеството
– Питър и Тим
– Финансова година 2010 . рекапитулация
– Финансова година 2011 . план
– Къде е нашият бизнес
– Гео анализ ( Северна Америка, Европа, Япония, Азия, възможно проникване в Китай ) (представено на картата)
– Основни постижения, тенденции и бъдещи цели
– Сравнение с Google, Samsung, HTC, Motorola и RIM3, Iphone.
– Джош и Боб
– 2011 стратегия:
– „Плюс“ iPhone 4 с по-добра антена, процесор, камера и софтуер, за да останем пред
конкуренцията до средата на 2012.
– Да имаме LTE версия до средата на 2012.
– Да се ​​направи евтин модел на iPhone, базиран на iPod touch, за да замени 3GS
– Бизнес и конкуренция update
– Да се показват рекламите за дроиди и RIM
– Verizon iPhone,
– График, маркетинг
– iPhone 5, хардуер
– Проектиране на нова антена , и т.н.
– Нова камера
– график
– [ ПОВЕРИТЕЛНА ]
– Цел на разходи
– Да се ​​покаже модела
– Джони

4. iPad – Боб, Джони, Ден Дики, Майкъл Чао, Ранди Уилос, Ксандер Сьорен, Роджър Роснер
– Стратегия 2011 : доставка на iPad 2 с невероятен хардуер и софтуер, преди нашите конкуренти изобщо да се доближат до сегашния модел
– Бизнес и конкуренция update
– Приложения и корпоративно приемане …
– Да се ​​покажат рекламите за Samsung, HP (?) и iPad
– Плана за пускане продукти през 2011 .
– Боб , Ден и Джони
– iPad 2
– Нов ID, H4, UMTS + на Verizon в един модел, камери …
– ЕВТ единици
– HDMI комплект
– iPad 3
– Дисплей, H4T
– Демонстрация : PhotoBooth (Майкъл)
– IMovie (Ранди)
– GarageBand (Ксандер)
– Система за учебници (Роджър)
– Функционален дисплей за iPad 3 (по време на почивката)

––-

5. iOS – Скот , Джош
– Стратегия : да стигнем Андроид там, където изоставаме (уведомления, тетеринг, реч …) и да минем пред тях (Сири…)
– График за публикуване iOS от първи до Телурайд (кодово име за iOS 5) , включително и на Verizon
– Джаспър замяна
– Дуранго замяна (без MobileMe)
– Телурид замяна
– Демонстрации :
– Джаспър : Ерплей на AppleTV – видео от iPad, снимки от iPhone, ? ?
– Дуранго :? ? (без MobileMe опциите )
– Телурид : Сири ?

6. MobileMe – Ку , SЈ , Роджър Роснер
– Стратегия : да се настигнат облак услугите на Google и да се надминат (PhotoStream, облак съхранение)
– Android
– Дълбоко интегриране на Google облак услуги
– Голям напредък от Apple в облак услугите за контакти, календари и имейл
– 2011
– Годината на Apple в облак услугите
– Обвързване на всички наши продукти заедно
– Да се ​​направи Apple екосистемата още по-свързана
– Безплатна MobileMe за iPhone 4 , iPad и новия iPod touch
– Джаспър – влизане с Apple ID, Find my phone
– Дуранго – Find My Friends, календар, контакти, букмаркс, Photo Stream
– април
– IWork облак съхранение
– Телурид
– Облак съхранение и приложения от трети страни
– IOS гръб
– Нов iDisk за Mac
– растеж
– Очаква ръст, цена / потребител
– План за растеж до 100 милиона потребители
– План за преход за членове с абонамент
– Демонстрации :
– Find My Friends
– Календар
– Photo Stream
– IWork cloud storage ( Роджър Боснер )

7. Mac
– Дейвид Муди, Боб Крейг, Ранди Убилo ?
– План за развитие на хардуера
– План за Lion (OS X )
– Mac App
– Final Cut Pro DEMO (Ранди и ?)

8. На Apple TV 2 – Дейвид Муди, Джеф Робин
– Стратегия: да остане в хола и да се създаде добър задължителен аксесоар за всички iOS устройства
– Продажби до сега, прогнози за сезона на празниците
– Да се ​​добави съдържание: NBC, CBS, Viacom, HBO…
– ТВ абонамент?
– Къде отиваме?
– Приложения, браузър, магическа пръчка ?

–-

9. Update на магазина – Еди, Патрис
– музика
– Стратегия : да бъдем още по-напред от Google в музиката
– Бийтълс
– iToones в облак
– App store
– Стратегия: да бъдем още по-напред от Google в откриването на нови iOS приложения

10. iAds update- Анди Милър

11. Update за продажбите – Рон Джонсън

 
 

5 неща, които не знаете за Жизел Бюндхен

| от chronicle.bg |

Тя е една от най-известните моделки и красавица №1, когато говорим за приятелки и съпруги на звездите от NHL. Тя е Жизел Бюндхен.

36-годишната бразилка има до себе си куотърбека на Ню Инглънд Пейтриътс, които тази година направиха най-великия обрат на Супербуол 51.

