Петото издание на HI-FI ЕXPO София започва

| от |

По традиция три дни в столицата – на два етажа в Гранд хотел София в 19 стаи, 15 компании ще покажат последния писък в дизайна и разработките на най-известните марки  хай-фи конфигурации в света!

Тази година изложителите ще представят последните модели за 2014-а стереосистеми, тонколони, CD плейъри, DAC, усилватели, предусилватели и процесори, проектори и екрани, плазмени и LCD екрани, аудио- и видеосървъри, грамофони, акустичен дизайн, домашно кино, професионално аудио-видео оборудване. Български фирми с талантливи инженери ще демонстрират своите лични патентовани разработки на ръчно правени озвучитени тела и подобрения в миналогодишните си постижения, сред тях – нови трилентови колони, уникален модел на схемно решение за подобряване качествата на възпроизвеждане на звук от различни източници и още. Интерес ще предизвикат озвучителните тела, изградени с класически компоненти от 60-те и 80-те години и невероятни ретро дизайни. За първи път ще бъде показана и оказионна техника. Ще дебютират тонколони за вграждане на окачен таван и под. И все пак 21-ви век ще доминира на изложението – с присъствието на пионери сред супермодерната модификация безжични концепции и технологии, тъчскрийнове, 4D, 360° саунд, уникални комбинации от изцяло цифрови аудиоизточници като музикaлни Hi-Fi сървъри и плейъри, с класически аналогови Hi-Fi усилватели и озвучителни тела, хибридни усилватели от Hi – End клас. Техника от достъпна до зашеметяваща цена и клас!

Фирми участници: AlexConsult, AVC, Audio Arte, Avitel, Etheraudio, Homecinema, Kirov High-End, Monitor BG, Pioneer, RT audio design, Sofia Audio Center, S.T Innovators, Top Audio Video, Dynacord, Дюкян Меломан.

Посетителите на изложението ще участват и в томбола с голяма награда.

Изложители, новости, марки и модели:

Alex Consult в стая №: 208

1

Българската компания разработва уникални решения с екипа си от инженери с богат опит. Те ще участват за първи път на изложението и ще представят модел на схемно решение за подобряване качествата на възпроизвеждане на звук от различни източници (DEC, CD, DAC и др.). Този подход им е помогнал да създадат няколко много добри продукта, които ще бъдат представени, както и няколко вида правени от тях озвучителни тела. За да предложат на посетителите нещо различно, „Алекс Консулт” ще покаже различни класически компоненти от миналото и висококачествената техника от фирмите Luxman, Nakamichi, Kenwood, Akai и др. За първи път ще участва фирма, която ще покаже и оказионна техника.

Audio Arte в стаи 303, 304, www.audioarte.bg

 2

Познатата ни вече 5 години от изложението компания отново ще изненада посетителите, този път с  легендарните колони LaScala. Първата версия на този модел е представена през далечната 1963 г. и макар че колоните имат доста суров вид, със сигурност повечето аудиофили с удоволствие биха ги разположили в стаята си. На Hi-Fi Expo 2014 „Аудио Арте” ще представи втората версия на LaScala, която е с оригинален ретро дизайн, има изключителна чувствителност, невероятно ниски честоти и солидни физически параметри (тегло 80 кг).

„Аудио Арте” ще покаже и други култови колони на Klipsch – моделът Cornwall. Той се появява на пазара няколко години преди LaScala и вече повече от половин век се радва на голяма популярност сред любителите на Hi-Fi техниката. Всеки гост в изложбените стаи на „Аудио Арте” ще има възможност да чуе любимото си парче на колоните (ако, разбира се, го носи на CD).

Audio Video Consult в стаи 202, 203, 204, www.avc.bg

avc1

Тази година „Аудио Видео Консулт” ще представи следните нови за България продукти: грамофонни дози от реномираната японска фирма Miyajima Laboratory – перфектен баланс – качество и цена. Уважаваният американски аудиожурналист казва в едно свое ревю:

„Сравнявах дозите Shelter 7000 и Shun Mook Signature и мога да кажа, че Miyajima Shilabe с лекота звучеше най-естествено и убедително. Датската фирма Alluxity – (дъщерна компания на Vitus Audio) произвежда усилватели и предусилватели с традиционното за Дания безкомпромисно качество. На пазара се позиционират в относително по-достъпна ценова категория (за разлика от продуктите на фирмата майка Vitus Audio) и се отличават с елегантен, почти „life-style“ дизайн.

