Последната стратегия на Стив Джобс за Apple

| от |

Една година преди смъртта си, Стив Джобс изпраща групов мейл до 100-те най-висши мениджъри в компанията със стратегията за бъдещето на Apple. Той обявява „post PC era“, говори за „Света Война с Гугъл“ и обещава „допълнително затваряне на потребителите в нашия екосистема“.

xl_Steve_Jobs_Apple_TV_624

Служителите получават мейла след годишната среща  на „топ 100″ през 2010-та. Той става достъпен сега като част от делото на Apple срещу на Samsung около патентите за смартфони.

Ето го:

From : Steve Jobs sjobs@apple.com
Date : October 24 , 2010 6:12:41 PM PDT
To : ET et@group.apple.com
Subject : Top 100 – A

Това е моето мнение.

Стив

1. 2011 . Стратегия – SЈ ( Стив Джобс )
– Кои сме ние?
– Брой на служителите, средна възраст…
– Брой заместник-директори, повишения на високи позиции през миналата година
– Процент на нови членове на тази среща
– Какво правим ние ?
– Графика с единици / производствена линия и приходи / производствена линия
– Същите графики за таблет + телефон обединени заедно
– Post PC era – Apple е първата компания, която е стигналa до там
– PC продуктите сега са 66% от нашите приходи
– iPad продаде повече през последните 6 месеца от Mac
– Post PC era = повече мобилни (по-малки, по-тънки, по-леки ) + комуникации + приложения + облак
– 2011 : Света война с Google
– Всички начини,по които ще се конкурираме с тях
– Основна причина за тази среща
– Ще чуете всичко, което правим във всяка от лекциите
– 2011 : Година на облака
– Измислихме Digital Hub концепцията
– PC-то като хъб за всички ваши цифрови устройства
– Контакти, календари, букмаркс, снимки, музика, видео
– Digital Hub (център на нашата Вселена) : от PC-то в облака
– PC-то като просто още един клиент наравно с iPhone, iPad, iPad touch
– Apple в опасност от дилемата на откривателя
– Google и Майкрософт с напредък в откриването на нашата технология, но все още не са разбрали всичко
– Всички наши продукти заедно, трябва още повече да заключим потребителя в нашата еко-система
– 2015 : нов кампус

2. Състояние на дружеството
– Питър и Тим
– Финансова година 2010 . рекапитулация
– Финансова година 2011 . план
– Къде е нашият бизнес
– Гео анализ ( Северна Америка, Европа, Япония, Азия, възможно проникване в Китай ) (представено на картата)
– Основни постижения, тенденции и бъдещи цели
– Сравнение с Google, Samsung, HTC, Motorola и RIM3, Iphone.
– Джош и Боб
– 2011 стратегия:
– „Плюс“ iPhone 4 с по-добра антена, процесор, камера и софтуер, за да останем пред
конкуренцията до средата на 2012.
– Да имаме LTE версия до средата на 2012.
– Да се ​​направи евтин модел на iPhone, базиран на iPod touch, за да замени 3GS
– Бизнес и конкуренция update
– Да се показват рекламите за дроиди и RIM
– Verizon iPhone,
– График, маркетинг
– iPhone 5, хардуер
– Проектиране на нова антена , и т.н.
– Нова камера
– график
– [ ПОВЕРИТЕЛНА ]
– Цел на разходи
– Да се ​​покаже модела
– Джони

4. iPad – Боб, Джони, Ден Дики, Майкъл Чао, Ранди Уилос, Ксандер Сьорен, Роджър Роснер
– Стратегия 2011 : доставка на iPad 2 с невероятен хардуер и софтуер, преди нашите конкуренти изобщо да се доближат до сегашния модел
– Бизнес и конкуренция update
– Приложения и корпоративно приемане …
– Да се ​​покажат рекламите за Samsung, HP (?) и iPad
– Плана за пускане продукти през 2011 .
– Боб , Ден и Джони
– iPad 2
– Нов ID, H4, UMTS + на Verizon в един модел, камери …
– ЕВТ единици
– HDMI комплект
– iPad 3
– Дисплей, H4T
– Демонстрация : PhotoBooth (Майкъл)
– IMovie (Ранди)
– GarageBand (Ксандер)
– Система за учебници (Роджър)
– Функционален дисплей за iPad 3 (по време на почивката)

