Десетте най-добри калъфa за iPhone 6

| от |

Apple официално представи новия iPhone 6, а с това се появи и лавина от калъфи, предназначени за това устройство. Вижте кои са най-добрите!

1 Apple iPhone 6 Leather Case ($ 45)

Оригиналния калъф от Apple, създаден от луксозна кожа и донавя луксозно усещане. Създаден е от  микро влакна, които предпазват устройството.

apple-iPhone-6-Leather-Case-45

2. Apple iPhone 6 Silicone Case ($ 35)

Идентичен като кожено калъфче, но този път изработен от качествен силикон и е по-евтин!

Apple-iPhone-6-Silicone-Case-35

3 Grovemade Walnut iPhone 6 case ($ 99)

Хипстърите от Grovemade веднага създадоха калъф, изработен от дърво. Според тях, калъфът е напълно „естествен“ и чудесно пасва на ръката ви!

Grovemade-Walnut-iPhone-6-case-99

4. Grovemade Walnut & Leather iPhone 6 case ($ 129)

Какво ще кажете за комбинация от кожа и дърво? Ще ви струва скъпо..

iPhone-6-case-129

5 Case-Mate TOUGH CASE for iPhone 6 ($ 30)
Пластов калъф с допълнителна вътрешна защита от падания и удари. Обработена с неравен материал за по-добро задържане на телефона.

iPhone-6-30

6 Case-Mate CARBON ALLOY CASE for iPhone 6
Създаден от carbon-fiber с метална рамка – лека и здрава …цената още не се знае.

Case-Mate-CARBON-ALLOY-CASE-for-iPhone-6
7 KARAT CASE for iPhone 6 ($ 50)
Не е важно да притежавате само златен iPhone? Необходимо е да си купите и този калъф с позлатени елементи!

iPhone-6-50

8 Belkin Grip Case ($ 19.99)

Ако горните калъфи са ви скъпи, тогава вземете Amazon или Ebay – калъфът а на Belkin е  изработен от гъвкав материал и струва само 20 долара.

Belkin-Grip-Case-19.99

9 Spigen iPhone 6 Case Neo Hybrid ($ 34.99)

Изработен от поликарбонат и луксозни метални елементи, това е един от най-красивите калъфи на пазара!

iPhone-6-Case-Neo-Hybrid-34.99

10 Spigen iPhone 6 Plus Case Thin Fit A ($ 14.99)
Един от най-тънките калъфи на пазара, струва само 15 долара и е изработена от поликарбонат. Достатъчно, за да защитите телефона си и все пак да не „надебелее“ прекалено.

iPhone-6-Plus-Case-Thin-Fit-A-14.99

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Как изглеждат днес звездите, по които си падахме едно време

| от chronicle.bg |

Обичахте ги, желаехте ги, искахте да сте като тях, дори изрязвахте снимките им от списания! Носталгията е едно от най-силните и сладки човешки чувства.

Родените през 2000 догодина стават пълнолетни. Някои от тях може би са чували за тези звезди от нашето поколение. Но най-вероятно ги свързват с нафталин и изобретяването на печатната машина.

Днес някои от тези звезди греят още по-ярко. Други греят само в спомените ни. В галерията ни днес сме събрали някои от най-иконичните лица, по които лелеехме като малки.

 
 

Мишел Пфайфър се появи на корицата на списание Interview

| от chronicle.bg |

Актрисата Мишел Пфайфър не е позирала за корицата на списание Interview от 1988 година.

Изглежда обаче сякаш изобщо не е минало толкова време, тъй като 58-годишната актриса изглежда прекрасно на априлската корица на списанието. Тя дава и интервю заедно с режисьора Дарън Аронофски, който стои зад филма „Mother!“ с нейно участие.

В интервюто за списанието тя разказва, че мрази да дава интервюта, защото се страхува, че е фалшива, а разговорът ще я разкрие.
Актрисата, номинирана три пъти за Оскар, разказва, че въпреки процъфтяващата си филмова кариера, няма зад гърба си официално обучение. Вместо това се е учила пред очите на целия свят.

„Чувствам се наистина у дома, когато съм на снимачната площадка“, казва актрисата. „По-балансирана съм, когато работя, наистина“, казва още тя.

В момента Пфайфър работи по три филмови проекта – „The Wizard of Lies” на HBO, “Mother!” на Ароновски и римейк на „Убийство в Ориент Експрес“.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat