Загорка АД отпразнува 20-годишните си успехи в семейството на Heineken

| от |

Загорка АД отбеляза 20-годишното си успешно присъствие в семейството на Heineken. На тържеството в Стара Загора се събраха четиримата генерални мениджъри на водещия български пивовар, които са ръководили дружеството през последните две десетилетия: Димитър Алексиев, Ян Дерк ван Карнебеек, Рууд ван ден Ейнден и Николай Младенов.

Приватизацията на Загорка АД беше извършена на 28 октомври 1994 г. и това беше първата раздържавена пивоварна в България, припомни Димитър Алексиев, който днес е управляващ директор за Централна Европа в HEINEKEN. През 2000 г. произведохме първите в историята на дружеството 1 млн. хектолитра, каза още той. Димитър Алексиев, постави акцент и върху ключовите за неговия период в Загорка постижения. Сред тях са изграждане на нова структура, модернизиране на производствените съоръжения и разширяване на емблематичното портфолио на Загорка като Ариана, Хайнекен и Амстел…

Днес в Загорка АД работят 520 служители. За 20 години са произведени над 25 млн. хектолитра, което се равнява на 1000 олимпийски басейна, пълни до горе, каза пред журналисти настоящият изпълнителен директор Николай Младенов. Общият размер на приходите от продажби е 1,6 млрд. лева. Дружеството е платило 28 млн. лева преки данъци и под форма на акцизи – 150 млн. лева. За последните 7 години Загора АД е безспорен лидер на българския пазар с дял от над 30%. През 2013 г. дружеството е сред 10-те най-ефективни пивоварни на Heineken в Европа.

За 20 години са направени инвестиции за 260 млн. лева, като над 200 млн. лева от тях са в самата пивоварна. Водим последователна зелена политика като се стремим да намалим максимално консумацията на вода и енергия. Това прави производството по-рентабилно и оставя по-малък отпечатък върху околната среда, каза Николай Младенов. През последните две десетилетия Загорка АД е направила дарения за местната общност в размер на 600 000 лева.

Николай Младенов допълни, че вижда следващите 20 години на Загорка като компания – лидер в България, стъпила върху здравия фундамент на портфолио от силни марки, вдъхновяващи иновации и отдаден екип. Нещо повече, виждам компанията като основен двигател на развитието на бирената култура и като водещ пример за „зелено“ мислене и устойчив бизнес, каза той.

Ян Дерк ван Карнебеек, който сега е президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken, припомни, че през 2009 г. Ариана се е превърнала в най-продаваната у нас българска марка бира. Загорка става лидер по обем и стойност (2006 – 2009) и удвоява печалбата си два пъти – съответно през 2006 и 2008 г.

През 2012 година е открит и първият в страната Музей на бирата, добави Рууд ван ден Ейнден, който в момента е старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток. Предшественикът на настоящия генерален мениджър на Загорка разказа и своята история в предприятието. Компанията успява да постигне най-висок пазарен дял, продажбите на Ариана надхвърлят 1 милион хектолитра (2012), въвеждат се ключови иновации, като Zagorka Fusion, Zagorka Rezerva и Ариана Радлер. През този период Загорка поставя началото на дарителската си програма под формата на публичен конкурс – Загорка Зелен Фонд и стартира кампанията за отговорно шофиране без употреба на алкохол Карай трезво!.

Николай Младенов благодари на своите колеги и предшественици. Той съобщи още, че през 2013 г. Загорка АД е в Топ 25 по рентабилност в България. Приходите от продажби са в размер на 145 млн. лева.

Старозагорският пивовар започва изграждането на пречиствателна станция от ново поколение, в която ще бъдат инвестирани над 2 млн. евро.

Кулминацията на събитието беше свързана с дългогодишната обвързаност на компанията с родния град на Загорка – Стара Загора. В знак на признателност и желание за дългосрочно сътрудничество, четиримата мениджъри осиновиха истинска звезда и я нарекоха Стара Загора. Николай Младенов официално връчи сертификат за звездата на кмета на Стара Загора Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно партньорство. Той сподели пред гостите на събитието, че „звездата на HEINEKEN е символ на петте съставки на бирата – вода, хмел, малц, мая и магия; и винаги е била отличителна, както за марката Хайнекен, така и за компанията HEINEKEN. Средствата от символичния акт ще се инвестират в изследване на звездите.

