Готови ли сте за битка с новите бутонки на adidas?

| от |

329292

Уникалната черно-бяла шарка на Battle Pack ще бъде лесно разпознаваема от публиката

Никой отбор не е печелил Световната купа на ФИФА без да е дал всичко от себе си. Става дума за отборна игра, страст и обединяването на цели нации за една обща цел. Световната купа по футбол е връхна точка в кариерата на всеки играч. Това е турнир, в който най-добрите срещат най-добрите и се създават легенди. Всеки отбор трябва да бъде изцяло отдаден на играта, знаейки че може да повлияе на хода на историята. И има само един начин да се изправиш пред това предизвикатлство – или даваш всички или нищо. Побеждаваш или губиш. Всичко е черно на бяло – „всичко или нищо“.

Във връзка с наближаващото Световно първенство по футбол в Бразилия, днес adidas представя официланата си колекция от бутонки за турнира – Battle Pack.

аdidas Battle Pack включва нови спортни обувки от всички разновидности на марката – adizeto™f50, predator®, nitrocharge™, 11pro и adizero™ f50 Messi. Всеки от тях е със своя неповторима черно-бяла разцветка, която ще им помогне да изпъкнат на игрището. Дизайнът на всеки модел притежава агресивна идентичност и е снабден с най-новите технологии. Обувките от серията ще бъдат носени по време на първенството от всички играчи в отбора на adidas, включително Лео Меси, Оскар, Дани Алварес и Люис Суарез.

Черно-бялата разцветка е олицетворение на мотото на adidas „всичко или нищо“ за Световната купа по фурбол в Бразилия през 2014 г. всеки един от моделите е цветово издържан в точно 50% бяло и 50% черно. Единственият друг цвят са емблематичните три линии на adidas в огнено жълто, което олицетворява мечтания трофей на първенството. adizero™ f50 Messi  е единственото изключение с добавени синьо-бели цветове, вдъхновени от родната за Лео Меси Аржентина.

Черно-бялата разцветка на бутонките е вдъхновена от бойните шарки на местните войни, както и от емблематичните плочки от древна Месопотамия, пресъздадени на плажа Копакабана. Индивидулните шарки са създадени, за да потчертават качествата на всяка отделна обувка, както и тези на играча, който ги носи, борейки  се за победа – скорост, смелост, контрол, енергия и издържливост.

Маркус Бауман, вицепрезидент на Global Football в adidas заявява: „Искахме линията Battle Pack да бъде забележима на игрището и различна от експлозията от цветове, които всички очакват да видят в Бразилия. Мотото на кампанията ни за Световното първенство по футбол е „всичко или нищо“ и тази нагласа е перфектно представена чрез черно-бялата разцветка. Отделно се постарахме да отдадем почит на неповторимите бразилски дизайни, силата  и стила на играчите, които ги носят. Серията ще помогне на футболистите ни да се подготвят за битката в Бразилия, тъй като те се стремят единствено към победа.“

Пускането на серията Battle Pack маркира следващото ниво на кампанията „всички или нищо“ на adidas за Световната купа в Бразилия. В световен мащаб първенството е най-голямото спортно събитие и перфектна платформа за високотехнологичните обувки на adidas. Най-известните професионални футболисти ще носят моделите от Battle Pack за първи път на финала на Шампионската Лига в Лисабон, както и на Световната купа. Бутонките ще бъдат от 26 май в магазините от мрежата на adidas.

329299

 
 

Професия „ловец на любовници“

| от chronicle.bg |

Когато предсказвачката на бъдещето Минг Ли казва на своя клиентка, че знае за аферата й с женен мъж, жената е смаяна.

Без да трепне, Минг убеждава клиентката да прекрати връзката, което тя прави и то бързо. Но откъде всъщност Минг Ли е знаела за тази афера? Нека не се преструваме, че наистина е имала силата да чете мисли, защото самата тя казва пред South China Morning Post, че в действителност не предсказва бъдещето.

Минг работи за Weiqing Network Technology в Шангхай. Звучи като технологична фирма, но всъщност е агенция за ловци на любовници.

Малко предистория: около един на всеки пет женени мъже (както и жени) в Китай се гмурва в извънбрачна афера, според проучване на сайта за запознанства Baihe.com. След тази статистика може би не е изненада, че официалната цифра на разводите в Китай се е повишила с 60% от 2007 до 2014 г.

Weiqing цели да предотврати тези разводи. Клиентите на агенцията най-често са омъжени жени, които подозират мъжете си във връзка. За китайските съпруги извънбрачната афера е въпрос не само на любовно разочарование, но и на загуба на семейни финанси. Обикновено, когато мъжете им имат любовница, те плащат наема на жилището й, месечни сметки и всякакви глезотии. Така семейният бюджет натежава.

Weiqing има 59 офиса на цялата територия на Китай. Служителите на агенцията са основно два типа – терапевти, които оценяват кризата вътре в един брак и търсят наични да го съживят, както и самите ловци на любовници. Това са най-вече млади хора, следващи психология, социология или право. Те използват психологически методи, за да убедят третата страна в брака да отстъпи и прекрати връзката.

“Ако любовницата отиде на разходка в парка, до супермаркета или на работа, аз случайно я срещам по пътя“, разказва Минг. В случай, че любовницата е домошар, Минг се представя за съседка, която има теч в апартамента си и има нужда от помощ. След това убеждава жената да прекрати аферата. „По-възрастна съм от повечето любовници, така че те ме слушат“, казва 47-годишната Минг.

