Най-добрите смартфони през 2014г.

| от |

В наши дни смартфонът е едно от най-използваните устройства. Ето защо намирането на най-подходящия модел за всеки отделен потребител е изключително важно условие ако искате да подобрите производителността си или да се наслаждавате на любимите си игри и филми по най-добрия начин.

Независимо от това на коя мобилна операционна система сте фен, какви предпочитания имате и колко средства може да си позволите да отделите за нов смартфон в списъка по-долу ще намерите онова, което търсите.

Представяме ви най-добрите смартфони за 2014г. Преди да се потопите в него, може би ще искате да погледнете и статиите ‘Най-бързите смартфони на пазара‘ и ‘Защо е добре да изберем смартфон със сменяема батерия‘.

1. Revo Joy
Името на този смартфон казва Всичко. Revo Joy е устройството, което доставя радост на собственика си през целия ден. Малък, но с големи възможности, смартфонът Revo Joy побира в джоба ви цяла вселена от възможности гарантирани от комбинацията от четириядрен процесор, 1GB RAM и 8GB вградена памет. 4,5-инчовият IPS OGS капацитивен тъчскрийн възпроизвежда цветовете по същия начин, по който ги виждате наживо, а големите ъгли на гледане правят четенето на текст или разглеждането на изображения приятно и удобно дори под директната светлина на слънцето. Revo Joy се предлага в черен вариант, но тук ви чака една много приятна изненада – само за 9 лв. може да си закупите шарени гърбове, за да персонализирате смартфона си според настроението.

revo joy

2. Nokia Lumia 1520
Nokia Lumia 1520 е най-добрият фаблет с Windows Phone OS. Устройството има голям 6-инчов HD екран и вграден Microsoft Office, така без значение дали трябва да наваксвате с пропуснатите задачи или да разпускате с любимите си игри, винаги ще имате достатъчно място и възможност да го направите. А 20-мегапикселовата камера с функцията PureView прави всяка снимка снимка заснета с Lumia 1520 истинско произведение на изкуството.

nokia lumia

3. Revo Master К850 Octacore KitKat
Revo Master К850 Octacore KitKat е стилен, мощен и функционален смартфон подходящ за любителите на селфи снимки. Смартфонът поддържа две SIM карти, работи с осемядрен процесор MediaTek MT6592 с архитектура ARM Cortex-A7, тактова честота 1.7GHz, има 5 инчов OGS MultiTouch екран с 1280 х 720 резолюция. Към това са добавени и две камери – 5-мегапиксела предна и 13-мегапикселова задна камера.

revo master

4. Apple iPhone 6 & 6 Plus
Феновете на Apple имат две възможности да изберат 4,7-инчовия iPhone 6 или 5,5-инчовия iPhone 6 Plus. И двете устройства са мощни, с удивително дълъг живот на батерията и разбира се, с перфектен и стилен дизайн. Съвършената комбинация от алуминий и стъкло, прави смартфоните на Apple уникални. А новият процесор е не само по-бърз от предишната А7 версия, но работи още по-добре и е до 50% по-ефективен що се отнася до живота на батерията.

apple

5. Revo Plus R455
5,5-инчовият смартфон Revo Plus R455 е достатъчно голям, за да не пропускате нищо в интернет. А благодарение на четириядрения 1.3GHz-ов процесор MediaTek MT6582, 1 GB оперативна памет и видео процесор със скорост 533 MHz ще работите комфортно и бързо. Със смартфона можете да заснемате и редактирате клипове, да създавате и записвате музика, да правите страхотни снимки и още много. Revo Plus R455 се прелага със стилен бял гръб. Допълнително може да закупите черен гръб.

revo pllus

6. BlackBerry Passport
BlackBerry Passport се отличава от останалите смартфони на пазара по квадратния си дисплей и хибридната клавиатура QWERTY, която е и механична, и чувствителна на допир. Сензорният екран на смартфона има диагонал 4,5 инча, резолюция 1440х1440 пиксела (плътност 453 ppi) и защита със закалено стъкло Gorilla Glass 3. Джаджата има процесор Qualcomm Snapdragon 800 MSM8974, допълен с 3GB оперативна памет и 32GB вградена флаш памет, която може да се разширява с карти microSD. Passport работи с BlackBerry OS 10.3 предлага достъп до два магазина за приложения – BlackBerry World и Amazon Appstore.

black berry

www.digital.bg

 
 

Звезделина от Mint Stories: Истории за мода с ментов привкус

| от Зорница Аспарухова |

Запознайте се със Звезделина – професионален “инфлуенсър”. Преди две години и половина, тя и нейният приятел Калоян решават, че животът е прекалено кратък, за да го прекарат в офис и в правене на безинтересни неща и така създават личното си интернет пространство Mint Stories. Сега казват, че се случва да не спят от вълнение заради някоя история, която им предстои да разкажат или да заснемат.

Много от постовете в Mint Stories са свързани с модни течения, комбинации и онези неща, които Звезделина вярва, че читателите й ще харесат. А те са близо 9 000 във Facebook и Instagram.

звезделина цолова

За какво пишат? За всичко, което се радва на лайкове – освен модата, това са пътешествията, храната. Започват без дългосрочен план: „Наистина нямах никаква представа, че ще пиша точно за това или че ще правя нещо подобно вече толкова време. Блогът стана от само себе си това, което е. Харесва ми безкрайната свобода, която ми дава.”

Mint Stories е най-дълготрайното “работно място” на Звезделина.

В тази фотосесия Звезделина е с бижута и аксесоари Folli Follie, чиято глобална стратегия е да работят с модни инфлуенсъри от цял свят. Марката я избра, за да покани своите последователи в магазина на Follie Follie в Paradise Center в четвъртък, 8 декември.

звезделина цолова

Всички фенове на марката или нейни последователи, които посетят магазина на Folli Follie в Paradise Center утре от 17 до 20 часа, ще ползват отстъпка за пазаруване в размер на 30%, както и идеи за комбиниране на красивите аксесоари от Звезделина.

звезделина цолова

Задачата на Звезделина е да покаже своя стил в огромната колекция от пръстени, гривни, чанти и колиета. „Категорично Lady Bubble ми е сред любимата серия този сезон, но не мога да пропусна и среброто – Fashionably Silver, което ми е слабост. Харесват ми по-изчистените и нежни модели и тези две колекции съчетават именно това.“ Звезделина се спира на два масивни пръстена, гривна и колие. Не комбинира всичко едновременно, а ги съчетава с различни визии в червено, черно и актуалното за сезона – златисто.

звезделина цолова

В тоалета й присъства и часовник – едно от нещата, които отдавна не са просто практична вещ, а по-скоро задължителен аксесоар. И разбира се, какво е една жена без чанта. Звезделина избира кожена чанта за едно рамо в златисто.

звезделина цолова

„Модата е нещо абстрактно. Винаги има нужда от това, да й се внесе малко живот и душа, било то чрез собствена интерпретация или нов прочит, например“, казва Звезделина.

„По-студеното време позволява много повече заигравка с топлите аксесоари. Разбира се, не забравям и любимите ми часовници, без които не излизам, дългите колиета и по-големите чанти, които отново превзеха гардероба ми”. Но все пак най-добрата „модна униформа“ според блогърката, са доброто настроение и усмивката.

звезделина цолова

Звезделина има няколко основни принципа, когато става дума за празници: „винаги да избира нещо ново и да избягва да се облича в черно или други тъмни нюанси.”

За подарък най-често избираните от нея неща са аксесоарите.

звезделина цолова

“Не знам защо, но моето семейство упорито ги пренебрегва или просто свикнаха да разчитат на мен за тези детайли. Миналата година подарих на баща ми стилен черен часовник, който му гравирах с послание – сега всеки ден е на ръката му. С майка ми сме на мнение, че още една чанта никога не е излишна. Обичам да подарявам неща, от които даденият човек има нужда.“

Място: NEA flower shop

Фотограф: Калоян Христов

 
 

Apple Music вече има повече от 20 млн. абонати

| от chronicle.bg |

Няма и две години от дебюта на музикалната стрийминг услуга Apple Music, а тя вече има повече от 20 милиона абонати. За сравнение, достигането на същия брой абонати отнема на Spotify седем години.

