Любовта на бъдещето

| от chronicle.bg |

 Любовта на бъдещето, както може би се досещате, се намира онлайн. Според изследване на псхолози, все повече хора намират половинка в интернет. Затова предлагаме 10 факта за онлайн срещите, които ще ви отворят очите за любовта на бъдещето.

1 На гребена на вълната

Онлайн срещите са в своя пик. Според едно проучване близо 60% от европейците имат онлайн профили в сайтове за запознанства. А около 70% от регистрираните потребите на фейсбук използват социалната мрежа и за срещи. Това обаче не може да се каже за Туитър, който все още е запазил статута си социална мрежа за споделяне на статуси. Но това не го прави по-малко интересен, тъй като според същото проучване най-големите новини и светски скандали за миналата година са били отразявани именно там.

2 Приложението

Според проучване над 1 милион души използват приложения за срещи. Според IT специалистите тази цифра ще се умножи трикратно в следващите години. Най-известното приложение за срещи е Tinder. То си спечели огромна популярност през изминалите две години и е приложение за срещи онлайн, което намира хора от вашия град и държава, със сходни на вашите интереси. Всъщност приложението може да ви покаже и най-близко разположеният склонен към секс партньор… Само за миналата година Tinder e инсталиран или използван над 20 000 пъти на ден.

3 Не е сериозно…

Въпреки безкрайното много варианти на приложенията за онлайн срещи на мобилните телефони, проучване установява, че хората, които използват компютър за целта са по-сериозни. Само 40% от хората, които използват мобилно приложение търсят сериозна връзка. При компютрите този процент е над 60%.

4 Въпрос на тип

Хората, които предпочитат онлайн срещите, могат да бъдат разделени на три типа. Спринтьорите – това са хора, които попадат на човек, който им харесва само за 3 месеца, защото са много активни и непрекъснато ходят по срещи. Колебливият – той или тя търсят партньор минимум 3 години и го намират, но много се колебаят. Неуспешният – това е човек, който винаги се проваля, защото се отказва лесно и не е достатъчно активен.   

5 Перфектният профил

Ако си направите профил, но нищо не се случва, експертите съветват да направите това: вместо селфи сложете профилна снимка, която да те показва като активен човек – как правите нещо или сте навън с приятели. Освен това е препоръчително да отговоряте на всички въпроси в профила, това разкрива повече от вашата индивидуалност.

6 На коя дата?

Според статистика на два големи сайта за запознанства най-посещаваните дати от потребители са били 4 януари тази година – между 5 до 8 вечерта, а за миналата година е била първата неделя след Нова година.

7 Какво искат жените

Жените са много по-внимателни стане ли въпрос за избор на партньор онлайн. Според сайта perfectmatch.com жените избират внимателно и елиминират партньор, ако например има различни политически убеждения. Мъжете са по-либерални, единственият довод при тях е, че жената отсреща не е достатъчно красива.

8 Здравей отново…

Най-новото приложение за онлайн срещи през телефона се нарича Happn. То ви показва хора, които един вид „пресичат пътя ви”, като приложението ги съвместява с вашите интереси и любими ви места.

 9 Да си паднеш по някого

Ако сте достатъчно добра във флирта, то тогава няма да имате никакъв проблем и с онлайн флирта, даже ще ви е по-лесно. Това твърдят треньорите по срещи. Ето един съвет от тях: ако харесвате някой в сайт за срещи, недейте веднага да го засипвате с много съобщения и нека да въпросните съобщения да не са дълги. Ограничи и емотиконите в началото.

10 Натисна ли това?

Според няколко сайта за онлайн срещи, над 15 милиона души живеят с партньор, когото са срещнали онлайн. И нищо чудно, защото според един от сайтовете, в наши дни една на всеки три срещи започва именно онлайн.

Снимка: Getty Images

 
 

Ще видим нещо ново от LG

| от chronicle.bg |

Моделът G5 на LG – колкото и интересен да беше – се оказа провал. Сега компанията се опитва да се съвземе с друг емблематичен за марката телефон, който най-вероятно ще бъде показан на 26 февруари, ден преди Mobile World Congress в Барселона.

LG вече изпрати покани за събитието. Те не съдържат много информация – само дата и място. Но няколко неща сочат, че става въпрос за новия G6.

Поканата е с формата на телефон и на нея можем да прочетем мотото „See More, Play More“ (Виж повече, играй повече), което най-вероятно се отнася до новия дисплей на G6 – 18:9.

Освен дисплея, който официално беше потвърден от LG, G6 може да има Snapdragon 835 и 6GB RAM.

Носят се слухове, че LG ще пусне нов смарт часовник в Барселона, който ще бъде по-луксозен от стария LG G Watch R.

На Mobile World Congress изглежда ще бъде много интересен. Huawei, Motorola и Nokia също изпратиха покани за събития около тази дата, а се твърди, че  Samsung, HTC и няколко други компании ще покажат нови продукти.

 
 

BBC разследва изтеклия финал на новия сезон на Sherlock

| от chronicle.bg |

BBC разследва източника, който е разпространил нелегално финалния епизод от четвъртия сезон на хитовия сериал Sherlock.

Миналата събота, четвъртият епизод от последния сезон на сериала, озаглавен „His Final Problem“, изтече онлайн с руско аудио. От BBC са започнали пълно разследване по отношение на източника, който е разпространил серията.

“ВВС молят феновете на поредицата да останат верни на продукцията и да не свалят епизода ”, споделя в Twitter продуцента на сериала Сю Върчу.

След като разследването приключи, от ВВС смятат да издадат пълен отчет по отношение на това дали руският телевизионен оператор, Пeрвый канал, който се бе сдобил с първото копие на епизода, е виновен за ситуацията.

 
 

Какво прави Скарлет Йохансон в телефона на Гери Турийска

| от chronicle.bg |

774Ако с тиха усмивка сте си тананикали „Ще те хапя по мустака и гола кафе ще ти правя у вас“, значи прекрасният глас на Гери Турийска и чувството за хумор в текстовете й вече са ви застигнали. Гери е част от група Rubikub и създател на „Пощенска кутия за приказки“.

Концепцията е следната – известни лица четат текстове на автори, които все още не са познати за публиката. Резултатът винаги е забавен. Няма нужда да ви я представяме повече, вижте отговорите й в рубриката на Chronicle и Samsung България.

Кой е последният набран номер в телефона ти?

На съпруга ми. Но разговорът беше с дъщеря ни Аника, която каза: „Мамо, дойдеш ли?“. Време е да затварям лаптопа и да слизам да правя кус-кус.

Най-известният човек в телефонния ти указател?

Хахаха, имам българския номер на Скарлет Йохансон от 2005 година. Тогава тя снимаше „Черната Далия“ в София и се размотавахме постоянно.

За какво най-често използваш мобилния си телефон?

За Фейсбук, май. Никак не обичам да говоря по телефона. Предпочитам месинджърите.

Как реагираш, когато го забравиш вкъщи?

О, това би бил края на света. Слава Богу, не ми се случва. Може би веднъж съм си го забравяла и бях в тиха паника.

Приложението, без което не можеш?

Фейсбук месинджър, Whats up, Viber, Instagram.

Коя е твоята социална медия?

Е, ще се повторя, но Фейсбук. Цялата ми дейност покрай „Пощенска кутия за приказки“ минава през него. Нещо като офис ми е.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.