За първи път от две години български филм оглави боксофиса у нас

| от |

„Живи легенди“ на режисьора Ники Илиев е гледан от общо 13 392 зрители и има 110 997 лева от билетите им, като по тези данни се доближава до предния български първенец в топ 10 – „Операция „Шменти капели“ и е с три пъти по-малко зрители и приходи от „Мисия „Лондон“ отпреди пет години, сочат данните от киносалоните у нас.

1

„Робокоп“ е на втора позиция сред най-гледаните филми у нас. Базираният по едноименния филм на Пол Верховен от 1987 година екшън е гледан от общо 23 545 зрители и има 193 380 лева приходи от билетите им за десет дни на екраните у нас.

Втората премиера от миналия уикенд – „Зимна приказка в Ню Йорк“ е на трета позиция в топ 10. Режисьорският дебют на Акива Голдсман – сценарист на „Красив ум“, „Шифърът на Леондардо“ и „Аз съм легенда“, базиран на едноименния роман на Марк Хелприн, в който играят Колин Фарел, Джесика Браун, Ръсел Кроу и Дженифър Конъли, е гледан от 5 788 зрители и има 46 463 лева за първите три дни по българските екрани.

Анимацията „Крадци на ядки“ е на четвърто място сред най-гледаните филми у нас. За близо месец на екраните триизмерната история на катерицата Сръдльо и кучето Прешъс е гледана от 38 243 зрители и има 333 436 лева приходи.

p_226532

На пето място е третата премиера от миналия уикенд – „Академия за вампири„. Филмираният първи роман от поредицата на Ришел Мийд с бюджет петдесет хиляди долара, включва в актьорския си състав Зоуи Дойч, Данила Козловски, Олга Куриленко и Клеар Фой.За първия си уикенд у нас вампирската история е събрала 3 658 зрители и има 32 977 лева приходи.

Легендата за Херкулес“ е на шеста позиция. Историята, в която главен герой е синът на Зевс и на Алкмена, разказана в триизмерен вариант, е гледана от 56 227 зрители и има 525 156 лева от билетите им за месец на екраните у нас.

На седма позиция в топ 10 е „Джак Райън: Теория на хаоса„. Познатият шпионин от книгите на покойния вече Том Кланси, изигран до момента от Алек Болдуин, Шон Конъри, Харисън Форд, Бен Афлек, сега е игран от Крис Пайн. Приключенията му в Москва, режисирани от Кенет Брана, са гледани от 32 971 зрители и имат 267 253 лева от билетите им за 17-те дни на екран у нас.

 

p_226532

На осма позиция е „LEGO: Филмът„. Триизмерната анимация е вече 10 дни на екран и има 7 758 зрители и 69 058 лева от билетите им.

Девети по ред в топ 10 е „Аз, Франкенщайн“. Триизмерният екшън за живота на създаденият от д-р Франкенщайн герой в 200-годишен период, е гледан от 34 998 зрители и има 337 872 лева от билети
им за месец на екраните у нас.

На десета позиция е „Вълкът от Уолстрийт„. Филмът на Мартин Скорсезе, който влезе сред претендентите за „Оскар“, е месец и половина на екраните у нас. За това време играта на Леонардо Ди
Каприо в ролята на брокера Белфорт по автобиографичната му книга, е гледана от 110 834 зрители и има 862 269 лева приходи от билетите им.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер