Мобилната реклама с най-голям ръст до 2016-та според ZenithOptimedia

| от | | |

mobileforwebbanner2-930x340

Мобилната реклама се очаква да бъде най-важният фактор в световната рекламна икономика през следващите три години, докарвайки повече от една трета от 90 млрд. долара в нови приходи до 2016 г.

Рекламата, достигаща до смартфони и таблети ще представлява 36% от новите глобални рекламни разходи през следващите три години, според нова прогноза от глобалната агенция ZenithOptimedia.

Въпреки това, ръстът на мобилната реклама ще бъде в допълнение към, а не за сметка на традиционните медии като телевизия и вестници, според ZenithOptimedia.

Възходът на мобилната реклама е в рязък контраст с катаклизмите, причинени от покачването на PC и лаптоп – базираната интернет дисплей и реклама при търсене през последното десетилетие, доминирана от Google, която нанесе особено тежък удар върху вестникарската индустрия.

„Това е първият път в последните 20 години, в който една нова платформа разширява общото медия потребление, без да канибализира някоя от останалите медийни платформи“, казва Джонатан Бернард, ръководител на прогнозирането на ZenithOptimedia, която публикува прогнозата си за следващите три години в световен мащаб.

До 2016 г. мобилната реклама ще се превърне в четвъртата по големина среда в световен мащаб, на стойност 45 милиарда долара, изпреварвайки радио (37 млрд. долара) , кино (34 млрд. долара) и аутдор рекламата (40 млрд. долара).

Screenshot_7

Световният пазар на реклама се очаква да бъде на стойност 500 млрд. долара през 2014 г., с 5,3% повече спрямо тази и почти 6% повече през 2015 г. До 2016 г. световният рекламен пазар ще бъде на стойност около 590 милиарда долара.

Screenshot_6

До 2016 телевизионна реклама ще остане с най-голям дял от 39% или 230 млрд. долара. Десктоп интернет рекламата ще бъде втората най-голяма рекламна среда в света с 19% (111 млрд. долара), а прес рекламата се класира трета с 82 млрд. долара и дял от 14% .

 
 

Джони Деп и Амбър Хърд са на финалната фаза на развода си

| от chronicle.bg, по БТА |

Джони Деп и Амбър Хърд са на финалната фаза на развода си, като двамата уточняват как актьорът да изплати останалите 6,8 милиона от договорената сума.

Джони Деп се съгласи да даде на Амбър Хърд общо 7 милиона долара. Според източник на „И!Нюз“ той ще превежда неизплатените 6,8 милиона през следващите 15 месеца.

Амбър Хърд заяви, че ще дари цялата сума за благотворителност – на организации, борещи се с насилието над жените и на Детската болница в Лос Анджелис, където е работила като доброволка.

През лятото Джони Деп преведе 200 000 долара на две благотворителни организации от името на Амбър Хърд.
Актрисата подаде молба за развод през май след продължил 15 месеца брак и броени дни след това си издейства ограничителна заповед срещу Джони Деп.

 
 

Първият старт на ракетата Falcon 9 след аварията е предвиден за 16 декември

| от chronicle.bg |

Първият старт на тежката ракета-носител „Фалкон-9″ на американската компания SpaceX след септемврийската авария, е предвиден за 16 декември, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на телекомуникационната компания „Иридиум комюникейшънс“, която възнамерява да изведе с ракетата десет съобщителни спътници от ново поколение.

Ракетата ще бъде изстреляна от базата на ВВС Вандерберг в щата Калифорния в 12:36 часа по времето на Западното крайбрежие на САЩ /22:36 ч. българско време/.

„Фалкон-9″ трябва да достави спътниците на ниска околоземна орбита.

 
 

Drake е най-популярният изпълнител в Spotify за 2016 г.

| от chronicle.bg, БТА |

Drake е най-стриймваният изпълнител в Spotify за 2016 г., съобщи АP.

Канадският рапър е стриймван 4,7 милиарда пъти. Той може да се похвали с най-популярния албум – „Views“, стриймван 2,45 милиарда пъти, и най-популярната песен – „One Dance“, стриймвана 980 милиона пъти.

В челната петица са Justin Bieber, Rihanna, 21 Pilots и Kanye West.

Най-стриймваните албуми след „Views“ са „Purpose“ на Bieber, ‘Anti“ на Rihanna, „Blurryface“ на 21 Pilots, „Beauty Behind the Madness“ на Weekend.

При песните на второ място след „One Dance“ е „I Took a Pill in Ibiza – Seeb Remix“ на Майк Поснър, следван от „Don’t Let Me Down“ на Chainsmokers, „Work“ на Rihanna и Drake, и „Cheap Thrills“ на Сия.

Зейн от One Direction, който тази година издаде самостоятелен албум, е изпълнителят с най-впечатляващ пробив.

Drake е и най-стриймваният изпълнител в историята на Spotify с общо 8,7 милиарда слушания.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.