Активирайте цветовете със Samsung Galaxy Tab S

| от |

Смайващият таблет Galaxy Tab S осигурява най-усъвършенствания мобилен дисплей на пазара: по-богат, по-лек, по-въздействащ. Най-тънкият и най-лекият таблет на Samsung до момента. Този Super AMOLED таблет съчетава най-усъвършенстваната дисплей технология с пълна гама от първокласно съдържание за ненадминато забавление. Galaxy Tab S предоставя подобрени функции на производителността за улеснен мултитаскинг, допълнени от изключително стилен и практичен дизайн.

[Image]-Galaxy-Tab-S-10_small1

„Таблетът се превръща в популярно лично устройство за гледане на забавно и развлекателно съдържание, което автоматично превръща качеството на дисплея в критична характеристика” – заяви Джей Кей Шин, главен изпълнителен директор и президент на IT & Mobile Division в Samsung Electronics – „С излизането на Galaxy Tab S Samsung повишава стандартите в тази продуктова категория за цялата мобилна индустрия. Това ще осигури на потребителите визуално развлечение, което съживява цветовете, красиво опаковано в елегантно, изключително тънко и ултра преносимо мобилно устройство”.

Усилете цвета с най-добрия мобилен дисплей в индустрията – Супер AMOLED
Galaxy Tab S представлява еволюция от следващо ниво в технологията на мобилните дисплеи благодарение на по-широк набор от богати и отчетливи цветове. Неговият водещ за индустрията WQXGA (2560×1600, 16:10) Super AMOLED дисплей осигурява повече от 90% покритие на Adobe RGB цветовете – изразявайки повече цветове от всякога. Устройството има и забележително съотношение на контраста – 100 000:1, което осигурява по-дълбоки и по-реалистични изображения, като прави черното по-тъмно и бялото по-ярко.

[Image]-Galaxy-Tab-S-10_small

Galaxy Tab S се отличава и с допълнителни Samsung екранни технологии, които излизат извън спецификациите на хардуера. Адаптивният дисплей на таблета осигурява най-доброто визуално изживяване навсякъде, по всяко време чрез интелигентно регулиране на гамата, наситеността и яснотата, базирайки се на приложението, което се разглежда, цветовата температура на околната среда и осветлението. Предварително настроените професионални режима – AMOLED Cinema и AMOLED Photo – също позволяват на потребителите да регулират ръчно настройките на дисплея за ярки и динамични резултати за видео и фото съдържание.

В допълнение, потребителите на Galaxy Tab S могат да се насладят напълно на съдържанието на открито, дори при ярка слънчева светлина. Напредналата технология на таблета за видимост на открито прави съдържанието на екрана да изглежда ярко, естествено и лесно за виждане.

Тъй като Super AMOLED е технология, която не се нуждае от фонова светлина, Galaxy Tab S консумира по-малко енергия, сравнено с LCD дисплеите, като в същото време е с много преносим дизайн. И двата модела са с гладък 6.6-милиметров профил и тежат само 465 грама (10,5-инчов) и 294 грама (8,4-инчов)*, което ги прави леки и лесни за носене. Със своята по-издръжлива батерия и Ultra-Power Saving Mode, Galaxy Tab S позволява на потребителите да се наслаждават с часове на развлеченията, без да се налага да се притесняват за презареждане.

Тежестта на устройствата е измерена с единствената WiFi версия на 10.5-инчовия и 8.4-инчовия Galaxy Tab S.

Galaxy-Tab-S-Event_4_s

Система от първокласно съдържание
– „Kick“ е ново футболно приложение, което обещава революция в начина, по който европейските фенове се информират за красивата игра. То осигурява по-задълбочени и визуално завладяващи спортни данни в реално време, когато се играят мачовете, осигурявайки уникално изживяване за потребителите. Приложението изпраща уведомления за всички новини и случки в момента, в който станат реалност, давайки на феновете повече информация за играта преди, по време и след всеки мач.
– Клиентите на Samsung в Европа могат да се насладят на оптимизирани игри от водещи разработчици на стойност над €50 евро, избрани да бъдат показани на супер AMOLED екрана на Tab S. Сред тях са големи заглавия като Fruit Ninja, Cristiano Ronaldo Footy и Doctor Who: Legacy.
Galaxy Tab S е създаден за забавление и идва оборудван с разнообразно съдържание, включително:
– Услугата за списания на Samsung „Papergarden” дебютира на Galaxy Tab S. Оптимизирана среда за гледане на дигитални интерактивни списания, с която потребителите ще имат възможност да преглеждат широк набор от популярни списания с ярки и реалистични цветове.
– Galaxy подаръци: Samsung си партнира с повече от 30 от водещите доставчици на мобилно съдържание и на мобилни услуги в света, за да предложи на своите Galaxy Tab S потребители максималното развлечение у дома, на работа и за игра чрез популярно съдържание и услуги в широк спектър от индустрии. Някои от тях включват:
– Чрез стратегическото партньорство на Samsung с Marvel, потребителите на Galaxy Tab S ще бъдат в състояние да получат достъп до над 15 000 комкиса на Marvel през 3-те месеца от неограничено безплатно членство в приложението „Marvel Unlimited”;
– Kindle за Samsung: Специално за Samsung клиенти, както и персонализирано за Galaxy Tab S, потребителите ще получават безплатна книга всеки месец чрез Samsung Book Deals, плюс максимално изживяване с електронното четене, благодарение на достъпа до широк набор от електронни книги в Kindle магазина.
– Samsung си партнира и с Google Play, онлайн магазина за дигитално забавление на Google, който предлага приложения, игри, музика, филми, книги и списания. На потребителите на Galaxy Tab S Samsung и Google Play предлагат няколко подаръка: достъп до набор от филми и забавно съдържание, включително и до филма на Warner Bros, спечелил Оскар – „Gravity”, както и до голямо разнообразие от книги и списания от водещи издатели чрез уиджета „My Library”.

