Готови ли сте за битка с новите бутонки на adidas?

| от |

329292

Уникалната черно-бяла шарка на Battle Pack ще бъде лесно разпознаваема от публиката

Никой отбор не е печелил Световната купа на ФИФА без да е дал всичко от себе си. Става дума за отборна игра, страст и обединяването на цели нации за една обща цел. Световната купа по футбол е връхна точка в кариерата на всеки играч. Това е турнир, в който най-добрите срещат най-добрите и се създават легенди. Всеки отбор трябва да бъде изцяло отдаден на играта, знаейки че може да повлияе на хода на историята. И има само един начин да се изправиш пред това предизвикатлство – или даваш всички или нищо. Побеждаваш или губиш. Всичко е черно на бяло – „всичко или нищо“.

Във връзка с наближаващото Световно първенство по футбол в Бразилия, днес adidas представя официланата си колекция от бутонки за турнира – Battle Pack.

аdidas Battle Pack включва нови спортни обувки от всички разновидности на марката – adizeto™f50, predator®, nitrocharge™, 11pro и adizero™ f50 Messi. Всеки от тях е със своя неповторима черно-бяла разцветка, която ще им помогне да изпъкнат на игрището. Дизайнът на всеки модел притежава агресивна идентичност и е снабден с най-новите технологии. Обувките от серията ще бъдат носени по време на първенството от всички играчи в отбора на adidas, включително Лео Меси, Оскар, Дани Алварес и Люис Суарез.

Черно-бялата разцветка е олицетворение на мотото на adidas „всичко или нищо“ за Световната купа по фурбол в Бразилия през 2014 г. всеки един от моделите е цветово издържан в точно 50% бяло и 50% черно. Единственият друг цвят са емблематичните три линии на adidas в огнено жълто, което олицетворява мечтания трофей на първенството. adizero™ f50 Messi  е единственото изключение с добавени синьо-бели цветове, вдъхновени от родната за Лео Меси Аржентина.

Черно-бялата разцветка на бутонките е вдъхновена от бойните шарки на местните войни, както и от емблематичните плочки от древна Месопотамия, пресъздадени на плажа Копакабана. Индивидулните шарки са създадени, за да потчертават качествата на всяка отделна обувка, както и тези на играча, който ги носи, борейки  се за победа – скорост, смелост, контрол, енергия и издържливост.

Маркус Бауман, вицепрезидент на Global Football в adidas заявява: „Искахме линията Battle Pack да бъде забележима на игрището и различна от експлозията от цветове, които всички очакват да видят в Бразилия. Мотото на кампанията ни за Световното първенство по футбол е „всичко или нищо“ и тази нагласа е перфектно представена чрез черно-бялата разцветка. Отделно се постарахме да отдадем почит на неповторимите бразилски дизайни, силата  и стила на играчите, които ги носят. Серията ще помогне на футболистите ни да се подготвят за битката в Бразилия, тъй като те се стремят единствено към победа.“

Пускането на серията Battle Pack маркира следващото ниво на кампанията „всички или нищо“ на adidas за Световната купа в Бразилия. В световен мащаб първенството е най-голямото спортно събитие и перфектна платформа за високотехнологичните обувки на adidas. Най-известните професионални футболисти ще носят моделите от Battle Pack за първи път на финала на Шампионската Лига в Лисабон, както и на Световната купа. Бутонките ще бъдат от 26 май в магазините от мрежата на adidas.

329299

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.

 
 

Какво да направите, ако не можете да заспите

| от chronicle.bg |

Добрият сън е жизнено важен за здравето. Недостигът на сън може да е свързано диабет, болести на сърцето, затлъстяване, дори депресия.

Ако спите зле, това може да ви влияе не по-малко вредно от това да се храните зле или да не тренирате.

На всички обаче се е случвало събуждането в 3 през нощта, след което заспиването отново изглежда невъзможно. Какво да правим тогава?

