Предприемач намери милиони клиенти за .со

| от |

CO-BirthdayЗа по-малко от четири години повече от 1.6 милиона хора или компании, повечето от които стартиращи, са създали интернет страница, която завършва на .со, пише Quarz. Това е впечатляваща цифра за нов домейн от първо ниво. За сравнение .biz е представен през 2000 година и до април 2013 е имал 2.4 милиона регистрации.

Хората са се насочили към .со, защото повечето кратки и лесни имена с .соm, където има над 111 милиона регистрации, са заети. Друга причина за популярността на домейна е краткостта му – .со е с една буква по-кратко от .com, което в ерата на Twitter има значение. Най-важната причина за успеха на .со, обаче, е добре изпълнена маркетингова стратегия, убедила хората, че мястото на иновативните стартиращи компании е там.

Juan_1_610x436Домейнът не нов, той е даден на държавата Колумбия през 1991 година. Колумбийско-американския предприемач Хуан Диего Кале печели договора за .со през 2009 година, след години на усилия и оферта, състояща се от 1165 страници. В замяна за изключителните права да търгува с .со, той плаща такса на колумбийското правителство, която се използва за подобряване на интернет инфраструктурата в страната.

Зад успеха на Кале стоят два основни фактора. Единият е, че предприемачът е защитил утвърдените марки. Професионалните купувачи на домейни регистрират стотици съществителни като адреси и после се опитват да ги продадат. Най-безскрупулните регистрират имената на утвърдени компании и после ги изнудват да ги закупят. За разлика от тях, Кале запазил и предоставил безплатно имената на известни компании, с което си спечелил добро отношение. Така големите фирми възприели окончанието .со, и то с удоволствие. Съоснователят на Twitter Биз Стоун го използва за новата си услуга Jelly, тъй като jelly.com принадлежи на компания от хранителната индустрия.

Вторият фактор за успеха бил привличането на технологичните компании. Кале дал домейни на големи фирми като Twitter, например, която сега използва t.co за съкращение на адреса си. Предприемачът успял да направи домейна привлекателен за стартиращи компании и със създаването на програма за членове, която дава на клиентите безплатен вход до конференции и връзки с други стартиращи компании и с инвеститори.

CO-Birthday-infographic

 
 

adidas представи новите PureBoost

| от chronicle.bg |

adidas Running представи новите обувки adidas PureBOOST. Те са вдъхновени от бегачи и са създадени за бегачи.

PureBOOST има по-висока пета и прогресивно изваяна средна част на подметката BOOST, с по-широка предна част за оптимална опора по време на бягане при завой – перфектна за тичане в градска среда. Външната част на подметката също е проектирана, за да отговори на специфичните изисквания за бягане в града, с гума разположена в средната част на подметката за допълнителна стабилност и защита. Проектираната като еластична мрежа, външна част на подметката, осигурява превъзходно сцепление като в същото време позволява на стъпалото да си взаимодейства хармонично със средната част на подметката изработена от пяната BOOST.

DSCF9442_LR

Новата текстилна горна част е изключително адаптивна и влиза в синхрон с походката на бегача. Новата конструкция на двойно обгръщащия стъпалото език, осигурява подкрепа, но също така позволява на крака да се движи в хармония с горната част на обувката.

За разработването на продукти за бягане, adidas използва нашия научно-изследователски екип, който използва системата за тестване на продукти ARAMIS – технология за проследяване на движението, която позволява детайлен анализ на движението на тялото. Всичко това ни вдъхнови да проектираме обувка за бягане в града, отличаваща се с елементи, адаптиращи се към различните предизвикателства.

 
 

Най-известните „голи” корици

| от chronicle.bg |

Рано или късно в кариерата на всяка звезда идва момент, в който трябва да прецени: съгласна ли съм/съгласен ли съм да го направя. Става дума за поставянето на собственото голо тяло върху корица на списание.

Част от най-известните имена  в киното са се снимали без дрехи – дори не е нужно да говорим за всички снимки на Памела Андерсън за Playboy.

Не само еротичните списания обаче работят с плътта на моделите си.

Корицата на Time с Бенедикт Къмбърбач го доказва.

В галерията събрахме най-известните „голи” корици на всички времена, които включват част от най-известните лица днес. Вижте ги.

 
 

Ексцентричните геймърски играчки

| от Иво Цеков |

За повечето геймъри един приличен компютър и монитор или пък конзола и телевизор са достатъчни, но има и такива, които не са готови да се задоволят с конвенционалните оферти.

Вместо това, те с влажен поглед гледат към най-новите и атрактивни предложения за периферия и аксесоари, които технологичните компании подготвят.

Още в началото на тази година се видя, че отново ни очакват някои страхотни специализирани устройства, насочени към запалените геймъри.

Някои от тях все още са прототипи, докато други съвсем скоро ще са на пазара. И независимо дали сте хардкор играчи, които желаят само най-новата техника, или просто ви е любопитно да видите какви са тенденциите в този сектор – ето 7 ексцентрични продукта, които ще приковат погледа ви.

Текстът е публикуван в webcafe.com

 
 

Wizz air започва полети от Варна до Тел Авив

| от CHR Aero |

Нискотарифната авиокомпания Wizz air обяви нова линия между Варна и Тел Авив, Израел.

Полетите ще стартират на 21 юли и ще се изпълняват 3 пъти седмично.

Airbus A320 на компанията ще излита от Варна в 12:50 ч. и ще каца в Тел Авив в 15:10 ч. Обратният полет е в 16:00 ч и каца във Варна в 18:30 ч. Цените на билетите започват от 49,99 лв. в едната посока.

С този полет дестинациите на Wizz от Варна стават общо 8.

Преди месец компанията обяви 5 нови дестинации, до които ще започне да лети от 21 юли – Дортмунд, Мюнхен, Ларнака, Милано и Айднховен. Те допълват съществуващите полети от Варна до София и Лондон.