В полската специализирана преса редкторът Jacek Pazio казва: „Ако не сте включили Alluxity във вашия списък за прослушване и покупки – то правите огромна грешка. Ако все пак имате Alluxity в списъка, то търсенето ви може да приключи много бързо”.

Avitel в стая 313, www.avitel-bg.com

Тази година „Авител” ще акцентира върху качествените тонколони, предназначени за вграждане в таван и стена, най вече в таван поради развитието на съвременното съраунд поле, а именно Dolby Atmos. За да се състои 360° звуково възприятие, системата се нуждае от излъчващи тонколони от тавана, вариантите са 3: 1) вграждане на такива в окачен таван;  2) монтиране на външни върху тавана (не особено благоприличен вариант); 3) използване на тонколони на пода с насочено излъчване, което се отразява от тавана и създава усещането на звук, идващ от горе Тези и още много решения ще покажат заедно с много консултации и демонстрации от „Авител”.

5

4

 

Дюкян Меломан, ет. 3  www.meloman-bg.com

Ще представят щанд, на който ценителите на истински стойностната музика ще открият издания на различни носители – компактдиск, SACD, грамофонна плоча и DVD, и може да прослушат нови заглавия от лейбълите ECM, ACT, ENJA, WORLD CIRCUIT, WRASSE и WAGRAM.

Etheraudio в стая 310, www.etheraudio.net

6

Мотото на Еtheraudio е: Да възпроизвеждаме музиката по най-коректния начин! Това е вдъхновението за съдаването на продуктите – всеки компонент е изобретен, конструиран и сглобен изключително от „Етераудио”. Широколентовият високоговорител Ether 7.1.12, конструкцията на озвучителните тела от тип Backloaded Horn, трансформираните компактдискплейъри с модифицирани ЦАП-чипове, вакуумните линейни предусилватели, кабелите (захранващи, интерконекти и колонни) от сребърни сплави, усилвателите с вакуумни прибори, филтрите за електрозахранването, шаситата на устройствата и масите за аудиотехниката с антирезонансна конструкция от магнитно възприемчиви материали. Всичко е ръчно произведено, сглобено и тествано в „Етераудио” с истинска музика – Etheraudio recommended „music friendly play list“.

Тази година ще покажат най-скъпото, уникалното и съответно най-голямото в световен мащаб Abbssolute Intuition – the Biggest Single Ended Vacuum Tube Amplifier, както и новия си продукт Centaur Intuition 27 – Real Full Range Backloaded Horn Loudspeaker.

Pioneer от Global Electronics Distribution, в стая 302, http://pioneer.bg

p

Фирмата е официален представител на Pioneer и ще покаже плейъри, домашно кино, ресийвъри, микросистеми, говорители, стереокомпоненти, iPod системи, грамофони.

Homecinema BG, в стая 309, www.homecinemabg.com

Фирмата е oфициален представител за България на марките  OPPO DIGITAL, KEF, PMC, ARCAM, INTEGRA, TVIX, HIMEDIA, VAN DEN HUL, VICOUSTIC, PROJECTIONDESIGN, WBT, URC, SCREEN LINE, SHERWOOD.

Kirov High-End, в стаи 305, 306, 307, www.kirov-high-end.bg

 

В стая 305 на 3-ти етаж ще бъде показана стереосистемата MBL – изцяло ръчно изработена в Берлин. Тонколоните в системата са създадени с иновативна концепция за разпръскване на звука в триизмерна звукова панорама, като това е най-прецизната технология на възпроизвеждане на звука и най-близка до истинското живо звучене на музикалното произведение. MBL е седeмкратен носител на най-престижната награда в света на домашното аудио – Golden Ear Award. Принципът на разпръскване на звука, наречен Omni-directional – създаване на триизмерна звукова панорама в 360-градусова проекция. В буквален превод „оmni-directional“ означава – всички/различни посоки, респективно – триизмерно възпроизвеждане/разпръскване. Този тип тонколони се различават от конвенционалното насочено разположение на говорителите, с това, че използват по-нестандартно разположение на говорителите спрямо шасито и звучат значително по-просторно и обемно. Специално за почитателите на киното в стая 306 „Киров Хай-Енд” ще демонстрира 2 системи за интерактивно домашно кино – едната изцяло изпълнена с безжични тонколони и събуфер Sonos, и една конвенционална конфигурация с тонколони на канадската компания Paradigm Electronic – фирмата печели награди за съотношение цена/качество в продължение на 23 години! Най-новият модел ултратънки тонколони Millennia LP-2, които имат дълбочина едва 4,4 см, ще можете да чуете в комбинация с високо оценения рисийвър Anthem MRX 710, както и с прожекционен екран на известната американска компания Stewart Filmscreen – производител и иноватор с над 67-годишна история, благодарение на който днес познаваме киноизживяването такова каквото е!