Освен всичко, Наоми Кембъл и Клаудия Шифър описват бразилката със златни коси като единственият останал супермодел.

Бюндхен бе ангел на Victoria’s Secret между 2000 и 2007 г. Тя бе и сред основните лица, които защитаваха кандидатурите на Бразилия за световното първенство през 2014-а и за Олимпиадата през 2016-а.

Има обаче и много неща, които не знаем за нея. Например как е открита?

В галерията може да видите 5 малко известни факта за Жизел Бюндхен.

 
 

Може ли човек да бъде щастлив?

| от Спонсорирано съдържание |

Френският философ, социолог и човек Филип Льоноар разкрива пред читателя необятния свят на трима от най-проникновените духовни учители, а именно Сократ, Иисус и Буда.

„Ученията на Буда, Сократ и Иисус са преминали през вековете и хилядолетията, безд аостареятилиотживеятвреметоси. Товасеобясняваповсякавероятност с образцовияхарактернатехнияживот, с дълбоконоваторскиядухнатяхнатамисъл в сравнение с господстващите в съответнатаепохапредстави и с универсалнияобхватнатехнитепослания.

В началните страници писателят удря читателите с едни от най-страшните въпроси. Тези за смисъла, величието, осъзнаването и онова, което е вътре във всеки от нас. „Криза“ от старогръцки означава преценка, решение…нещата, които другите трябва да решат. И именно това е един от най-трудните баланси, с които трябва да се справим в битието си. Защото нима някой отрича факта, че самото решение понякога не е толкова трудно за вземане, но се изисква мъдрост и търпение после да се живее с последиците от него.

Филип Льоноар проследява и сравнява митовете, произхода на легендите и фактите, в които са забулени пътищата на Сократ, Иисус и Буда.  С невероятно прецизно и увлекателно слово той се отърква о мисълта на всеки един от тях и ни въвлича в неподозираните дълбини на умовете ни.

човек

„Може ли човек да е щастлив и да живее в хармония с ближните си в цивилизация, построена изцяло върху „притежанието“? “

Съществува една едничка добродетел, по-важна и от справедливостта. Любовта. Любовта и страданието. Редом с тях пътят на тримата е съпроводен от остро равнодушие към материалното. Равнодушие, което с времето се превръща в ненавист и омерзение към парите.

Стремежът към материалните блага и сладости често ни води до отричане на всичко „грешно“ и плътско. Води до намиране на висшия смисъл, чиято светлина е пътеводна.  Подобни твърдения има за Буда, който в ранните си години е тънел в сласт и изобилие, докато в един момент не се пренасища, решавайки да обърне поглед към големия смисъл. Съществуват твърдения, че Сократ е изпитвал влечения към млади момчета. Но това отново никога не би могло да бъде причина за отклоняване от пътя.

Книгата е безценна и с това, че дава отговори на вечно задавани въпроси. Съществували ли са тримата наистина? Каква е била сексуалността им и има ли някакви свидетелства за техни житейски партньори. Дългокос и слаб ли е бил Иисус, в какви културни среди са родени и кои точно са мъдростите, които са ги превърнали в едни от най-красивите умове на всички времена…

„Сократ, Иисус и Буда“ е книга, която има силата да разкрие пред погледа нови хоризонти, да обърне читателя навътре към себе си и да му помогне да открие истинската си същност.

 

 
 

„Красавицата и Звяра“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg |

Очаквано игралната версия на една от най-популярните приказни истории на „Дисни“ – „Красавицата и Звяра“ – застана на първа позиция по зрителски интерес след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Филмът, показван у нас на 69 екрана едновременно, създаден по приказката на Габриел-Сюзан дьо Вилньов от 1740 г., е гледан вече от 57 751 зрители и има 586 911 лева приходи за първите три дни у нас. В световен мащаб лентата е реализирала общо 174,8 милиона долара в седмицата на дебюта си.

С това постижение филмът на Бил Кондън с участието на Ема Уотсън и Дан Стивънс подобрява няколко рекорда.

Той е най-големият хит за 2017-а досега, най-добрият дебют за семейна лента и се нареди сред 10-те най-доходоносни премиери в историята на киното. Специалистите очакват „Красавицата и звяра“ да събере глобални приходи от порядъка на 1 милиард долара.

На втора позиция е „Конг: Островът на черепа“, сниман на Хаваите, в Австралия и в Азия.

Приключенската история за неизследван остров, на който живеят митични зверове и огромната маймуна, и на който попада екип от авантюристи и военни, за да го изследват, е вече 10 дни на екраните у нас и е гледана от 48 736 зрители и има 505 162 лева приходи от тях.

Трето място е за китайската анимация „Рок Дог“. Случващото се с тибетския мастиф Боди, след падането на радиоапарат от небето и влюбването му в рок-музиката, е гледано от 21 485 зрители и е събрало 195 348 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Четвърто място сред най-гледаните филми у нас е за „Логан: Върколакът“. За почти трите седмици на екран разказът за познатият герой Х-24, в чиято роля е Хю Джакмън, е гледан от 51 603 зрители и има общо 456 296 лева приходи.

