Готови ли сте за битка с новите бутонки на adidas?

| от |

329292

Уникалната черно-бяла шарка на Battle Pack ще бъде лесно разпознаваема от публиката

Никой отбор не е печелил Световната купа на ФИФА без да е дал всичко от себе си. Става дума за отборна игра, страст и обединяването на цели нации за една обща цел. Световната купа по футбол е връхна точка в кариерата на всеки играч. Това е турнир, в който най-добрите срещат най-добрите и се създават легенди. Всеки отбор трябва да бъде изцяло отдаден на играта, знаейки че може да повлияе на хода на историята. И има само един начин да се изправиш пред това предизвикатлство – или даваш всички или нищо. Побеждаваш или губиш. Всичко е черно на бяло – „всичко или нищо“.

Във връзка с наближаващото Световно първенство по футбол в Бразилия, днес adidas представя официланата си колекция от бутонки за турнира – Battle Pack.

аdidas Battle Pack включва нови спортни обувки от всички разновидности на марката – adizeto™f50, predator®, nitrocharge™, 11pro и adizero™ f50 Messi. Всеки от тях е със своя неповторима черно-бяла разцветка, която ще им помогне да изпъкнат на игрището. Дизайнът на всеки модел притежава агресивна идентичност и е снабден с най-новите технологии. Обувките от серията ще бъдат носени по време на първенството от всички играчи в отбора на adidas, включително Лео Меси, Оскар, Дани Алварес и Люис Суарез.

Черно-бялата разцветка е олицетворение на мотото на adidas „всичко или нищо“ за Световната купа по фурбол в Бразилия през 2014 г. всеки един от моделите е цветово издържан в точно 50% бяло и 50% черно. Единственият друг цвят са емблематичните три линии на adidas в огнено жълто, което олицетворява мечтания трофей на първенството. adizero™ f50 Messi  е единственото изключение с добавени синьо-бели цветове, вдъхновени от родната за Лео Меси Аржентина.

Черно-бялата разцветка на бутонките е вдъхновена от бойните шарки на местните войни, както и от емблематичните плочки от древна Месопотамия, пресъздадени на плажа Копакабана. Индивидулните шарки са създадени, за да потчертават качествата на всяка отделна обувка, както и тези на играча, който ги носи, борейки  се за победа – скорост, смелост, контрол, енергия и издържливост.

Маркус Бауман, вицепрезидент на Global Football в adidas заявява: „Искахме линията Battle Pack да бъде забележима на игрището и различна от експлозията от цветове, които всички очакват да видят в Бразилия. Мотото на кампанията ни за Световното първенство по футбол е „всичко или нищо“ и тази нагласа е перфектно представена чрез черно-бялата разцветка. Отделно се постарахме да отдадем почит на неповторимите бразилски дизайни, силата  и стила на играчите, които ги носят. Серията ще помогне на футболистите ни да се подготвят за битката в Бразилия, тъй като те се стремят единствено към победа.“

Пускането на серията Battle Pack маркира следващото ниво на кампанията „всички или нищо“ на adidas за Световната купа в Бразилия. В световен мащаб първенството е най-голямото спортно събитие и перфектна платформа за високотехнологичните обувки на adidas. Най-известните професионални футболисти ще носят моделите от Battle Pack за първи път на финала на Шампионската Лига в Лисабон, както и на Световната купа. Бутонките ще бъдат от 26 май в магазините от мрежата на adidas.

329299

 
 

Дарете близките си за Коледа с орангутан

| от chronicle.bg, по theorangutanproject.eu |

Често подаръците за Коледа са силно ненужни. Сега обаче това може рязко да се промени. Орангутаните няма да събират прах по рафтовете в секцията.

Интернет сайт предлага да осиновите орангутанче вместо да купувате на близките си подарък за Коледа. Това става с дарение, а след като то е направено, можете да пратите по имейл сертификата до „жертвата“ на подаръка ви или да го изпратите до себе си, да го принтиранет и да го подарите лично.

Даренията са в размер на 20 и 35 евро. За 20 евро вие ще уредите на животинката един месец свежа и питателна храна от плодове и зеленчуци. За 35 евро осигурявате същото плюс пъзел, който орангутанчето трябва да реши, за да получи храната. Пъзелите развиват мозъка на животните и правят ежедневието им в приюта по-приятно.

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.

 
 

Почина майстер Емон от Game of Thrones

| от chronicle.bg, по BBC |

На 93-годишна възраст почина британският актьор Питър Воън. Последната му известна роля е тази на майстер Емон в култовия сериал на HBO Game of Thrones.

Той е носител на БАФТА за най-добър актьор в главна роля.

Агентът му Сали Лонг-Инес обяви: „Потвърждавам това, че за голямо съжаление Питър Воън си отиде в около 10.30 ч. тази сутрин. Той почина в мир, заобиколен от семейството си“.

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”