Също в стая 306 „Киров Хай-Енд” ще покаже най-малкия дак в света – носител на награда “Продукт на годината” за 2014 г. от сп. What Hi-Fi – USB дака DragonFly. В стая 307 ще бъдат стереосистеми с компоненти на едни от силно респектиращите фирми производители в аудиоиндустрията – McIntosh, Hansen Audio, Clearaudio, Sim Audio Moon, PassLabs, Usher Audio, Cyrus, Prima Luna, Duevel, и други.

R&T audio design, в стая 312, www.rtaudiodesign.com

Млад български екип, който произвежда висок клас системи за аудиоприложения. Продуктите се продават успешно в Германия, Русия, България. Портфолиото им включва дигитални източници като CD Transports / CAP (24bit/192kHz), усилватели – клас A / AB (с отделно захранване), пълен обхват високоговорители и много други.

Монитор БГ в стая 312, в www.trifonovaudio.wordpress.com

Миналта година г-н Бойко Трифоно обра овациите на журитo в проведения конкурс на изложението с популярната си колона  Transient Perffect. Този път ще покаже пред хайфистите новата си разработка – „Транзиент перфект” – тонколони, които запазват фазово-времевата характеристика на входния сигнал. Преодолявайки тази деструкция, звуковата картина е с преходни процеси като на живо, естествен темброви баланс и добра пространственост – сценична директива.

Sofia Audio Centre, в стаи 205 и 206, www.audio-bg.com

 На Hi-Fi Expo 2014 София Аудио Център ще представи завършени high end и hi-fi системи с отлично съотношение качество/цена, вълшебен звук и съвършен дизайн. Например: MSB UMT/Diamond DAC/Diamond Base/Femtosecond clock цифров източник за всички формати дискове и файлове, D’Agostino Momentum Super Analogue предусилвател, D’Agostino Momentum моноблокове, Magico S5 тонколони.  Ултра high end комбинация, която доставя наслада на ухото и окото, на душата и сърцето.

Ще видите и чуете единствения революционен DAC/усилвател на 21-ви век – Devialet, в няколко разновидности – модели 120, 200 и 800 моноблокове. С безжична връзка до Вашия компютър/телефон, с конкретна настройка към Вашите тонколони. Суперелегантен дизайн, огромна функционалност, всички удобства, с възможност за софтуерно развитие в бъдеще.

Новите рисивъри, мрежови плейъри, универсални такива, портативни тонколони, минисистеми на Denon ще заемат централно място в нашата експозиция заедно с последните модели тонколони на Focal – Aria, Chorus, както и тези на Monitor Audio – Silver, Bronze. И, разбира се – телевизорите на Loewe. Naim Audo ще присъства с DAC и усилватели – достъпен билет за high end.

S.T.Innovators, в стая 314, www.stinnovators.com

Компанията, специализирана в автоматизацията, електрониката и нестандартното оборудване, ще покаже пред гостите мощните лапмови усилватели ICON с гранитен дизайн, титаниева (Ti) основа, изходни трансформатори – ISO TANGO, максималната изходна мощност за всеки канал е: 100 W при 4 Ohm товар и 100 W при 8 Ohm товар.