Докато всичко звучи леко спорно, според китайските закони в ловуването на любовници няма нищо незаконно.

Освен това, бизнесът е много доходоносен. Weiqing е подала молба да бъде вписана в стоковата борса на Китай. Компанията вече има спечелени 2.6 милиона щатски долара за първите 10 месеца на 2016 г. Ловците на любовници вземат по 145 долара на час. Част от тези пари отиват за купуване на бижута и наемане на апартаменти, за да се осигурят фалшиви самоличности за ловците.

Основателят на агенцията, Шу Хин, разказва, че досега компанията му е успяла да раздели 8 552 любовници само за 2014 г.

Ако ловецът не успее да прекрати аферата, всички разходи на клиента се изплащат обратно от Weiqing. Ако пък агенцията се справи, в типичния случай това струва на клиента около 7 200 долара, доста по-малко от един развод.

В много от случаите не се и стига до развод. В крайна сметка името на агенцията – Weiqing, се превежда като „пазител на чувствата“ и „защитаващ любовта“. Основателят Шу казва, че компанията му спасява около 5 000 брака годишно, тоест 350 000 досега.

А какво да кажем за любовниците? Ловецът Минг е благосклонна към тях, ето защо търси решение. „Понякога се опитвам да им намеря гадже“, казва тя с искреното намерение да направи

 
 

Четири български романа се борят за престижна европейска награда

| от chronicle.bg |

Четири български романа са номинирани за престижната Европейска награда за литература. Това съобщават от сайта на конкурс „Развитие“.

Сред номинираните е романът на Ина Вълчанова „Остров Крах“, спечелил 9-тия Конкурс „Развитие“ за непубликуван български роман.

Освен „Остров Крах“ за голямата европейска награда са номинирани още романът „Кротките“ на Ангел Игов, сборникът разкази „Любов, подслон, храна и вода“ на Николай Фенерски и романът „Софийски дует“ на Иван Димитров.

„Краткият списък“ на номинираните е избран след разглеждане и обсъждане на десетки заглавия, отговарящи на прецизни изисквания.

Книгата, която ще спечели тазгодишната Европейска награда за литература ще бъде обявена след един месец. Тя ще се присъедини към другите две български издания, носители на Европейската награда – Калин Терзийски със сборника разкази „Има ли кой да ви обича“ и Милен Русков с романа „Възвишение“, спечелили отличията си съответно през 2011 и 2014 г.

 
 

Филмите за супергерои, които да не пропускате през 2017-а

| от chronicle.bg |

Холивуд преоткрива възможностите на филмите за супергерои.

Вероятно това е причината, поради която всяка година излизат все повече и повече филми за мутанти, способни да променят света. Годината започна с „LEGO филмът: Батман“ и „Логан“ – последният филм от поредицата за върколака, в чиято кожа години наред се превъплъщаваше Хю Джакман.

Предстоят обаче още цяла поредица филми за супергерои. Мнозина биха се изкушили да махнат с ръка и да отпишат тези ленти като кино за тийнейджъри. Истината обаче е, че супергеройските филми винаги са успявали да вмъкнат по нещо за всеки. В тях има романтика, любов, примери за добри герои, примери за лоши герои, които пазят доброто в себе си.

Филмите за супергерои често успяват да привлекат и суперактьори за главните роли. Дори само един поглед към поредицата за „X-Men“ е достатъчен, за да ви убеди в това – Майкъл Фасбендър, Софи Търнър и Дженифър Лорънс на едно място? Защо не! Вселената на Marvel успява да ги съчетае много добре.

„Лигата на справедливостта“ през 2017 година ще ни сблъска с отбора на Бен Афлек, Хенри Кавил и Джейсън Момоа. Крис Прат и Брадли Купър ще бъдат „Пазители на галактиката“.

Предлагаме ви в галерията да се запознаете с 10-те филма за супергерои, които очакваме през 2017 година. Скрийте предразсъдъците си в гардероба и ги гледайте на кино.

 
 

Bulgaria Air със 72-часови оферти на самолетни билети до 1 април

| от chronicle.bg |

Bulgaria Air пуска промоционални самолетни билети от днес до 1 април включително.

Компанията предлага ниски цени за еднопосочни билети до Амстердам, Франкфурт, Берлин и Лондон. За всяка дестинация те ще са в продажба по 72 часа.

От 22 март до 24 март всеки може да резервира билет от София до Амстердам за 79 евро и може да пътува с него до 30 април.

Три дни след първата оферта, започват други две 72-часови промоции. Само между 27 и 29 март еднопосочните билети от София до Берлин ще бъдат на крайна цена от 49 евро, а тези до Франкфурт ще струват 69 евро. Пътниците ще могат да ги използват до 30 април.

Последната част от кампанията ще стартира на 30 март и ще е активна до 1 април включително. В този период Bulgaria Air ще предлага еднопосочни самолетни билети от София до Лондон само за 69 евро. Пасажерите трябва да ги използват до 30 април.

Цените на промоционалните билети са същите и за пътуване от съответния европейски град до София. Те са подходящи за кратки екскурзии или бизнес пътувания, тъй като в стойността им се включва 1 бр. ръчен багаж до 10 кг. Чекиран багаж може да бъде закупен само срещу 20 евро в посока. Традиционно в цените се включват и всички летищни такси, кетъринг на борда, избор на място в самолета и чек ин.