––-

5. iOS – Скот , Джош
– Стратегия : да стигнем Андроид там, където изоставаме (уведомления, тетеринг, реч …) и да минем пред тях (Сири…)
– График за публикуване iOS от първи до Телурайд (кодово име за iOS 5) , включително и на Verizon
– Джаспър замяна
– Дуранго замяна (без MobileMe)
– Телурид замяна
– Демонстрации :
– Джаспър : Ерплей на AppleTV – видео от iPad, снимки от iPhone, ? ?
– Дуранго :? ? (без MobileMe опциите )
– Телурид : Сири ?

6. MobileMe – Ку , SЈ , Роджър Роснер
– Стратегия : да се настигнат облак услугите на Google и да се надминат (PhotoStream, облак съхранение)
– Android
– Дълбоко интегриране на Google облак услуги
– Голям напредък от Apple в облак услугите за контакти, календари и имейл
– 2011
– Годината на Apple в облак услугите
– Обвързване на всички наши продукти заедно
– Да се ​​направи Apple екосистемата още по-свързана
– Безплатна MobileMe за iPhone 4 , iPad и новия iPod touch
– Джаспър – влизане с Apple ID, Find my phone
– Дуранго – Find My Friends, календар, контакти, букмаркс, Photo Stream
– април
– IWork облак съхранение
– Телурид
– Облак съхранение и приложения от трети страни
– IOS гръб
– Нов iDisk за Mac
– растеж
– Очаква ръст, цена / потребител
– План за растеж до 100 милиона потребители
– План за преход за членове с абонамент
– Демонстрации :
– Find My Friends
– Календар
– Photo Stream
– IWork cloud storage ( Роджър Боснер )

7. Mac
– Дейвид Муди, Боб Крейг, Ранди Убилo ?
– План за развитие на хардуера
– План за Lion (OS X )
– Mac App
– Final Cut Pro DEMO (Ранди и ?)

8. На Apple TV 2 – Дейвид Муди, Джеф Робин
– Стратегия: да остане в хола и да се създаде добър задължителен аксесоар за всички iOS устройства
– Продажби до сега, прогнози за сезона на празниците
– Да се ​​добави съдържание: NBC, CBS, Viacom, HBO…
– ТВ абонамент?
– Къде отиваме?
– Приложения, браузър, магическа пръчка ?

–-

9. Update на магазина – Еди, Патрис
– музика
– Стратегия : да бъдем още по-напред от Google в музиката
– Бийтълс
– iToones в облак
– App store
– Стратегия: да бъдем още по-напред от Google в откриването на нови iOS приложения

10. iAds update- Анди Милър

11. Update за продажбите – Рон Джонсън

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days

 
 

CHR Седмичен хороскоп: Предстои ни авантюристична и любовна седмица

| от Селена Астро |

Седмичен астрологичен обзор (от 23.01. до 29.01):

Понеделник и вторник Луната ще преминава през знака на Стрелеца, което й разположение ще ни направи доста авантюристични, оптимистични и общителни през първите два дни от седмицата.

Те ще бъдат идеални за пътувания в чужбина, общуване с чужденци, учене и взимане на изпити, както и за решаване на правни въпроси .

Най-много успех се очаква да имат през периода огнените знаци Овен, Лъв и Стрелец, както и хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Много е вероятно те да поставят началото на ново начинание, което в бъдеще да им донесе парични постъпления и да подобри имиджа им.

Oт сряда до петък на обяд Луната ще се намира в знака Козирог, от което следва, че през тези два дни и половина ще сме доста по-сериозни и насочени към решаването на важни задачи.

