Макс започва нова кампания с атрактивни планове за 4G LTE мобилен интернет с таблет LG G Pad 8.0 4G

| от |

Телекомуникационният оператор Макс обяви, че започва да предлага нови атрактивни абонаментни планове за своята 4G LTE мобилна интернет услуга. В партньорство с LG Electronics България, Макс пуска месечни абонаментни планове с най-новия 4G таблет на LG, G Pad 8.0 4G, с IPS екран, четириядрен процесор и уникалните функции KnockCode, QPair, Multi Users и SmartKeyboard, на цена от 99 лв. Предложението включва неограничен мобилен трафик с 35 GB месечно на максимална скорост, със срочен договор и с валидност на предложението от днес до 31 октомври. Услугата ще се ползва в зоните на покритие на 4G LTE мрежата на Макс в София, Стара Загора, Русе, Плевен, Сливен и Банско. Повече информация може да се намери на уебсайта на компанията www.maxtelecom.bg, на телефон 0999 111 или в магазините на оператора.

За да отбележи своите нови предложения, Макс създаде интересна рекламна кампания с участието на Мария Силвестър в ролята на „Сержант Макс“. Под този образ тя проверява и арестува интернет потребителите, които имат прекалено ниска скорост за сваляне на съдържание. За целта „Сержант Макс“ използва специален пистолет за измерване на скоростта на нищо неподозиращата аудитория.

„Мобилният интернет не е само бизнес услуга, но се използва все повече самостоятелно за интерактивни игри, сваляне на филми, музика, стрийминг, както и за браузване. С 4G LTE всичко се случва по-бързо от преди. Нашата кампания има за цел да забавлява, но и също да комуникира на пазара, че вече е възможно да получиш страхотна скорост за даунлоуд и ъплоуд, както навън, така и у дома“, каза изпълнителният директор на Макс, Питър Ковел.

 
 

adidas представи новите PureBoost

| от chronicle.bg |

adidas Running представи новите обувки adidas PureBOOST. Те са вдъхновени от бегачи и са създадени за бегачи.

PureBOOST има по-висока пета и прогресивно изваяна средна част на подметката BOOST, с по-широка предна част за оптимална опора по време на бягане при завой – перфектна за тичане в градска среда. Външната част на подметката също е проектирана, за да отговори на специфичните изисквания за бягане в града, с гума разположена в средната част на подметката за допълнителна стабилност и защита. Проектираната като еластична мрежа, външна част на подметката, осигурява превъзходно сцепление като в същото време позволява на стъпалото да си взаимодейства хармонично със средната част на подметката изработена от пяната BOOST.

DSCF9442_LR

Новата текстилна горна част е изключително адаптивна и влиза в синхрон с походката на бегача. Новата конструкция на двойно обгръщащия стъпалото език, осигурява подкрепа, но също така позволява на крака да се движи в хармония с горната част на обувката.

За разработването на продукти за бягане, adidas използва нашия научно-изследователски екип, който използва системата за тестване на продукти ARAMIS – технология за проследяване на движението, която позволява детайлен анализ на движението на тялото. Всичко това ни вдъхнови да проектираме обувка за бягане в града, отличаваща се с елементи, адаптиращи се към различните предизвикателства.

 
 

Facebook тества инструмент за изобличаване на фалшиви новини

| от chronicle.bg |

След новината, че Германия има намерения да глобява Facebook за всяка фалшива новина, която се завърти в мрежата, от компанията явно са решили да се справят с проблема и в момента тестват филтър за фалшиви новини в Германия.

Политиците в Германия се опасяват, че разпространението на фалшиви новини може да се отрази на предстоящите наесен федерални избори.

Немците планират пътя, по който да вървят фалшивите новини така: когато системата за проверка на фактите на Facebook отчете една новина като фалшива, потребителите ще бъдат изпратени на Correctiv, неправителствена новинарска организация със седалище в Берлин. Ако даден елемент се счете за неверен, той ще бъде маркиран като „оспорван“, придружен от обосновка, а сайтът ще предупреждава потребителите, преди те да го споделят в социалната мрежа.

Освен това, т.нар. спорни елементи ще се показват по-малко в новинарския поток на социалната мрежа.

Източник: Financial Times

 
 

Красивата дъщеря на Младия папа

| от chronicle.bg |

В последната седмица луксозната модна къща „Бърбъри” обяви за свое ново лице Айрис Лоу. Ако това име не ви говори нищо, то нека ви разкажем за 16-годишната дъщеря на Джъд Лоу и Сейди Фрост.

Модата не и е чужда – най-малкото нейна кръстница е супермоделът Кейт Мос.

Преди година дъщерята на Джъд Лоу, който влезе в ролята на глава на римокатолическата църква в сериала „Младият папа“, се снима за корицата на тинейджърския вариант на Vogue. Тази година тя ще бъде лице на червило на „Бърбъри” – каквито в предишни години са били Кейт Мос, Кара Делевин и Лили Джеймс. Това е първата модна рекламна кампания, в която Лоу се снима.

„Бърбъри” и друг път са се оглеждали сред поколенията на световни звезди за кампаниите си. Преди две години Ромео Бекам участва заедно с Наоми Кембъл в реклама на марката, а миналото лято брат му Бруклин стана лице на британска кампания на „Бърбъри”.

Със сигурност кампанията ще отвори много врати и пред дъщерята на Джъд Лоу.

Вижте в галерията няколко факта от живота й.