По време на тържеството ръководителите на Загорка получиха много поздравления. Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на настоящия изпълнителен директор Николай Младенов Почетна грамота за принос към развитието на икономиката на региона, провеждането на социалноотговорна и екологична политика и по повод на 20-годишнината от принадлежността на Загорка към голямото семейство на HEINEKEN. / chambersz.com

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs-1

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Nikolay_Mladenov-3

Николай Младенов, изпълнителен директор на Загорка АД

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Jan_Derck_van_Karnebeek

Ян Дерк ван Карнебеек, президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Ruud_van_Den_Ejnden

Рууд ван ден Ейнден, старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Tom_van_Oorschot_i_Nikolay_Mladenov

Екипът на Загорка беше специално поздравен за юбилея от Н. Пр. Том ван Оорсхот – посланик на Кралство Холандия в България

 

oleg-stoilov-zagorka-2014

Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на изпълнителен директор на Загорка Николай Младенов Почетна грамота

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs_Kmetat_Jivko_Todorov_Tom_van_Oorschot

Николай Младенов връчи сертификат за звездата Стара Загора на кмета Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно бъдещо партньорство

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Анимираната симфония на живота

| от chronicle.bg |

Кратката форма в киното е обект на внимание от хиляди режисьори и аниматори по света.

Днес пък е петък – ден като никой друг. Затова ще ви покажем „Symphony no. 42″ – една късометражка, която ни представя 47 нерационални сцени за връзката между човек и природа.

 

Symphony no. 42 from Reka Bucsi on Vimeo.

 
 

Ще вземе ли „La La Land“ 11 награди „Оскар“?

| от chronicle.bg |

Мюзикълът „La La Land“ ще вземе 11 награди „Оскар“ на предстоящата церемония за най-престижните киноотличия, сочат прогнозите на специализирания сайт ГолдДерби, съобщава БТА.

Очаква се филмът на Деймиън Шазел да спечели почти всички призове, за които е номиниран. Мюзикълът е с 14 номинации за „Оскар“ в 13 категории – две от номинациите са в категорията за песен от филм. Според прогнозите на ГолдДерби филмът ще грабне 11 отличия.

Експертите и феновете очакват „La La Land“ да получи наградите за най-добър филм, режисьор (Деймиън Шазел), актриса (Eма Стоун), оригинален сценарий, сценография, операторско майсторство, костюми, монтаж, звуков мишунг, оригинална музика и песен от филм („City of Stars“).

Според прогнозите мюзикълът ще се размине с отличията за най-добър актьор (Райън Гослинг) и монтаж на звукови ефекти. В категорията за най-добър актьор ще бъде предпочетен Кейси Афлек за „Манчестър до морето“, а в тази за монтаж на звукови ефекти се очаква да надделее военната драма „Възражение по съвест“.

Експертите на сайта отчитат и минимална възможност мюзикълът да не получи наградата и за оригинален сценарий, която да бъде присъдена на „Манчестър до морето“.

Деймиън Шазел е фаворит за режисьорския приз, следван от Бари Дженкинс за „Лунна светлина“. Ема Стоун е основна претендентка за отличието за най-добра актриса, следвана от Изабел Юпер за „Тя“.

Сред вероятните победители на наградите „Оскар“ сайтът ГолдДерби откроява и номинираните в поддържащите актьорски категории Махершала Али за „Лунна светлина“ и Вайола Дейвис за „Огради“ („Fences).

 
 

Продадени са 15 хиляди билета за „Евровизия – 2017″

| от chronicle.bg, по БТА |

Досега са продадени 15 хиляди от общо 70 хиляди билета за телевизионния конкурс „Евровизия – 2017″,, който ще се състои в Киев през месец май, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на вицепремиера на Украйна Вячеслав Кириленко. „На 14 февруари започна официалната продажба на билети, като първият беше закупен от победителката на „Евровизия 2004″, нашата Руслана“, заяви Кириленко. По неговите думи досега са били продадени около 15 хиляди пропуска от 52 страни в света.

Петдесет и два процента от билетите са били пласирани в Украйна, а останилите четиридесет и осем – в чужбина. Най-много продажби са били реализирани във Великобритания, Германия и Русия.