Първо, добре е да знаете, че не сте сами. Около 10 процента от населението страда от хронична инсомния, което означава, че тези хора имат проблем със съня от повече от три месеца. 30 процента от населението страдат от някаква форма на инсомния.

А какъв е номерът, с който можете да се приспите отново? Оказва се, че не е трудно. Просто станете от леглото, отидете в друга част на жилището си, която е тъмна и тиха и се върнете в леглото, когато отново ви се доспи. Например преместете се в хола на дивана, вземете си възглавница и се завийте се с одеяло.
Защо? Защото, ако останете в леглото, започвате да усещате напрежение от нуждата да заспите и мислейки защо не можете да заспите отново, всъщност се разсънвате заради производството на хормони, свързани със стреса, учестено сърцебиене и общо безпокойство. Така заспиването става невъзможно. Промяната на средата може да помогне да намалите това напрежение и така да ви се доспи отново.

 
 

Принц Джофри предизвиква Фотошоп битка

| от chronicle.bg |

Какво получаваш при кръстоска между принц Джофри от „Игра на тронове“ и сладко, но леко разтревожено куче мопс? Получава епична Фотошоп битка! Епична!

Оригиналната снимка се появи в сайта Reddit и не отне много време преди да се появят колажи със страхливия син на Робърт Баратеон и Церсей Ланистър. В ролята, разбира се, е очарователният Джак Глийсън.

Трябва ви специфично чувство за хумор, за да се насладите на галерията. Въпреки това ето едни от най-забавните и сполучливи колажи.

 
 

Първият филм в България, адаптиран за хора с ограничено зрение

| от chronicle.bg, по БТА |

„Белгийският крал“ е първият филм в България, адаптиран за хора с ограничено зрение. Първата прожекция у нас за незряща публика е днес от 17.00 ч. в Дома на киното.

„Кино за незрящи“ е проект на „София филм фест“ /“Арт фест“, с перспектива да стане постоянна инициатива, за да могат хората с ограничено зрение да припознаят киното в своя живот. Тревожно е, че много малко от незрящите хора са влизали някога в киносалон. Това е на път да се промени – благодарение на усилията на организаторите все повече филми ще бъдат технически адаптирани.

През март, по време на 21-ия СФФ, за първи път бяха показани два филма, тематично свързани с живота на хора, които са загубили зрението си. Прожекциите бяха експериментални, като в реализирането им се включиха актьори, четящи на живо в залата диалога между героите, както и обяснителния текст между репликите, за да могат незрящите да си представят сцените и детайлите в тях възможно най-добре, припомнят инициаторите.

„Белгийският крал“ е първият филм в България, който е дублиран по специален начин, чрез което става достъпен за хора с нарушено зрение. Озвучаването на филма е осъществено в партньорство с „Доли медия студио“.

Филмът е пародия на документален роуд муви, в който един крал се събужда за реалния свят – в ролята е белгийският актьор Петер Ван ден Бегин. Сред актьорите са и Брюно Жорис, Титус де Воогт, Люси Дебе. Нина Николина влиза в ролята на българската фолклорна певица Ана, която спечелва сърцето на белгийския крал, а Валентин Ганев е заместник-шефът на турските тайни служби. Холандският режисьор Питер ван дер Хауен е в ролята на документалиста Дънкан Лойд, а сръбският актьор Горан Радакович е снайперист от Сараево и любител на птиците.

„Белгийският крал“ е заснет почти изцяло в България, в него участва истински български фолклорен ансамбъл с певици от най-известните български хорове – „Мистерията на българските гласове“, „Филип Кутев“, квартет „Славей“, както и двама ученици от Училището за деца с нарушено зрение „Луи Брайл“ в София. Именно ученици от това училище ще бъдат в Дома на киното днес, за да се срещнат с филма, събрал най-много зрители по време на 21-ия СФФ. Тяхното присъствие е осигурено с любезното съдействие на г-жа Мария Константинова, оперативен директор на „ИзиПей“ и председател на организация „Право на зрение“.
Билетите за незрящи са на преференциална цена от 5 лв., за всички останали – по 7 лв.