Загорка АД отпразнува 20-годишните си успехи в семейството на Heineken

| от |

Загорка АД отбеляза 20-годишното си успешно присъствие в семейството на Heineken. На тържеството в Стара Загора се събраха четиримата генерални мениджъри на водещия български пивовар, които са ръководили дружеството през последните две десетилетия: Димитър Алексиев, Ян Дерк ван Карнебеек, Рууд ван ден Ейнден и Николай Младенов.

Приватизацията на Загорка АД беше извършена на 28 октомври 1994 г. и това беше първата раздържавена пивоварна в България, припомни Димитър Алексиев, който днес е управляващ директор за Централна Европа в HEINEKEN. През 2000 г. произведохме първите в историята на дружеството 1 млн. хектолитра, каза още той. Димитър Алексиев, постави акцент и върху ключовите за неговия период в Загорка постижения. Сред тях са изграждане на нова структура, модернизиране на производствените съоръжения и разширяване на емблематичното портфолио на Загорка като Ариана, Хайнекен и Амстел…

Днес в Загорка АД работят 520 служители. За 20 години са произведени над 25 млн. хектолитра, което се равнява на 1000 олимпийски басейна, пълни до горе, каза пред журналисти настоящият изпълнителен директор Николай Младенов. Общият размер на приходите от продажби е 1,6 млрд. лева. Дружеството е платило 28 млн. лева преки данъци и под форма на акцизи – 150 млн. лева. За последните 7 години Загора АД е безспорен лидер на българския пазар с дял от над 30%. През 2013 г. дружеството е сред 10-те най-ефективни пивоварни на Heineken в Европа.

За 20 години са направени инвестиции за 260 млн. лева, като над 200 млн. лева от тях са в самата пивоварна. Водим последователна зелена политика като се стремим да намалим максимално консумацията на вода и енергия. Това прави производството по-рентабилно и оставя по-малък отпечатък върху околната среда, каза Николай Младенов. През последните две десетилетия Загорка АД е направила дарения за местната общност в размер на 600 000 лева.

Николай Младенов допълни, че вижда следващите 20 години на Загорка като компания – лидер в България, стъпила върху здравия фундамент на портфолио от силни марки, вдъхновяващи иновации и отдаден екип. Нещо повече, виждам компанията като основен двигател на развитието на бирената култура и като водещ пример за „зелено“ мислене и устойчив бизнес, каза той.

Ян Дерк ван Карнебеек, който сега е президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken, припомни, че през 2009 г. Ариана се е превърнала в най-продаваната у нас българска марка бира. Загорка става лидер по обем и стойност (2006 – 2009) и удвоява печалбата си два пъти – съответно през 2006 и 2008 г.

През 2012 година е открит и първият в страната Музей на бирата, добави Рууд ван ден Ейнден, който в момента е старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток. Предшественикът на настоящия генерален мениджър на Загорка разказа и своята история в предприятието. Компанията успява да постигне най-висок пазарен дял, продажбите на Ариана надхвърлят 1 милион хектолитра (2012), въвеждат се ключови иновации, като Zagorka Fusion, Zagorka Rezerva и Ариана Радлер. През този период Загорка поставя началото на дарителската си програма под формата на публичен конкурс – Загорка Зелен Фонд и стартира кампанията за отговорно шофиране без употреба на алкохол Карай трезво!.

Николай Младенов благодари на своите колеги и предшественици. Той съобщи още, че през 2013 г. Загорка АД е в Топ 25 по рентабилност в България. Приходите от продажби са в размер на 145 млн. лева.

Старозагорският пивовар започва изграждането на пречиствателна станция от ново поколение, в която ще бъдат инвестирани над 2 млн. евро.

Кулминацията на събитието беше свързана с дългогодишната обвързаност на компанията с родния град на Загорка – Стара Загора. В знак на признателност и желание за дългосрочно сътрудничество, четиримата мениджъри осиновиха истинска звезда и я нарекоха Стара Загора. Николай Младенов официално връчи сертификат за звездата на кмета на Стара Загора Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно партньорство. Той сподели пред гостите на събитието, че „звездата на HEINEKEN е символ на петте съставки на бирата – вода, хмел, малц, мая и магия; и винаги е била отличителна, както за марката Хайнекен, така и за компанията HEINEKEN. Средствата от символичния акт ще се инвестират в изследване на звездите.

