Най-важните характеристики на модерните технологии за българина са тяхната функционалност и възможността за свързаност с близките

| от |

Навиците и нагласите на българските интернет потребители по отношение на технологиите са в основата на проучване, проведено по поръчка на Samsung от Gemius през април. Отношението към модерните технологии и устройства, начина по който ги избират, за какво и как ги ползват, кои са предпочитаните марки са сред основните въпроси, включени в проучването. То е представително като обхваща потребители на всички технологични марки на възраст между 18-55 години от големите градове.

samsung_logo

Според българите основната роля на модерните технологии в живота им е тяхната функционалност (27.7%) и възможността за свързаност с близките (26.7%). На трето място потребителите поставят желанието за забавление посредством възможностите за игри, музика и снимки, които новите технологии предоставят (16.3%).

Потребителите обаче подхождат разумно към избора на технологични продукти – определящите фактори при покупка на нов уред или мобилно устройство са най-вече цената и качеството (50.7%). Много малък дял от респондентите биха заплатили повече пари за дадена джаджа, само и само за да са в крак с модата – едва 7.2%.

По отношение на забавния аспект на технологиите, логично на него отдават по-голямо значение по-младите (до 29 години) и необвързаните потребители. Функционалността е важна предимно за мъжете, докато свързаността с приятелите и близките – за жените. Съответно мъжете са по-склонни да платят и висока цена, за да притежават най-модерните джаджи,а най-голямо нежелание за инвестиране в големи суми проявяват хората над 40 години.

Що се отнася до притежаваните уреди, очаквано резултатите показват високо проникване на пазара от страна на лаптопите (74.5%), телевизорите с плосък екран (73.8%), смартфоните (66.2%)и настолните компютри (63.2%). Таблетите са значително по-слабо разпространени, но заедно със смарт телевизорите (15.3%) и смарт телефоните (19.4%) те са сред най-желаните уреди за покупка – съответно 16,6%.

„Модерните технологии са важна част от ежедневието на българина и резултатите от това проучване го показват. За нас в Samsung основен приоритет са нуждите на потребителите и именно те са в основата на всяка наша технология. Стремим да създаваме иновации, които вдъхновяват и правят по-лесен живота на хората. Смарт характеристиките на нашите уреди и мобилни устройства са водени именно от тази цел – да подобряват ежедневието на потребителите. Резултатите от проучването показват, че именно функционалността на уредите е най-важна за хората и това ни мотивира да продължим да следваме тази посока и да създаваме иновации, полезни и достъпни за всички”, заяви Кристина Щерева , ПР мениджър на Samsung в България.

Смартфони

Желанието за връзка с интернет е водеща причина за купуване на смартфон. Възможността за влизане в електронната поща е изтъквана от жените и хората между 20 и 39 години, докато желанието да са в крак с новите технологии е стимул за мъжете. Преобладават хората, които познават всички допълнителни функции на смартфона си, с различна честота на използване, като почти 80% от притежателите на смартфони се свързват с интернет през тях минимум няколко пъти на ден. Водещата марка сред притежателите на смартфон е Samsung (38.3%), следвана с голяма разлика от Nokia (18.7%), Sony/ Sony Ericsson (12.2%), HTC (11.2%) и Apple (11%).

Таблети

Подобно на смартфоните, всеки трети от притежателите на таблет посочва марката Samsung. Таблетите се ползват най-често за сърфиране в интернет, електронна поща, различни приложения и игри, четене на книги. По-голямата част от притежателите на таблети познават всичките им функции, но ги ползват с различна честота.

Телевизори

Малко под 40% от притежателите на телевизор с плосък екран имат смарт модел. Samsung e най-разпространената марка сред хората със смарт модели телевизори с дял от 35%. На второ място с 20.9% застава LG, следван от Sony с 18.9%. Отново преобладават хората, които познават всички допълнителни функции на смарт телевизора си, като почти 60% от потребителите ежедневно сърфират в интернет през телевизора си. Голяма част от притежателите на смарт телевизори обаче – над 30% – познават само някои или само основните функции и рядко използват други.За притежателите на телевизор, който не е смарт, най-исканите предимства на смарт телевизорите са отделните приложения (31.65%), като например видео по поискване, следвано от по-голямо удобство при сърфиране в интернет (20.6%).