Информацията е потвърдена пред Music Business Worldwide. През април абонатите бяха 13 млн., през юни – 15 млн., а през септември – 17 млн.

Най-големият конкурент на Apple Music – Spotify, обяви, че към септември тази година платените абонати на услугата са 40 млн. От компанията очакват броят им да нарасне до 50 млн. в началото на 2017.

Източник: Apple Insider

 
 

„Смелата Ваяна“ продължава да е най-гледаният филм у нас

| от |

Анимацията „Смелата Ваяна“ е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Приключението на дъщерята на вожда Туи в търсене на неоткритото в океана е гледано от вече 36 712 зрители и има 334 466 лева за десетте дни на екраните.

На втора позиция е първата премиера от миналата седмица – петият по ред „Подземен свят: Кървави войни“. Новите приключения на вампира Селин в търсенето на примирие с върколаците са гледани от 10 238 зрители и имат 107 433 лева приходи за първите три дни у нас.

Трети по ред сред най-гледаните филми е втората премиера от миналия петък – екшънът на Робърт Земекис с Брад Пит и Марион Котияр „Съюзени“. Шпионската афера, започнала през 1942 година в Казабланка и продължила в Лондон с изпитанията на размирното време, е гледана от вече 14 117 зрители и има 129 660 лева приходи от билетите им.

Четвърта позиция е за филма по книгата на Дж. К. Роулинг отпреди 15 години – „Фантастични животни и къде да ги намерим“. Приключението на героя на Еди Редмейн в общността на вещици и магьосници в Ню Йорк през 20-те години на миналия век е гледано от вече 61 105 зрители и има 634 898 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пето място е за анимацията „Тролчета“. Историята за пътя към щастието и за готовността да стигнеш много далеч, за да го постигнеш, е гледана от 102 55 зрители и има 890 163 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.
Шеста позиция е за третата премиера от миналия уикенд – комедията на Уди Алън „Cafe Society“. Случващото се през 30-те години на миналия век в Холивуд и Ню Йорк с Боби Дорфман е гледано от 2 879 зрители и има 28 044 лева приходи от тях за първите три дни на екран у нас.

Седма позиция е за комиксовия екшън „Доктор Стрейндж“. Филмът за неврохирурга д-р Стрейндж, който след автомобилна катастрофа става свръхмагьосник, е гледан вече от 91 869 зрители и има 968 004 лева приходи за месец на екраните у нас.

Осма позиция е за премиерната от миналия петък биографична драма „Флорънс“. Разказът за богатата нюйоркска светска дама Флорънс Дженкинс, която има желание да бъде оперна звезда, въпреки фалшивото си пеене, е гледан от 2 023 зрители и има 28 044 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На девета позиция сред най-гледаните филми е „Първи контакт“, създаден по разказа на Тед Чианг от 1998 година. Срещата на д-р Луиз Банкс с извънземните екипи, за да се разбере дали идват с мир или са заплаха, е с 26 969 зрители и има 224 241 лева приходи за месец на екраните у нас.

Десета позиция е за петата премиера от миналия уикенд – филмът на Мел Гибсън „Възражение по съвест“. Нетипичната военна история на редник Дос, превърнал се в легенда сред другарите си, е гледана от 1 456 зрители и има 12 824 лева за трите дни на екраните у нас.

 

 
 

Spotify отказа да купи SoundCloud за 535 млн. паунда

| от chronicle.bg, по nme.com |

Spotify излезе от преговори да придобие сайта за аудио записи SoundCloud.

Преговорите започнаха по-рано през годината, но след като SoundCloud обяви 70 милиона долара загуби за последните 2 години и двама от директорите на компанията отбелязаха, че „има материални несигурности около бизнеса“, Spotify реши да се откаже.

Друга причина, поради която компанията се е отказала от покупката, е че тя може да повлияе зле на предстоящото й появяване на стоковия пазар. Това се очаква да стане някъде през 2017 година.

SoundCloud е пуснат през 2007 година и от тогава е успял да привлече 175 милиона потребители месечно. Всяка минута на сайта се качват средно по 12 часа музика. Най-големият инвеститор в сайта е социалната мрежа Twitter.