 Top Audio Video , в стая 315 и 316, www.topavdesign.bg

Тази година за първи път в България ТОП АУДИО ВИДЕО  ще представи Dolby Atmos 3D 4K домашно кино, изградено с продуктите на MARANTZ. Също така за първи път в България ще бъдат демонстрирани озвучителни тела на световноизвестните Vandersteen Audio,  получили приза „Най-добър звук“  на тазгодишното изложение CES Las Vegas, с който те са отличени не за първи път. Друг призьор, спечелил многобройни награди за иновации от световните Hi-Fi изложения, който ще бъде показан от ТОП АУДИО ВИДЕО, са озвучителните тела на Lawrence Audio,  чиито дизайн и звучене удивително напомнят музикалния инструмент контрабас, както може да видите от прикачената снимка.

 

 

 
 

Три източни красавици в името на Слънчевата жена

| от Спонсорирано съдържание |

Някак не е честно най-разпространяваният женски образ да е този на Фаталната жена. Дяволската, тъмна половина на магичното човешко същество, наречено Жена, е толкова използван и предъвкван от литературата, киното и модата характер, че от него вече отдавна нагарча. Да не говорим, че жените с поглед на освирепяла котка, седуктивно порлуотворени устни и вамп излъчване в цветния свят, в който живеем, са си направо остаряло, булевардно клише.

Интересната женска половина днес е друга – тази на слънчевите момичета. На усмихнатите, живеещи в радостта съвременни делнични красавици, за които удоволствието от живота изобщо не се припокрива с някаква мисия фатално да прелъстяват. Злодействането не е тяхна философия, защото личната им свобода им е присъща по природа и предпочитат да я посветят на добрите неща в живота – слънцето, смеха, телесните и душевни удоволствия, красивите вещи и средата, която предпочита да бъде насищана с бохемски дух и закачлива доза безразсъдство.

Единствената световна марка, която се осмелява да излезе от стандартния печеливш по определение образ на жената вамп и да го замени с този на слънчевите момичета, е Folli Follie – брандът, който стои зад вече безброй колекции дамски часовници, бижута и аксесоари. И естествено този сезон той търси своите обърнати към светлината, бляскави посланици там, където слънцето изгрява най-рано – на Изток. Затова и красавиците, които представят философията и новата колекция с марката Folli Follie са три зашеметяващи източни красавици – хонгконгската актриса и модел Дженифър Це Тинг-Тинг, южнокорейката манекенка и любимка на младите Миа Канг и китайският супермодел Аугуст Занг.

В България познаваме лицата им от билбордовете на бранда, виждали сме ги на рекламните страници в списанията, но все още нямаме представа кои всъщност са тези момичета. Смятам да поправя тази несправедливост по две причини – първо, защото наистина се радвам, че някой се осмелява да заложи на позитивното и светлото, за сметка на тъмното и депресивното в рекламните си кампании и второ, защото ако си мислите че Folli Follie просто са предпочели да окачат бижутата и аксесоарите си по изящните ръце на три деликатни, източни хубавици, дълбоко се лъжете. Става дума за три изключителни момичета, които тепърва има какво да покажат на света.

Започвам с謝婷婷

Така се изписва името на Дженифър Це Тинг-Тинг, дългокосата тридесет и четиригодишна азиатка, която можете да видите заедно с останалите две момичета тазгодишния рекламен клип на Foli Follie. Тя е родена на седми септември и като типична Дева умее да подрежда живота си по точно определен план, който следва неотлъчно. В семейството си има „светъл пример“, на който дължи началната си скорост за кариера на актриса и модел – по-голямата й сестра Никол. В източния свят миловидната Дженифър бързо завладява публиката, при това съвсем не с кинообрази на кротки момичета.

За първи път е забелязана в ролята й на любимата на джет куон до боеца Брус Лий Ааиф във филма за него „Моят брат Брус Лий“ Bruce Lee, My Brother (2010). Да разкажеш история, свързана с най-емблематичния образ на източните бойни изкуства е предизвикателство, в което Дженифър участва с истински талант. Две години по-късно се появява още един филм с нейно забележително участие, който я заковава като любимка на публиката – Naked Soldier (2012). Там тя вече е истински екшън герой – играе дъщеря на полицай, която е отвлечена и тренирана като супер комбат войник. Подобни сюжети за любими на азиатската публика, която моментално издига младата актриса на пиедестал и днес тя е нещо като Анджелина Джоли в азиатския свят.

Следват още филми, в които красавицата играе най-различни роли, а критиката ласкаво я обсипва със заслужени суперлативи. Междувременно кариерата й на модел продължава да се развива във възможно най-добра светлина. Ангажиментите й са свързани с представяния на най-големите световни брандове за мода и козметика, а работата й като посланик на Foli Follie лепва на имиджа й като фина кожена ръкавица.