Освен това, потребителите на Galaxy Tab S вече могат да се насладят и на Netflix, наличен в HD за първи път за потребителите на Galaxy в избрани страни.

Стилна форма и практични аксесоари

[Image]-Galaxy-Tab-S-Bookcover_2_s
Красиво изработен и проектиран с архитектурна естетика, Galaxy Tab S е модерен и елегантен. В продължение на тази своя идентичност, Galaxy Tab S предлага избор от няколко модерни аксесоари с практичен дизайн. Аксесоарът Book Cover се конфигурира до три различни ъгли на дисплея, за да осигури най-удобната позиция за гледане на видеоклипове, четене или писане. За потребители, които търсят същата защитна конструкция на Book Cover, но с по-тънък дизайн, Samsung предлага Simple Cover, който предлага перфектно пасване и лека защита. Bluetooth Keyboard е нова, ултра тънка клавиатура с ергономичен дизайн, предназначена специално за Galaxy Tab S, която перфектно приляга към устройството с катарама за по-добра защита.

Galaxy изживяването – функции за производителност, които ви осигурява безпроблемен мултитаскинг Galaxy Tab S доставя несравним избор от подобрена продуктивност и функции за сигурност, които предоставят на потребителите възможността за безпроблемно и безопасно опериране на няколко задачи едновременно. Потребителите могат да правят и получават обаждания директно от телефона си към тяхното Galaxy Tab S устройство навсякъде у дома си, без значение къде е телефонът им, с функцията Call Forwarding чрез SideSync 3.0. Galaxy Tab S също така позволява на потребителите мултитаскинг – да сърфират в интернет, да гледат видео, да споделят съдържание и да провеждат разговори едновременно, без да се налага да затварят едното, за да имат достъп до другото. С Quick Connect, Galaxy Tab S бързо намира и се свързва с намиращи се в близост устройства за по-лесно споделяне на съдържание. Тези функции са достъпни и за двете – WiFi и LTE версии.
Допълнителните полезни функции включват „Multi User Mode”, които позволяват на потребителите да създават свой собствен личен оптимизиран профил с безопасен и удобен достъп чрез вградения скенер за отпечатък, както и специално проектирания „Kids Mode” със собствен специализиран интерфейс и подходящи за деца приложения.
Samsung Galaxy Tab S ще дойде с най-различни възможности за свързване: Wi-Fi, или Wi-Fi и LTE, налични в 16/32GB * + MicroSD (до 128GB). Потребителите могат да избират между 10.5 и 8.4-инча, в титаниев бронз или ослепително бяло. Galaxy Tab S ще се предлага на отделни пазари от юли 2014 г.

 
 

Снимат Peaky Blinders сезон 4

| от chronicle.bg |

Сезон 3 приключи преди 8 месеца. Сега сезон 4 вече се снима, а 5 се пише. Трейлъри, актьори и други детайли ще разгледаме тук.

Последното което знам: сезон 4 се очаква някъде през октомври. Том Харди се завръща. Сезон 5 се пише.

Записите започнаха съвсем скоро и затова все още няма трелър. За една нощ улиците на Ливърпул се състариха с 90 години. Имаме снимки на сета от няколко източника.

 

 

 

 

 

Ще има 6 епизода като във всеки сезон досега. Килиън Мърфи, разбира се, ще играе и в двата предстоящи сезона. Останалите основни герои също се очаква да се завърнат, но това предстои да бъде обявено. Създателят на сериала Стивън Найт потвърди завръшането на Том Харди, с когото работи през януари в „Табу“. „Не можем без Алфи (персонажът на Том). Том Харди е много желан актьор, но се постара да се освободи за снимките на сериала ни.“

 
 

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…