Гривни с микрочипове ще служат като ключ и портфейл

| от |

В Япония в близко бъдеще ще е възможно със специална гривна с микрочипове да се взима метро, да се плаща в магазина, да се отключва входната врата или хотелската стая, да се затвори гардеробна клетка на гара или на летище, предаде АФП.

Японският гигант в областта на електрониката „Сони“ обяви, че много предприятия искат от тях да смалят още безконтактния си микрочип „Фелика“, за да може той да бъде интегриран в електронни аксесоари като часовници или гривни. „Фелика“ е името на полупроводника, който в Япония се използва в картите за транспорт за всички влакове и линии на метрото, картите за членство и електронните портфейли на магазините, в картите за отключване на хотелските врати, в мобилните телефони, които обединяват всички тези функции. Достатъчно е картата или телефонът да се доближат до терминала с четящото устройство в магазина или метрото, за да бъде регистрирана сделка и съответната сума да бъде отчетена от сметката.

Пионер в тази област е картата „Суика“ на компанията Джей Ар, която обхваща цялата столица. Тази година тя навършва 10 години, като вече е имала над 45 милиона ползватели. В Токио нея или еквивалента й „Пасмо“, издаван от други компании, използват 9 от 10 души. Електронните портфейли, които в Япония са много популярни, използват микрочипа „Фелика“.В Япония в близко бъдеще ще е възможно със специална гривна с микрочипове да се взима метро, да се плаща в магазина, да се отключва входната врата или хотелската стая, да се затвори гардеробна клетка на гара или на летище, предаде АФП. Японският гигант в областта на електрониката „Сони“ обяви, че много предприятия искат от тях да смалят още безконтактния си микрочип „Фелика“, за да може той да бъде интегриран в електронни аксесоари като часовници или гривни. „Фелика“ е името на полупроводника, който в Япония се  използва в картите за транспорт за всички влакове и линии на метрото, картите за членство и електронните портфейли на магазините, в картите за отключване на хотелските врати, в мобилните телефони, които обединяват всички тези функции. Достатъчно е картата или телефонът да се доближат до терминала счетящото устройство в магазина или метрото, за да бъде регистрирана сделка и съответната сума да бъде отчетена от сметката.

Пионер в тази област е картата „Суика“ на компанията Джей Ар, която обхваща цялата столица. Тази година тя навършва 10 години, като вече е имала над 45 милиона ползватели. В Токио нея
или еквивалента й „Пасмо“, издаван от други компании, използват 9 от 10 души. Електронните портфейли, които в Япония са много популярни, използват микрочипа „Фелика“.

С БТА

 
 

Омари, хайвер и макарони със сирене са в менюто след наградите „Оскар“

| от chronicle.bg, по БТА |

След като 89-ите награди „Оскар“ вече са раздадени, победители и победени ще се почерпят на Бала на губерантора. За менюто му отговаря отново майстор-готвачът Волфганг Пук, съобщи сп. „Пийпъл“.

За 22-ия си Бал на на губернатора Волфганг Пук е създал над 50 ексцентрични ястия на тема класическия и съвременен Холивуд. Помага му екип от 350 професионалисти.

Само морските деликатеси за бала тежат 1300 кг. Освен рибите ще има щипки от раци, скариди, омари от Мейн, стриди. Оскарите тук са от сьомга, гарнирани с черен хайвер.

След като от години гъделичка вкусовите рецептори на звездите, Волфганг Пук държи на традиционните си рецепти – пилешки пай, макарони със сирене, ребърца, гарнирани с полента с трюфели, омари. Новостите в менюто са кралски рак от Аляска с джинджифил и черен боб, сашими с жълтоопашата риба, хавайска салата от сурова риба тон. Волфганг Пук обещава да има по нещо за всеки вкус.

Обикновено Волфганг Пук не планира ястия, свързани с номинираните, но тази година е изключение. Той се е вдъхновил от филма „Марсианецът“ за зеленчукова градина.

Когато шевовете на елегантните рокли и смокинги започнат да се пръскат, идва ред на шоколадовия бюфет. За почитателите на сладкото ще има шоколадов фонтан, кула от целувки-макарони, шоколадови бонбони, петифури и шампанско.

 
 

Да се обличаш като The Weeknd

| от Спонсорирано съдържание |

Един от най-известните музиканти в момента – The Weeknd, представя своята представа за завършен мъжки гардероб с най-важните от сезона модели. Те са част от кампанията Spring Icons на H&M. 

В специално видео The Weeknd говори за това кои модели се превръщат в емблематични, като той изразява вижданията си и по отношение на нещата, които го вдъхновяват, креативния процес и Лос Анджелис като източник на вдъхновение.

Селекцията съчетава заемки от спортното и работно мъжко облекло с елегантните линии на класическия мъжки гардероб, за да изведе на преден план съвременен прочит на актуалните за пролетта модели. Колекцията ще бъде достъпна във всички магазини на H&M, които разполагат с мъжки асортимент, както и онлайн, от 2 март.

 

 
 

10 нърди момичета от малкия екран, които са страшно секси в живота

| от chronicle.bg |

Какво правиш, ако си сексапилна жена и трябва да изиграеш ролята на нърди момиче в сериал?

Наистина, как се подготвяш да изиграеш роля на не толкова привлекателна жена, дори леко отблъскваща, в името на кариерата?

Може би затова им казват добри актриси… Щом успяват да се справят.

Няма да повярвате колко често срещано е това. И за да ви го докажем събрахме на едно място 10 подобни примера.

Красиви жени, които играят нърди роли в сериали – вижте кои са в галерията горе.

 
 

Ryanair използва гафа от „Оскар“-ите, за да си направи реклама

| от chronicle.bg |

Нискотарифният превозвач Ryanair използва грешката с обявяването на победителя на „Оскар“-ите в категорията за най-добър филм, за да си направи реклама.

Компанията пусна в Туитър снимка от церемонията с текст:  „Сгрешили сте името? Предлагаме 24-часови гратисни периоди да поправите малки грешки. Така няма да бъдете оставени в La La Land“.