 
 

Ще има продължение на „Z-та световна война“

| от chronicle.bg, по БТА |

Американският режисьор Дейвид Финчър снима продължение на филма за зомби апокалипсиса „Z-та световна война“.

Главна роля изпълнява Брад Пит, който участва и в първия филм.

Премиерата беше планирана за юни 2017 г., но се наложи снимките да се забавят, заради бракоразводния процес на актьора с Анджелина Джоли. Датата на излизане на новия филм по екраните не е известна.

През август 2016 г. Брад Пит предложи на Дейвид Финчър да режисира продукцията.

Постапокалиптичният трилър „Z-та световна война“, заснет по романа на Макс Брукс, се появи по екраните през 2013 г. Брад Пит е продуцент на филма и изпълнява главна роля в него. В „Z-та световна война“ се описва историята на бившия сътрудник на ООН Джери Лейн, който се опитва да предотврати зомби апокалипсис. Филмът донесе над 540 милиона долара приходи от прожекции в целия свят и от търговска гледна точка стана най-успешният в кариерата на Брад Пит.

Дейвид Финчър е работил по филми, като „Боен клуб“, „Седем“ и „Странният случай с Бенджамин Бътън“, главни роли в които изпълнява Брад Пит. Други филми на режисьора са „Социалната мрежа“ и „Момичето с драконовата татуировка“.

 
 

10 мъже с по-възрастни половинки + 2 бонус

| от chronicle.bg |

В неделя изборите във Франция изведоха като фаворит в президентския вот Еманюел Макрон. Но онова, което впечатли по-силно от успеха на младия центрист, беше съпругата му – Брижит Макрон, по-голяма от него с 24 години.

Любовта между Еманюел Макрон и Бриджит пламва, когато тя е негова учителка по литература, женена, с три деца. Днес двамата продължават да са заедно, а отношенията им предизвикаха повдигане на вежда от страна на мнозина.

Затова ви предлагаме една галерия, която показва, че връзките между мъже и жени с драстична разлика във възрастта не са нещо ново, дори напротив.

 
 

Google и Facebook станаха жертва на многомилионна измама

| от |

Google и Facebook потвърдиха, че са станали жертва на измама на стойност 100 милиона долара. През март стана ясно, че
литовец е съден заради „фишинг“ атака срещу две американски интернет компании, без да даде подробности за имената им.

Предполага се, че двете компании са изпратили на банковите сметки на измамника над 100 млн. долара.

На 27 април Fortune съобщи, че жертвите са Facebook и Google. Мъжът, обвинен за измамата, е на 48 години. Евалдас Римасаускас се е представял за азиатски производител и мамел компаниите в периода между 2013 и 2015 година, пращайки мейли на техни служители и агенти. Мейлите били създадени така, че да изглеждат като дошли от азиатската фирма и включвали фалшифицирани имена и фактури, които изглеждали като подписани от шефовете на измамените фирми.

След като компаниите установили измамата, информирали властите. И Google, и Facebook обаче отказват да кажат колко пари са дали на измамника.

 
 

Смешната история за голия Чанинг и началото на връзката с Джена

| от chronicle.bg |

Чанинг и Джена Тейтъм са една от най-готините светски двойки. Двамата винаги са с огромни усмивки на лицата си и са до болка откровени.

Благодарение на Джена, вече знаем и историята как е пламнала искрата между двамата.

Двамата се запознават на снимачната площадка на Step Up. И двамата тъкмо са приключили връзки и Джена предлага просто да се забавляват, без сериозно обвързване.

Чанинг е съгласен… докато не се напие.

„Беше излязъл в някакъв текила бар с другите танцьори от Step Up, имаше шанса „да бъде свободен”, но не можеш да спре да мисли за мен. И в два посред нощ идва и започва да блъска по вратата ми. Отварям и той е гол – само по сомбреро, бельо и ботуши – и ми каза: „Да го направим!”, каза Джена в шоуто на Елън Дедженерис.

„Но това не е най-интересната част от историята – продължава Джена. – На следващия ден отивам на снимачната площадка и около час ми оправят грима. Всички обаче започват да се притесняват, защото не могат да намерят Чанинг. Дръпнах една от асистентките и й казах: „Той е в стаята ми.” Тя само кимна и тръгна. След това се появи Чанинг и всички аплодираха.”

Няма как да не ги харесвате!