Самата тя е известна с афинитета си към артистичните аксесоари, които носят радост и изненадват с въображение. Светът на символите и знаците, на скритите послания и дискретната красота за нея е естествена среда на виреене. Сигурно това я подтиква да стигне в личностното си развитие още по-далеч – днес тя е дипломиран бакалавър по психология от Университета в Бритиш Колумбия. Оттук нататък никой не знае каква ще е следващата стъпка на тази амбициозна млада дама, но със сигурност тя ще е в полза на красотата – като стилен аксесоар върху перфектното й тяло или като душевен порив, превъплътен в образа на някоя киногероиня.

Съдбата на другата хубавица, представяща този сезон слънчевата философия на Folli Follie Миа Канг, прилича на интернационална история за любовта, която побеждава всичко. Едната ДНК половина на това порцеланово момиче е южнокорейска, а другата – британска. Вероятно тази любовна комбинация е определяща за уникалното й източно излъчване, примесено с толкова кралски аристократизъм. Самата Миа започва да се занимава с моделство много рано – тя е една тринадесетгодишна, когато за първи път стъпва на подиума. От този момент нататък обаче би било грешка да говорим за нея като за изцяло корейска ценност, защото животът й се крепи в дзен равновесие между безкрайните пространства с граници Лондон и Токио, Хамбург и Сеул, Лос Анжелес и Милано, Дубай, Сингапур и Маями.

Днес манекенката живее и работи предимно в хонг Конг и Ню Йорк, където представя както колекции както на модни марки, така продукти, стоки и услуги на големи търговски корпорации. Амбициите й се простират и по-далеч – целта й е да представлява Хонг Конг и неговия моден свят в световен мащаб. Вероятността мечтата й да се сбъдне е огромна, тъй като самата Миа определено е взела най-доброто и от двете основни линии в рода си – нежното отношение към всеки детайл така присъщо на Изтока, и целеустремеността, чувството за хумор и космополитността на британската култура. С този бекграунд светът вече изглежда кротко полегнал и помъркващ в краката й…

Амбицията да откриеш светлата, блестяща страна на жената, като а потърсиш първо в Изтока би изглеждала само като недостижимо намерение, ако към тази красива двойка посланички на Folli Follie не се беше присъединила и китайската зашеметителна красавица Аугуст Занг. Нейната история прилича на някоя от онези притчи за изгубили пътя си талантливи хора, в чийто живот се случва нещо мъничко и уж незначително, което ги промена завинаги. Като дете танцувала балет и била сигурна, че вижда бъдещето си на сцената под звуците на Сен санс. С танца обаче се разделили, защото теглото й така не успяло да влезе в кокалестите норми за балерина. Така Аугуст се отдала на манекенството.

През 2011-та година младото момиче е отново на път да се откаже от мечтите си – този път от тези да бъде световен модел. Кастингите й не вървят добре – никой не отрича красотата и качествата й, но и няма кой знае какви суперлативи и обещаващи прогнози за напред. Дори явяването й в X Factor остава незабелязано и животът й в перспектива започва да изглежда като това на „хубавичкото и чисто момиченце, което живее в съседната врата“, както казва самата Аугуст. И точно тогава един от най-добрите световни коафьори и стилисти Ким Робинсън, ей така, в приятески разговор зад сцената, й препоръчва да направи съвсем малка промяна със себе си – просто да си отреже косата.

За азиатската жена косата не е просто красив аксесоар – тя е средство за съблазняване, женска сила, затова и на Аугуст идеята й се вижда почти невъзможна. Въпреки това седмица по-късно нежните й рамена са открити, а високо й метър и седемдесет и осем сантиметра тяло изведнъж изгрява под подкъсената й в права черта прическа. И успехът пламва като искра. Почти веднага след това китайката подписва договор с марката за грижа за кожата и козметика Vichy, която е един от многобройните световни брандове в портфолиото на конгломерата L’Oreal.