Не е изключено голяма част от нас, най-вече кардиналните знаци Козирог, Рак, Везни и Овен, както и хората родени с лични планети или Асцендент в тези знаци, да имат усещането, че срещат пречки и ограничения отвън. Важно е да влагат достатъчно старание в нещата, които зависят предимно от тях, понеже колкото повече усилия инвестират, толкова повече ще постигат.

От петък на обяд до неделя включително Луната ще се намира в знака Водолей, като в събота в 2.00 сутринта настъпва Новолуние в същия знак, тогава Луната съвпада с градусите на Слънцето.

Заради събитието е възможно да сме прекалено едностранчиви и да не виждаме противоположната гледна точка. Поради тази причина е важно да избягваме спорове или конфронтации със заобикалящите ни. Най-добре е да се фокусираме върху себе си и търсенето на вътрешен баланс, а не върху другите и изискванията ни към тях.

Също така може да се очаква през тези дни да сме доста объркани и разсеяни. Няма да ни е лесно да се организираме и да сме достатъчно ефективни, но също така не е изключено и в обстоятелствата около нас да цари хаос и по един или друг начин всичко, с което се захващаме да се протака.

Най-напрегнат ще бъде периодът около Новолунието за неподвижните знаци Водолей, Телец, Скорпион и Лъв, както и за хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. При тях са възможни трудности и неразбирателства покрай заобикалящите ги, които не е изключено да ги обезверяват на моменти. Най-важното е да се концентрират върху собствените задачи и да не си позволят да загубят почва под краката, отстоявайки се на всяка цена за неща, които нямат кой знае какво значение, и заради които могат да развалят отношенията си с важни за тях хора.

През цялата седмица движението на планетата Венера, планетата, която отговаря за хармонията, партньорствата и разбирателството ще съвпада с това на Марс, небесното тяло, което описва начина, по който се отстояваме и началото на нещата.

Този аспект е с много силен романтичен привкус, още повече, че се случва в знака Риби, най-отнесения и романтичен знак от зодиака, Венера отговаря за анимата и женското начало, докато Марс е олицетворение на анимуса и мъжкото начало.

Докато действат съвместно енергиите на двете планети, бихме могли да очакваме да сме силно влюбени и привлечени към някого от обкръжението. Периодът е много добър за стартиране на отношения, както и за прекарване на време с любим човек. Ще сме любвеобилни и раздаващи се.

Най-силно ще действа съвпада на Марс и Венера на водните знаци Рак, Скорпион и Риби, както и на хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Те ще имат изключителен подем, както в личните, така и в професионалните партньорства и ще успеят да изпъкнат, както в личен, така и в професионален план.

 
 

Усмихващите инструкции за безопасен полет – Част 1: Qantas

| от chronicle.bg |

Инструктажът за безопасност преди полет често е досаден за пътниците. Много авиокомпании се опитват да разчупят рутинната процедура със свежи включвания и различни идеи, за да задържат вниманието на пътниците. Такова е и видеото на австралийците от Qantas.

Превозвачът пуска клипа през февруари 2016 г. и представя далечна Австралия като едно уникално място за посещение.

Приятелски настроени жители на Долната Земя и зашеметяващи гледки са част от демонстарациите за безопасност:

 
 

10-те най-богати, здрави, щастливи и модерни държави

| от chronicle.bg |

Или къде да отидем, когато (ако) Тръмп и Великобритания заключат вратите.

Лондонският институт Legatum пусна десетия си годишен „Индекс на благополучието“ – глобално изследване, което прави класация на най-просперитетните държави в света. То изследва 104 елемента – от стандартните БВП и процент безработица до по-интересни като колко са защитените интернет сървърa в държавата и колко отпочинали се чувстват хората ежедневно.

Тези елементи след това се разделят в 9 графи: качество на икономиката, бизнес среда, политика, образование, здраве, безопасност, лична свобода, социален капитал и околна среда.

Норвегия беше начело на класацията 7 години поред. През 2016 година обаче имаме нов лидер.