Автомобил за всички сезони

| от chronicle.bg |

Land Rover представи първия в света луксозен, компактен SUV кабриолет. Range Rover Evoque Кабриолет съчетава дръзкия дизайн и финес на Evoque с всеобхватни технически характеристики и усъвършенстван сгъваем покрив, за да създаде кабриолет, подходящ за всички сезони.

Революционната и отличителна форма на оригиналния Range Rover Evoque се претворява в елегантен дизайн на кабриолет и новият модел заема мястото си като най-изключителния и проходим кабриолет в света.

Глобалният пазар на SUV автомобили се очаква да нарасне с 20% през следващите пет години* и Evoque Кабриолет ще играе съществена роля в продължението на 45-годишната история на успеха на Range Rover, като създава изцяло нов SUV сектор.

Забележителният екстериорен дизайн на Evoque Кабриолет става възможен чрез усъвършенстван текстилен гюрук, оформен да създаде ясно очертан силует, верен на оригиналния дизайн. Неговият механизъм на сгъване под формата на Z се изравнява със задната страна на каросерията, което създава елегантна, изчистена визия в свалено положение. Към момента текстилният гюрук е най-дългият и най-широкият, оборудван на автомобил в продажба.

Напълно автоматичният покрив се прибира за 18 секунди и може да се вдигне за 21 секунди при скорости до 48 км/ч. Когато е затворен, покривът осигурява високи стандарти на финес със слой звукоизолация, което създава същия интериорен комфорт както при Evoque с 5 врати. Освен това позицията на покрива не се отразява на багажното отделение с щедрите 251 литра, предлагащо ненадмината практичност за кабриолет.

В центъра на купето от висока класа е изцяло новият 10,2-инчов сензорен екран с висока резолюция на информационно-развлекателната система от новопоколение на Jaguar Land Rover – InControl™ Touch Pro. Повишавайки стандарта за свързаност за марката, супер бързата и с отлична обратна връзка InControl™ Touch Pro предлага навигация от врата до врата и премиум аудио система.

Сигурността не е пренебрегната с устройството за защита от преобръщане, което съдържа разгръщащи се ролбари, скрити в каросерията отзад. Устройството разгръща два алуминиеви ролбара в рамките на 90 милисекунди в малко вероятната ситуация на преобръщане, за да създаде пространство за оцеляване на пътниците.

Предлага се пълният набор олекотени, изцяло алуминиеви, 4-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели на Land Rover, включително мощният бензинов двигател Si4 с 240 к.с., осигуряващ забележителни нива на динамика и финес.

Дизеловата мощност идва от 2,0-литровите двигатели Ingenium на Land Rover, които осигуряват високо ефективна и усъвършенствана динамика с икономия на гориво до 5,1 л/100 км) и CO2 емисии от едва 149 г/км.

Evoque Кабриолет разчита на проходимостта на Land Rover и използва същите модерни технологии като версиите Evoque с пет врати и Coupé. Възможността за избор на силови агрегати със задвижване на четирите колела се съчетава с 9-степенната автоматична трансмисия на Land Rover, системата Terrain Response®, сензори за газене във вода и системата All-Terrain Progress Control, за да гарантират, че Evoque е кабриолет за всички сезони.

Новият Range Rover Evoque Кабриолет ще се произвежда в завода на Land Rover в Хейлууд във Великобритания, заедно с версиите с пет врати и Coupé и излиза в продажба от пролетта на 2016 г. на повече от 170 пазара в цял свят.

Чакаме го с нетърпение.

 
 

Пускат Айфон в нов цвят с чудесна кауза

| от chronicle.bg |

Вече може, да си купим Айфон в червено. Той е факт и има много добра причина за това. Епъл и преди е пускал червени устройства със същата цел.

Средствата от червения айфон ще отидат за благотворителност. Конкретно, парите ще помогнат в борбата срещу болестта СПИН. Новината беше съобщена заедно с представянето на нов, по-малък Айпад Про. Таблетът е по-мощен, притежава по-ярък дисплей, както и нова по-ниска цена. Той има и нови апове, най-важният от които изглежда е „Apple Clips“. Той позволява комбинирането на снимки и видеа в клипче за споделяне.

Ще можем да поръчаме червеният Айфон от 24 март натам. Той ще се продава в нормален и голям размер.

„Откакто започнахме колаборацията си с (RED) (червено – от англ. ез.) преди 10 години, клиентите ни са допринесли значително в борбата срещу СПИН“, казва Тим Кук. „Настоящият телефон с разкошен червен цвят е най-големият ни (RED) продукт досега.“

Изпълнителният директор на (RED) Дебора Дугън споделя: „Емъл е най-големият корпоративен дарител на Global Fund със 130 милиона долара.“

 
 

Краят на една ера: Аста ла виста, Терминатор

| от chronicle.bg |

 Една ера приключва.

Изглежда, че Paramount се отказва да прави повече филми за Терминатор – екшън героя от 90-те години.

От студиото няма да продължат продукциите след „Терминатор: Генисис“  с Арнолд Шварценегер и Емилия Кларк. Това твърди източник, близък до студиото, пред New York Daily News.

Това става ясно, малко след като студиото премахна от графика си заглавията на продълженията на поредицата. „Генисис” от 2015 година беше тотален провал с едва 90 млн. долара в боксофиса.