Работните й ангажименти в Хонг Конг, Париж и Лондон заваляват един през друг, а в момента е модел към една от най-известните агенции за модели Wilhelmina Models of New York City. Представяла е на подиума колекции на Vivienne Westwood, Jarret, Novis, Oscar Carvallo Избрана е за едно от лицата в кампанията Pop Up Your Lips на Yves Saint Lauren. Като посланик на Folli Follie Аугуст Занг е дръзкото, свободолюбиво и свежо момиче, на чието тяло бижутата и аксесоарите стоят със самочувствие. Точно те довършват елегантно образа на едно дълго незабелязвано съкровище, чиято неповторима красота трябва да бъде споделена и оценена.

Да извади на показ и подчертае уникалната красота на всяка жена е мисията на марката Folli Follie. Историите на нейните три източни посланички – Дженифър, Мия и Аугуст – наистина я изпълват със смисъл

 
 

SASA Asian Pub: Преобръща представи!

| от Спонсорирано съдържание |

На 7 декември представите за  ресторант, забавление, вкусна храна и цени буквално ще се преобърнат!

2000 кв. метра площ, 7 метра височина, 700 седящи места, ресторант и бар, обединени от обща сцена, на която постоянно нещо се случва.

Витоша “нахлува” през огромните остъклени витрини, създавайки усещане за полет над града, а огромният аквариум “потапя” посетителите в тайнството на подводния свят.

Най-доброто от 7 световни кухни с превес върху азиатската

Знаковите блюда на Китай, Япония, Тайланд, Монголия и  Сингапур, приготвени специално за SASA Asian Pub от световни шеф-готвачи.
Всички вкусове са адаптирани към българския, като запазват здравословните съставки и начин на обработка, характерни за азиатската кухня. Ястията едновременно засищат и оставят чувство за лекота и прилив на енергия.

В SASA Asian Pub, освен азиатска кухня, се предлагат автентични американски барбекю специалитети, италиански брускети, френски десерти, средиземноморски деликатеси…

Барът е „въоръжен“ със сто различни вида напитки от цял свят, сред които авторски азиатски коктейли и разнообразие от кафе специалитети.

SASA не е просто ресторант, а азиатски пъб, където забавлението е целодневно и гарантирано.

На сцената, обединяваща ресторанта с бара и кафето, се редува жива музика с DJ сетове и шоу програми.

В SASA Asian Pub денят започва със сутрешно кафе, преминава в обяд с колеги, неусетно се удължава до следобеден коктейл или десерт, за да да стигне до вечеря с приятели и танци до късните часове с питие в ръка.

SASA Asian Pub е целодневно заведение, където независимо сам или с компания, всеки се чувства на мястото си.

SASA Asian Pub преобръща представите за ресторант!

Не на последно място SASA Asian Pub ще преобрне и представите за достъпност.

“Преживяването”, наречено SASA Asian Pub е напълно възможно да се превърне в ежедневие, без това да обърка месечния бюджет.

Достъпността е в основата на концепцията на веригата, за да може иновативната идея на SASA Asian Pub да бъде възприета от най-широк кръг хора и да се превърне в начин на живот.

Sasa Asian Pub в Парадайз център отваря на 7-ми декември.
Заповядайте да ви се представим!

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена

 

 

 
 

Ново приложение позволява да информирате близките си, че сте добре

| от chronicle.bg |

Знаете какво се случва с комуникациите в случай на извънредна ситуция. След терористичните атаки в Париж и Ница, опцията на Facebook човек да се „чекне“, че е в безопасност, осигуриха спокойствието на милиони.

Сега Google е създала съвсем ново приложение, с което можете автоматично да споделите с близките си къде се намирате и в какво състояние сте. То се казва Trusted Contacts и за момента е на разположение за Android, а скоро ще бъде достъпно и за iOS устройства.

Ползването на приложението е лесно – избирате конкретни хора в адресната си книга като „доверени контакти“, приятели или членове на семейството ви. Когато отворят приложението, те ще бъдат в състояние да видят дали сте „активен“, дали сте били активни в последния час, или дали вашето устройство е с паднала батерия.

Тези „доверени контакти“ също могат да поискат да научат вашето местоположение, ако смятат, че може би сте в опасност. Приложението предлага прозорец, за да одобрите или да отхвърлите искането, но местоположението ви във всички случаи ще бъде видимо.

Разбира се, Google са предвидили потребителите да могат да ограничат тази опция от настройките, за да се предпазите от нежелано проследяване.

Източник: PC World