Mediaresearch стана част от Nielsen Group

| от | |

Компанията AC Nielsen Netherlands придобива 51% от акциите в MEDIARESEARCH, се казва в официално съобщение изпратено до медиите. Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари.

158664305-880x591

Admosphere (UK) Ltd., собственици на която са Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková и Michal Jordan, продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.

Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна. В съответствие с постигнатото с новия партньор споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти. В допълнение, стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen. Двете компании имат желание да  се възползват и от синергичния ефект от партньорството, което ще позволи предлагането на нови изследвания и продукти на пазара.

В Република Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга – AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere.

Tereza Šimečková и Michal Jordan бяха избрани за изпълнителни директори в състава на новия петчленен Съвет на директорите на Mediaresearch, в който още влизат Kyriakos Kyriakou (Директор за централна и източна Европа, и изпълнителен директор на AC Nielsen CR), а така също Alain Couttolenc и Vittorio Sala от европейската централа на Nielsen.

„Много сме доволни, че дълго продължилите преговори доведоха до успешен край и за двете страни“,  каза председателката на Съвета на Директорите на Mediaresearch, Tereza Šimečková, като добави: „Това сливане разкрива нови възможности за растеж на  нашата компания, но в същото време, за мен то е израз на признателност, както и оценка за свършената работата и качествата на целия екип от групата на Mediaresearch.“

Заместник-председателят на Съвета на директорите, Michal Jordan,коментира: „Ние силно вярваме, че това сливане ще даде възможност за по-нататъшно развитие и укрепване на нашите позиции, както на вътрешния, така и на външните пазари, а това ще доведе до нови проекти, изгодни както за нас, така и за нашите настоящи и бъдещи клиенти“.

Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.

 
 

Ед Шийрън остава номер 1

| от chronicle.bg |

Британският изпълнител Ед Шийран продължава да доминира в британската класация за сингли, като зае първото място за седма седмица с „Shape of You“, съобщи БТА.

Певецът заемаше двете първи места в класацията за сингли пет седмици, но през миналия уикенд песента „Castle on the Hill“ слезе от второ на трето място. Сега той си върна второто място с „How Would You Feel“, измествайки „Human“ на Раг ен Боун Ман на трето място. „Castle on the Hill“ вече е на четвърто място.
„Chained to the Rhythm“ на Кейти Пери е на пето място.

В класацията за сингли певецът Раг ен Боун Ман е на първо място втора седмица след двойната си победа на наградите БРИТ, на които той спечели отличията за пробив и „Изборът на критиците“. На второ място е Ейми Макдоналд с „Under Stars“. Трети е Райън Адамс с „Prisoner“.

Челната петица в британската класация за албуми се допълва от „Divide“ Ед Шийран и „25“ на Адел.

 
 

Последни билети и броени дни до магическия филм-концерт от сагата за Хари Потър

| от chronicle.bg |

Тази събота, на 25-и февруари,можем да се насладим на премиерата на първия филм от приказната поредица за Хари Потър под съпровода на симфоничен оркестър.

Над 80 души ще изпълнят музиката на знаменития Джон Уилямс към „Хари Потър и Философският камък“, донесла му номинация за Оскар, както и две за награда Грами. Целият филм ще бъде прожектиран с висока разделителна способност на 12-метров екран в зала 1 на НДК.

2016-11-03-HP-in-concert

Билетите за филм-концерта са изчерпани напълно в някои сектори, като все още са в продажба ограничени количества от най-евтините категории. Събитието тази година гостува в Германия, Финландия, Италия, Австралия, Полша, САЩ.

Специално за шоуто у нас пристига британският диригент Тимоти Хенти, дирижирал някой от най-престижните оркестри в цяла Европа като Кралския Шотландски Национален Оркестър, номиниран три поредни години за награда „Грами“ за най-добро изпълнение, Филхармоничния оркестър на Люксембург и Оркестъра на Кралската Опера в Ковънт Гардън. Лично диригентът ще донесе в България и нотите, които се съхраняват в студиото на Уорнър Брос. в Бърбанк, Калифорния.

Вратите на зала 1 в НДК за „Хари Потър и Философският камък“ с музика на живо отварят в 18:00 ч., а събитието започва в 19:00 ч. Билетите са достъпни в бензиностанции OMV, The Mall, Билетен Център НДК, Български Пощи и мрежата на Eventim.bg.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Моника Белучи открива белградския филмов фестивал

| от chronicle.bg, по БТА |

Актрисата Моника Белучи и филмът на Емир Кустурица „На млечния път“ ще открият днес 45-ия Международен филмов фестивал ФЕСТ в Белград, на който ще бъдат представени 95 филма, съобщи белградската агенция Бета.

В главната програма са 15 филма от 12 страни. До 5 март, когато на тържественото закриване на фестивала ще бъде показан филмът на американския режисьор Мартин Скорсезе „Тишина“, ще могат да се видят най-добрите филми от световните фестивали и почти всички фаворити за Оскар.

Днес сръбският премиер Александър Вучич ще приеме в сградата на правителството италианската актриса Моника Белучи и режисьора Емир Кустурица, съобщи Танюг.