Има все пак възможност независима компания да се наеме с реализацията на проекта, но това Шварценегер да бъде убеден да се върне ще е по-скоро трудна задача.

„Терминатор: Генисис“ разочарова много от феновете си с неумелия опит да навърже събитията от първия и втория филм. В ролята на Сара Конър влиза Майката на драконите – Емилия Кларк. В лентата виждаме любимите герои от 90-те – Терминатор, Сара и Джон Конър, дори Кайл Рийс.

Въпреки това и мащабната реклама, филмът не успя да отговори на очакванията на почитателите си.

 
 

Bulgaria Air със 72-часови оферти на самолетни билети до 1 април

| от chronicle.bg |

Bulgaria Air пуска промоционални самолетни билети от днес до 1 април включително.

Компанията предлага ниски цени за еднопосочни билети до Амстердам, Франкфурт, Берлин и Лондон. За всяка дестинация те ще са в продажба по 72 часа.

От 22 март до 24 март всеки може да резервира билет от София до Амстердам за 79 евро и може да пътува с него до 30 април.

Три дни след първата оферта, започват други две 72-часови промоции. Само между 27 и 29 март еднопосочните билети от София до Берлин ще бъдат на крайна цена от 49 евро, а тези до Франкфурт ще струват 69 евро. Пътниците ще могат да ги използват до 30 април.

Последната част от кампанията ще стартира на 30 март и ще е активна до 1 април включително. В този период Bulgaria Air ще предлага еднопосочни самолетни билети от София до Лондон само за 69 евро. Пасажерите трябва да ги използват до 30 април.

Цените на промоционалните билети са същите и за пътуване от съответния европейски град до София. Те са подходящи за кратки екскурзии или бизнес пътувания, тъй като в стойността им се включва 1 бр. ръчен багаж до 10 кг. Чекиран багаж може да бъде закупен само срещу 20 евро в посока. Традиционно в цените се включват и всички летищни такси, кетъринг на борда, избор на място в самолета и чек ин.

 
 

„Красавицата и Звяра“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg |

Очаквано игралната версия на една от най-популярните приказни истории на „Дисни“ – „Красавицата и Звяра“ – застана на първа позиция по зрителски интерес след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Филмът, показван у нас на 69 екрана едновременно, създаден по приказката на Габриел-Сюзан дьо Вилньов от 1740 г., е гледан вече от 57 751 зрители и има 586 911 лева приходи за първите три дни у нас. В световен мащаб лентата е реализирала общо 174,8 милиона долара в седмицата на дебюта си.

С това постижение филмът на Бил Кондън с участието на Ема Уотсън и Дан Стивънс подобрява няколко рекорда.

Той е най-големият хит за 2017-а досега, най-добрият дебют за семейна лента и се нареди сред 10-те най-доходоносни премиери в историята на киното. Специалистите очакват „Красавицата и звяра“ да събере глобални приходи от порядъка на 1 милиард долара.

На втора позиция е „Конг: Островът на черепа“, сниман на Хаваите, в Австралия и в Азия.

Приключенската история за неизследван остров, на който живеят митични зверове и огромната маймуна, и на който попада екип от авантюристи и военни, за да го изследват, е вече 10 дни на екраните у нас и е гледана от 48 736 зрители и има 505 162 лева приходи от тях.

Трето място е за китайската анимация „Рок Дог“. Случващото се с тибетския мастиф Боди, след падането на радиоапарат от небето и влюбването му в рок-музиката, е гледано от 21 485 зрители и е събрало 195 348 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Четвърто място сред най-гледаните филми у нас е за „Логан: Върколакът“. За почти трите седмици на екран разказът за познатият герой Х-24, в чиято роля е Хю Джакмън, е гледан от 51 603 зрители и има общо 456 296 лева приходи.

Пето място е за продължението на историята на наемния убиец, решил да се оттегли и заживее спокойно – „Джон Уик 2″. Екшънът с Кеану Рийвс в главната роля, е вече месец по екраните у нас и е гледан от 34 207 души и има 287 483 лева приходи.

На шесто място е приключенският 3D екшън „Великата стена“. Филмовият разказ за търсенето на барута от двама европейски авантюристи в далечен Китай през 12-ти век и сблъсъкът им с чудовищни същества, е вече втори месец по екраните у нас и за това време е видян от 97 196 зрители и има 1 047 480 лева приходи.

Седмо място е за анимацията „Lego филмът: Батман“. Приключенията на създадения като лего-играчка герой и на неговият син, са гледани от 33 990 зрители и са събрали 309 820 лева приходи за месец и половина у нас.

На осма позиция е носителят на „Оскар“ за най-добър филм за миналата година – „Лунна светлина“. Филмът, създаден по училищния драматичен проект на Тарел Алвин Маккрейни за израстването на чернокожо момче с хомосексуална ориентация, е гледан от 1 074 зрители и има 7 142 лева приходи за първите три дни от премиерата му у нас.

Девета позиция е за комедията с Айс Кюб и Чарли Дей – „Между шамарите“. Схватката между двамата учители в общинска гимназия, която ги връща отново на работа, е гледана от 21 416 души и има 170 506 лева приходи за месец на екраните у нас.

На десето място е „Петдесет нюанса по-тъмно“. Еротичният разказ, създаден по мотиви от бестселъра на Е. Л. Джеймс и сценария на Ниъл Ленард, е месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 134 925 зрители и има 1 129 719 лева приходи от тях.

Източник: БТА