По време на тържеството ръководителите на Загорка получиха много поздравления. Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на настоящия изпълнителен директор Николай Младенов Почетна грамота за принос към развитието на икономиката на региона, провеждането на социалноотговорна и екологична политика и по повод на 20-годишнината от принадлежността на Загорка към голямото семейство на HEINEKEN. / chambersz.com

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs-1

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Nikolay_Mladenov-3

Николай Младенов, изпълнителен директор на Загорка АД

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Jan_Derck_van_Karnebeek

Ян Дерк ван Карнебеек, президент за Централна и Източна Европа и главен търговски директор на Heineken

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Ruud_van_Den_Ejnden

Рууд ван ден Ейнден, старши директор Регионални продажби на Heineken за Азия и Близкия изток

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-Tom_van_Oorschot_i_Nikolay_Mladenov

Екипът на Загорка беше специално поздравен за юбилея от Н. Пр. Том ван Оорсхот – посланик на Кралство Холандия в България

 

oleg-stoilov-zagorka-2014

Председателят на Търговско-промишлена палата – Стара Загора Олег Стоилов връчи на изпълнителен директор на Загорка Николай Младенов Почетна грамота

 

Zagorka_20godini_chast_ot_Heineken-The_4_GMs_Kmetat_Jivko_Todorov_Tom_van_Oorschot

Николай Младенов връчи сертификат за звездата Стара Загора на кмета Живко Тодоров, като символ на бъдещото развитие и пожелание за успешно бъдещо партньорство

 
 

180 милиона долара, ако се ожените за дъщерята на милиардер

| от chronicle.bg |

Всичко започва през 2012 година, когато бащата на Джиджи предлага 65 милиона долара на мъжът, който ще вземе ръката на дъщеря му.

По това време тя излиза с партньорката си Шан Ийв от 9 години и двете започват да мислят за брак.

Да, Джиджи е лесбийка и въобще не се интересува от мъже. С Шан Ийв са в перфектни и щастливи отношения. Баща й Сесил Чао Зе-цунг отказва да я приеме такава, каквато е.

Джиджи написва писмо на баща си, което стига дори до вестниците.

„Скъпи тате,“ пише тя, „Подвела съм те да мислиш, че бих могла да имам и други опции. Разбирам, че за теб е трудно да си представиш как бих мога да бъда интимно привлечена от друга жена; аз също не мога да си го обясня. Просто се случи – мирно и нежно. И сега след толкова години, ние двете продължаваме да се обичаме.“

„Не искам от теб да сте най-добри приятели. Искам обаче да я приемаш като нормално човешко същество и да не се плашиш от нея. Разбирам, че е трудно да приемеш истината. Самата аз прекарах много време търсейки себе си, кое е важно за мен, кого обичам и как да живея по най-добрия начин.“

„Гордея се с живота си и не бих избрала друг начин да го живея. Съжалявам, че съм те подвела да мислиш, че съм в лесбийска връзка, само защото няма добри, подходящи мъже в Хонконг. В Хонконг има изобилие на добри мъже – те просто не са за мен.“

Доста силно послание, но от Сесил Чао така и няма отговор.

За него е известно, че притежава старомодни и консервативни убеждения. Въпреки това той има деца от 3 различни жени.

 
 

Sofia Restaurant Week се завръща с ново пролетно издание

| от Спонсорирано съдържание |

София отново ще потопи сетивата си в море от кулинарни преживявания – от 7 до 13 май Sofia Restaurant Week ще ви накара да откриете вкусните тайни на 25 от най-добрите столични ресторанта.

След изключително успешното първо издание на Фестивала през септември 2016 г., пролетната Седмица на софийските ресторанти ще ви предложи нови локации, менюта и кулинарни изкушения.

В пролетното издание има 17 нови ресторанти, които заедно с останалите 8, предлагат две различни менюта по избор. Всеки един от ресторантите притежава уникална атмосфера, и е подбран след внимателна селекция от организаторите.

В рамките на седем дни може да опитате невероятна храна, резервирайки своите места в предпочитаните ресторанти, които предлагат няколко степенно меню на стойност 25 лв., без включени напитки.

