„Замръзналото кралство“ отново е най-гледаният филм у нас

| от |

Анимационният филм „Замръзналото кралство“ вече десет дни продължава да е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от българските киносалони.
1

Историята на принцеса Ана, младежа Кристоф, елена Свен и снежния човек Олаф, впуснали се в търсене на кралица Елза, за да развалят снежната магия, тегнеща над кралството, е гледана от 77 981 зрители и е събрала 704 814 лева от билетите им.

Втори по ред е „Игрите на глада: Възпламеняване“. Приключенският филм по романа на Сюзън Колинс е вече 17 дни у нас и има 97 576 зрители и 770 489 лева приходи.
2

Премиерният от миналия уикенд „Отбранителна линия“ е на трета позиция. Филмът, създаден по романа на Чък Логан и сценарий на Силвестър Сталоун, в който играят Джейсън Стейтъм, Джеймс Франко и Уинона Райдър, е гледан от 9 036 зрители и има 71 770 лева приходи.

1
На четвърта позиция е „Последният пенсионерски запой“. Комедията вече месец забавлява българските зрители с героите на Робърт Де Ниро, Майкъл Дъглъс, Морган Фриймън и Кевин Клайн, като до неделя е гледана от 66 753 души и има 505 178 лева от билетите им.

Втората премиера от миналия уикенд – анимацията „Нико 2: Малкото братче – големи проблеми“ е на пета позиция. За три дни новите приключения на младия елен Нико са гледани от 2 405 зрители и са събрали 22 334 лева от билети.

На шесто място в топ 10 е „Тор: Светът на мрака“. След месец и половина богът на гръмотевиците и неговата битка с предводителя на тъмните елфи Малекит е гледана от 125 884 зрители и е събрала 1 237 397 лева от билетите им.

Седми по ред сред най-гледаните филми у нас е „Кой е баща ни?“. Комедията с Винс Вон е вече десет дни по екраните у нас и е събрала от 9 004 зрители общо 68 754 лева приходи.

На осмо място е „Съветникът“ на Ридли Скот. Филмът с Брад Пит, Хавиер Бардем, Пенелопе Крус, Камерън Диас и Майкъл Фасбендер има общо 38 386 зрители и 292 814 лева приходи за месец на екраните у нас.

1

Девети по ред е „Син жасмин“ на Уди Алън. Описващият по впечатляващо реалистичен начин историята на американка, издигнала се до манхатънския хайлайф и потънала в работническо жилище в Лос Анжелис филм, е десет дни на екраните, гледан е от 7 763 зрители и има 66 341 лева приходи.

На десета позиция е хорорът „Коварен капан: част 2″. Филмът също е десет дни в киносалоните у нас и е гледан от 3 150 зрители и има 22 341 лева приходи.

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

„Красавицата и Звяра“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg |

Очаквано игралната версия на една от най-популярните приказни истории на „Дисни“ – „Красавицата и Звяра“ – застана на първа позиция по зрителски интерес след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Филмът, показван у нас на 69 екрана едновременно, създаден по приказката на Габриел-Сюзан дьо Вилньов от 1740 г., е гледан вече от 57 751 зрители и има 586 911 лева приходи за първите три дни у нас. В световен мащаб лентата е реализирала общо 174,8 милиона долара в седмицата на дебюта си.

С това постижение филмът на Бил Кондън с участието на Ема Уотсън и Дан Стивънс подобрява няколко рекорда.

Той е най-големият хит за 2017-а досега, най-добрият дебют за семейна лента и се нареди сред 10-те най-доходоносни премиери в историята на киното. Специалистите очакват „Красавицата и звяра“ да събере глобални приходи от порядъка на 1 милиард долара.

На втора позиция е „Конг: Островът на черепа“, сниман на Хаваите, в Австралия и в Азия.

Приключенската история за неизследван остров, на който живеят митични зверове и огромната маймуна, и на който попада екип от авантюристи и военни, за да го изследват, е вече 10 дни на екраните у нас и е гледана от 48 736 зрители и има 505 162 лева приходи от тях.

Трето място е за китайската анимация „Рок Дог“. Случващото се с тибетския мастиф Боди, след падането на радиоапарат от небето и влюбването му в рок-музиката, е гледано от 21 485 зрители и е събрало 195 348 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Четвърто място сред най-гледаните филми у нас е за „Логан: Върколакът“. За почти трите седмици на екран разказът за познатият герой Х-24, в чиято роля е Хю Джакмън, е гледан от 51 603 зрители и има общо 456 296 лева приходи.

Пето място е за продължението на историята на наемния убиец, решил да се оттегли и заживее спокойно – „Джон Уик 2″. Екшънът с Кеану Рийвс в главната роля, е вече месец по екраните у нас и е гледан от 34 207 души и има 287 483 лева приходи.

На шесто място е приключенският 3D екшън „Великата стена“. Филмовият разказ за търсенето на барута от двама европейски авантюристи в далечен Китай през 12-ти век и сблъсъкът им с чудовищни същества, е вече втори месец по екраните у нас и за това време е видян от 97 196 зрители и има 1 047 480 лева приходи.

Седмо място е за анимацията „Lego филмът: Батман“. Приключенията на създадения като лего-играчка герой и на неговият син, са гледани от 33 990 зрители и са събрали 309 820 лева приходи за месец и половина у нас.

На осма позиция е носителят на „Оскар“ за най-добър филм за миналата година – „Лунна светлина“. Филмът, създаден по училищния драматичен проект на Тарел Алвин Маккрейни за израстването на чернокожо момче с хомосексуална ориентация, е гледан от 1 074 зрители и има 7 142 лева приходи за първите три дни от премиерата му у нас.

Девета позиция е за комедията с Айс Кюб и Чарли Дей – „Между шамарите“. Схватката между двамата учители в общинска гимназия, която ги връща отново на работа, е гледана от 21 416 души и има 170 506 лева приходи за месец на екраните у нас.

На десето място е „Петдесет нюанса по-тъмно“. Еротичният разказ, създаден по мотиви от бестселъра на Е. Л. Джеймс и сценария на Ниъл Ленард, е месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 134 925 зрители и има 1 129 719 лева приходи от тях.

Източник: БТА

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

Продават въздух от концерт на Адел

| от chronicle.bg, по БТА |

Австралиец се опитва да продаде въздух от концерта на Адел в Аделаида. Въздухът е бил пакетиран в найлонови пликчета, съобщи в. „Уест Острелиън“.

„Грабнете къс история за вашата колекция за Адел“ – пише Шон Макдона към офертата си в Ибей. – Всеки истински фен трябва да притежава такъв въздух. Много изгодно предложение“.

Началната цена на пликче с въздух е 14,95 австралийски долара (около 20 лева).

Концертът на Адел в Аделаида беше на 13 март. Публиката й беше от 70 000 души. Една от фенките й преживя нещо незабравимо, когато певицата я изтегли на сцената, за да пеят заедно.