Пето място е за продължението на историята на наемния убиец, решил да се оттегли и заживее спокойно – „Джон Уик 2″. Екшънът с Кеану Рийвс в главната роля, е вече месец по екраните у нас и е гледан от 34 207 души и има 287 483 лева приходи.

На шесто място е приключенският 3D екшън „Великата стена“. Филмовият разказ за търсенето на барута от двама европейски авантюристи в далечен Китай през 12-ти век и сблъсъкът им с чудовищни същества, е вече втори месец по екраните у нас и за това време е видян от 97 196 зрители и има 1 047 480 лева приходи.

Седмо място е за анимацията „Lego филмът: Батман“. Приключенията на създадения като лего-играчка герой и на неговият син, са гледани от 33 990 зрители и са събрали 309 820 лева приходи за месец и половина у нас.

На осма позиция е носителят на „Оскар“ за най-добър филм за миналата година – „Лунна светлина“. Филмът, създаден по училищния драматичен проект на Тарел Алвин Маккрейни за израстването на чернокожо момче с хомосексуална ориентация, е гледан от 1 074 зрители и има 7 142 лева приходи за първите три дни от премиерата му у нас.

Девета позиция е за комедията с Айс Кюб и Чарли Дей – „Между шамарите“. Схватката между двамата учители в общинска гимназия, която ги връща отново на работа, е гледана от 21 416 души и има 170 506 лева приходи за месец на екраните у нас.

На десето място е „Петдесет нюанса по-тъмно“. Еротичният разказ, създаден по мотиви от бестселъра на Е. Л. Джеймс и сценария на Ниъл Ленард, е месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 134 925 зрители и има 1 129 719 лева приходи от тях.

Източник: БТА

 
 

Професия „ловец на любовници“

| от chronicle.bg |

Когато предсказвачката на бъдещето Минг Ли казва на своя клиентка, че знае за аферата й с женен мъж, жената е смаяна.

Без да трепне, Минг убеждава клиентката да прекрати връзката, което тя прави и то бързо. Но откъде всъщност Минг Ли е знаела за тази афера? Нека не се преструваме, че наистина е имала силата да чете мисли, защото самата тя казва пред South China Morning Post, че в действителност не предсказва бъдещето.

Минг работи за Weiqing Network Technology в Шангхай. Звучи като технологична фирма, но всъщност е агенция за ловци на любовници.

Малко предистория: около един на всеки пет женени мъже (както и жени) в Китай се гмурва в извънбрачна афера, според проучване на сайта за запознанства Baihe.com. След тази статистика може би не е изненада, че официалната цифра на разводите в Китай се е повишила с 60% от 2007 до 2014 г.

Weiqing цели да предотврати тези разводи. Клиентите на агенцията най-често са омъжени жени, които подозират мъжете си във връзка. За китайските съпруги извънбрачната афера е въпрос не само на любовно разочарование, но и на загуба на семейни финанси. Обикновено, когато мъжете им имат любовница, те плащат наема на жилището й, месечни сметки и всякакви глезотии. Така семейният бюджет натежава.

Weiqing има 59 офиса на цялата територия на Китай. Служителите на агенцията са основно два типа – терапевти, които оценяват кризата вътре в един брак и търсят наични да го съживят, както и самите ловци на любовници. Това са най-вече млади хора, следващи психология, социология или право. Те използват психологически методи, за да убедят третата страна в брака да отстъпи и прекрати връзката.

“Ако любовницата отиде на разходка в парка, до супермаркета или на работа, аз случайно я срещам по пътя“, разказва Минг. В случай, че любовницата е домошар, Минг се представя за съседка, която има теч в апартамента си и има нужда от помощ. След това убеждава жената да прекрати аферата. „По-възрастна съм от повечето любовници, така че те ме слушат“, казва 47-годишната Минг.

Докато всичко звучи леко спорно, според китайските закони в ловуването на любовници няма нищо незаконно.

Освен това, бизнесът е много доходоносен. Weiqing е подала молба да бъде вписана в стоковата борса на Китай. Компанията вече има спечелени 2.6 милиона щатски долара за първите 10 месеца на 2016 г. Ловците на любовници вземат по 145 долара на час. Част от тези пари отиват за купуване на бижута и наемане на апартаменти, за да се осигурят фалшиви самоличности за ловците.

Основателят на агенцията, Шу Хин, разказва, че досега компанията му е успяла да раздели 8 552 любовници само за 2014 г.

Ако ловецът не успее да прекрати аферата, всички разходи на клиента се изплащат обратно от Weiqing. Ако пък агенцията се справи, в типичния случай това струва на клиента около 7 200 долара, доста по-малко от един развод.

В много от случаите не се и стига до развод. В крайна сметка името на агенцията – Weiqing, се превежда като „пазител на чувствата“ и „защитаващ любовта“. Основателят Шу казва, че компанията му спасява около 5 000 брака годишно, тоест 350 000 досега.

А какво да кажем за любовниците? Ловецът Минг е благосклонна към тях, ето защо търси решение. „Понякога се опитвам да им намеря гадже“, казва тя с искреното намерение да направи