Единствено по време на Sofia Restaurant Week ще може да обиколите със своето семейство и приятели максимален брой от модерните кулинарни локации в града, без да се притеснявате за семейния бюджет или за времето.

GIP_Morino

Kohinoor, SASA, Wagamama са само част от екзотичните места, които може да посетите. Ресторантите са избрани според качеството на храната и обслужването, интериора и наличието на приятна градина, както и заради изключителното кулинарно преживяване, което предлагат.

В зависимост от настроението и придружителите, може да избирате между малки семейни ресторанти като Vino&Tapas и Багри, авторска кухня в Nico’las, 33 Гастронавта и Вакуум, както и висок клас заведения като Talents или Клуб Пушкинъ. Почитателите на живата джаз музика ще могат да посетят Egur, Egur и Morino Urban Wine & Dine. Petrus е подходящ и за семейства с деца, и ще изненада всички с новото меню, което шеф Петър Янков е подготвил. За любителите на steakhouse grill заведенията, организаторите са избрали Roadhouse Grill, където ще могат да опитат месо от висок клас, доставено от САЩ и Италия.

IMG_33Gaustauts

За любителите на вкусната чуждестранна кухня Sofia Restaurant Week предлага азиатска, индийска, средиземноморска, френска, италианска, арменска и гръцка кулинария. Сред предложените ресторанти ще намерите както модернистична, така и традиционна кухня, а някои от местата ще ви изненадат и с иновативни предложения.

Пролетната тема ще бъде застъпена в менютата на ресторантите с присъствието на специалитети с агнешко месо и свежи сезонни зеленчуци.
Sofia Restaurant Week се организира от водещи онлайн и офлайн пътеводители за заведения и туризъм на български и английски език – Zavedenia.bg и Sofia In Your Pocket.

Всички ресторанти, както и менютата, които предлагат, можете да видите на официалния сайт на Sofia Restaurant Week.

Резервации за Sofia Restaurant Week ще могат да бъдат направени от 26 април 2017 г. чрез интернет страницата на Фестивала.

 
 

Елтън Джон отмени концерт заради остра бактериална инфекция

| от chronicle.bg, по БТА |

Британският музикант Елтън Джон беше принуден да отмени концертите си през април и май в американските щати Невада и Калифорния поради инфекциозно заболяване.

Елтън Джон е получил пристъп по време на полета си от Чили до Великобритания, след турнето си в Южна Америка. Изпълнителят е приет в британска болница и е прекарал два дни в отделението за интензивно лечение. Заболяването не е било идентифицирано, но говорителят на звездата каза в изявление, че е „вредна и опасна бактериална инфекция“.

Певецът, който е изписан от болницата на 22 април, се възстановява у дома.

„Късметлия съм, че имам най-преданите и прекрасни фенове. Искам им прошка за това, че ги разочаровах“, каза самият Елтън Джон и благодари на докторите за оказаната му професионална помощ.

Очаква се певецът да се възстанови напълно.

Елтън Джон отмени всичките си концерти в Лас Вегас през април и май, както и в Бейкърсфийлд, Калифорния на 6 май. Той ще се завърне на сцената на 3 юни с концерт в Туикънам, Великобритания.

Елтън Джон, който е носител на награди „Грами“, „Оскар“ и „Тони“, работи върху мюзикъл за Бродуей, адаптация на комедийната драма „Дяволът носи Прада“.

 
 

Deadpool 2 по кината на 1 юни 2018

| от chronicle.bg |

FOX обяви своята програма за филмите по комикси на Marvel, предвидени за 2018 г.

Киностудиото започва през април, когато очакваме нов филм от поредицата X-Men, базиран на сюжетната линия New Mutants. Той ще се пови по кината на 13-ти април 2018 г., а няколко месеца по-късно ще видим и дългоочакваното продължение на Deadpool.

Засега то носи името Deadpool 2 и премиерата е предвидена за 1-ви юни 2018 г.

В края на следващата година ни очаква още една комикс-лента, която отново е вдъховена от X-Men. Той се нарича X-Men: Dark Phoenix и ще дебютира на 2-ри ноември 2018 г.