Загорка АД отпразнува 20-годишните си успехи в семейството на Heineken

| от |

Загорка АД отбеляза 20-годишното си успешно присъствие в семейството на Heineken. На тържеството в Стара Загора се събраха четиримата генерални мениджъри на водещия български пивовар, които са ръководили дружеството през последните две десетилетия: Димитър Алексиев, Ян Дерк ван Карнебеек, Рууд ван ден Ейнден и Николай Младенов.

Приватизацията на Загорка АД беше извършена на 28 октомври 1994 г. и това беше първата раздържавена пивоварна в България, припомни Димитър Алексиев, който днес е управляващ директор за Централна Европа в HEINEKEN. През 2000 г. произведохме първите в историята на дружеството 1 млн. хектолитра, каза още той. Димитър Алексиев, постави акцент и върху ключовите за неговия период в Загорка постижения. Сред тях са изграждане на нова структура, модернизиране на производствените съоръжения и разширяване на емблематичното портфолио на Загорка като Ариана, Хайнекен и Амстел…

Днес в Загорка АД работят 520 служители. За 20 години са произведени над 25 млн. хектолитра, което се равнява на 1000 олимпийски басейна, пълни до горе, каза пред журналисти настоящият изпълнителен директор Николай Младенов. Общият размер на приходите от продажби е 1,6 млрд. лева. Дружеството е платило 28 млн. лева преки данъци и под форма на акцизи – 150 млн. лева. За последните 7 години Загора АД е безспорен лидер на българския пазар с дял от над 30%. През 2013 г. дружеството е сред 10-те най-ефективни пивоварни на Heineken в Европа.

За 20 години са направени инвестиции за 260 млн. лева, като над 200 млн. лева от тях са в самата пивоварна. Водим последователна зелена политика като се стремим да намалим максимално консумацията на вода и енергия. Това прави производството по-рентабилно и оставя по-малък отпечатък върху околната среда, каза Николай Младенов. През последните две десетилетия Загорка АД е направила дарения за местната общност в размер на 600 000 лева.

Николай Младенов допълни, че вижда следващите 20 години на Загорка като компания – лидер в България, стъпила върху здравия фундамент на портфолио от силни марки, вдъхновяващи иновации и отдаден екип. Нещо повече, виждам компанията като основен двигател на развитието на бирената култура и като водещ пример за „зелено“ мислене и устойчив бизнес, каза той.

Ян Дерк ван Карнебеек, който сега е президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken, припомни, че през 2009 г. Ариана се е превърнала в най-продаваната у нас българска марка бира. Загорка става лидер по обем и стойност (2006 – 2009) и удвоява печалбата си два пъти – съответно през 2006 и 2008 г.

През 2012 година е открит и първият в страната Музей на бирата, добави Рууд ван ден Ейнден, който в момента е старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток. Предшественикът на настоящия генерален мениджър на Загорка разказа и своята история в предприятието. Компанията успява да постигне най-висок пазарен дял, продажбите на Ариана надхвърлят 1 милион хектолитра (2012), въвеждат се ключови иновации, като Zagorka Fusion, Zagorka Rezerva и Ариана Радлер. През този период Загорка поставя началото на дарителската си програма под формата на публичен конкурс – Загорка Зелен Фонд и стартира кампанията за отговорно шофиране без употреба на алкохол Карай трезво!.

Николай Младенов благодари на своите колеги и предшественици. Той съобщи още, че през 2013 г. Загорка АД е в Топ 25 по рентабилност в България. Приходите от продажби са в размер на 145 млн. лева.

Старозагорският пивовар започва изграждането на пречиствателна станция от ново поколение, в която ще бъдат инвестирани над 2 млн. евро.

Кулминацията на събитието беше свързана с дългогодишната обвързаност на компанията с родния град на Загорка – Стара Загора. В знак на признателност и желание за дългосрочно сътрудничество, четиримата мениджъри осиновиха истинска звезда и я нарекоха Стара Загора. Николай Младенов официално връчи сертификат за звездата на кмета на Стара Загора Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно партньорство. Той сподели пред гостите на събитието, че „звездата на HEINEKEN е символ на петте съставки на бирата – вода, хмел, малц, мая и магия; и винаги е била отличителна, както за марката Хайнекен, така и за компанията HEINEKEN. Средствата от символичния акт ще се инвестират в изследване на звездите.

По време на тържеството ръководителите на Загорка получиха много поздравления. Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на настоящия изпълнителен директор Николай Младенов Почетна грамота за принос към развитието на икономиката на региона, провеждането на социалноотговорна и екологична политика и по повод на 20-годишнината от принадлежността на Загорка към голямото семейство на HEINEKEN. / chambersz.com

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs-1

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Nikolay_Mladenov-3

Николай Младенов, изпълнителен директор на Загорка АД

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Jan_Derck_van_Karnebeek

Ян Дерк ван Карнебеек, президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Ruud_van_Den_Ejnden

Рууд ван ден Ейнден, старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Tom_van_Oorschot_i_Nikolay_Mladenov

Екипът на Загорка беше специално поздравен за юбилея от Н. Пр. Том ван Оорсхот – посланик на Кралство Холандия в България

 

oleg-stoilov-zagorka-2014

Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на изпълнителен директор на Загорка Николай Младенов Почетна грамота

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs_Kmetat_Jivko_Todorov_Tom_van_Oorschot

Николай Младенов връчи сертификат за звездата Стара Загора на кмета Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно бъдещо партньорство

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони, объркали сте адреса. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.

 
 

Дрю Баримор и нейното съвършено копие

| от |

През 1982 година малката Дрю Баримор е очарователна в ролята си в „Извънземното“.

Години по-късно тя вече е зряла жена, която има собствени деца. Една от дъщерите й обаче може спокойно да играе в римейк на филма, тъй като е наистина много прилича на майка си.

Малката Франки навършва 3 години през 2017-а. Скоро тя се появи с майка си на събитие и всички бяха удивени от приликата между двете.
Сравнете и преценете сами:

дрю баримор
Франки Баримор Копелман е родена на 22 април 2014 година. Тя е второто дете на Дрю от бившия й съпруг Уил Копелман. Когато тя се роди, Баримор каза, че е искала по-голямата й дъщеря Олив да си има брат или сестра, защото самата актриса не е имала подобно детство.

„Олив обича Франки и просто иска да е с нея през цялото време. Иска да я храни. Много й харесва“, разказва Баримор.

Това не е първото дете, което прилича толкова много на майка си. Има цяла поредица звездни деца, взели най-красивите черти на родителите си. Можете да видите повече за тях тук.

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.

 
 

Gorillaz пускат нов албум през април

| от chronicle.bg |

Виртуалната група Gorillaz обяви, че новият им албум „Humanz“ ще излезе на 28 април, съобщава БТА.

 Те вече пуснаха клип и сингъл към него.

Бандата е експериментален проект на Деймън Олбърн, бивш певец на Blur, един от емблематичните състави на движението „брит поп“. Това ще бъде първи албум на Gorillaz  след 2011 година.

Групата също обяви, че днес ще изнесе концерт в Лондон за всички фенове, които предварително си бяха поръчали новия й албум. Тя направи дарение за „Белите каски“, които провеждат хуманитарни дейности в Сирия.

Gorillaz  представиха „Saturnz Barz“ – новия сингъл от предстоящата тава, в който има микс от рок, хип-хоп и реге. Клипът, както обичайно, бе с характерните им анимационни герои, които се озовават в къща, населена с духове.

В новия албум на Gorillaz са включени 14 парчета.

|

Gorillaz – Andromeda