За кучетата и рекламите

| от | |

„Budweiser“, „Audi“, „Chobani“ и „Chevrolet“ са само част от компаниите, които решиха да купят скъпо рекламно време на почивките на SuperBowl и да го напълнят с кучета. Човек, който разбира от кучета и хора, обяснява защо.

1

Брайън Хер е директор на Центъра за кучешко познание в Университета Дюк и като цяло, експерт по кучетата.

„С кучетата имаме много повече обща история, отколкото с всяко друго животно. Заедно сме еволюирали десетки хиляди години. Това създава специална връзка, която е уникална за нашите два вида“, обяснява Хеър .

Предимството на кучетата не е само в това, че „те са сладки“, но за разлика от „когато гледаш тигър или акула, в кучето виждаш някого и го разпознавш. Това чувство на интимност и комфорт е много ценно за всяка реклама.“

Така, най-новата реклама на „Budweiser“ с кучето и коня „Puppy Love“ е гледана над 32 млн. пъти за няколко дни.

„Рекламата на „Budweiser“ с коня и кучето създава много сърцераздирателна история, която улавя всички точки и много ефективно използва нашата връзка с тези две животни. Присъствието на кучето създава положителни чувства, тъй като това не може да бъде направено от друго животно. Конете пък характеризират мощ и изящество. Като цяло тази комбинация създава невероятно силни чувства около марката,“ анализира Хеър .

Според Хеър за рекламите не съществува нито едно друго животно, което да е толкова близко до нас и да е толкова мило, като кучетата. Тук включваме и зайците.

Що се отнася до котките, това е позицията на Хеър: „Въпреки че котките хиляди години са наши другари, в сравнение с тях нашата връзка с кучетата е далеч по-специална. Изследванията показват, че кучетата могат да четат жестове на хората, да чувстват емоцията, дори и здравословното състояние, далеч по-добре, отколкото котките“.

 
 

Изследване: Kои професии са най-склонни да изневеряват?

| от chronicle.bg, по БТА |

Много хора свързват професията на медицинската сестра с дълги работни часове и грижа за пациентите. В мъжките представи униформената дама е обект на сексуални фантазии. Резултатите от ново проучване, направено във Великобритания, показват, че жените с тази професия са сред най-големите кръшкачки сред трудещите се дами, пише в. „Дейли експрес“.

Допитването, обхванало над 5000 потребителки на сайта за извънбрачни запознанства Victoria Milan показва, че жените, упражняващи определени професии, са по-склонни да изневеряват. Най-често рога на съпрузите или приятелите си слагат дамите, заети във финансовата сфера – банкерки, брокерки, анализаторки. На второ място са дамите, изявяващи се в сферата на авиацията – жени пилоти и стюардеси. На трето място са медицинските сестри и останалите професионалистки, работещи в здравеопазването.

В Топ 10 на кръшкачките намират място също служителките в сферите на бизнеса (изпълнителни директорки, мениджърки, секретарки), спорта (атлетки, инструкторки, служебни лица), изкуствата (музикантки, модели, актриси, фотографки), нощния живот (жени диджеи, танцьорки, сервитьорки), правото (адвокатки, секретарки, прокурорки, съдийки), комуникациите (журналистки, пиарки) и в други сектори.

Анкетата показва също, че две трети от неверните дами се възползват от възможностите, които им се предоставят на работното място, за да слагат рога на партньорите си.

 
 

Продадени са 15 хиляди билета за „Евровизия – 2017″

| от chronicle.bg, по БТА |

Досега са продадени 15 хиляди от общо 70 хиляди билета за телевизионния конкурс „Евровизия – 2017″,, който ще се състои в Киев през месец май, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на вицепремиера на Украйна Вячеслав Кириленко. „На 14 февруари започна официалната продажба на билети, като първият беше закупен от победителката на „Евровизия 2004″, нашата Руслана“, заяви Кириленко. По неговите думи досега са били продадени около 15 хиляди пропуска от 52 страни в света.

Петдесет и два процента от билетите са били пласирани в Украйна, а останилите четиридесет и осем – в чужбина. Най-много продажби са били реализирани във Великобритания, Германия и Русия.

 
 

Какво става, когато свалиш 50 килограма

| от chronicle.bg |

Да свалиш килограми не е никак лесно. Да успееш да смъкнеш 50 кг е истинско постижение. Преди да тръгнете на дългото пътешествие към красивото тяло обаче, трябва да знаете какво правите – увиснала кожа и различни здравословни проблеми са само част от рисковете, за които е добре да бъдете подготвени. Независимо дали искате да свалите 10 килограма или 100, трябва да сте наясно, че това ще промени целия ви живот.

Предлагаме ви историите на няколко жени пред „Today“. Те са свалили много килограми и разказват за нещата, които биха предпочели да знаеха, преди да започнат.

 
 

Защо лентите на adidas са вертикални на панталоните, а тези на обувките са под ъгъл?

| от chronicle.bg |

Е, ето ви още една разбулена мистерия, благодарение на интернет.

Замисляли ли сте се защо панталоните adidas имат вертикални ленти, а тези на обувките са под ъгъл?

Явно някой го е направил и благодарение на дискусии в социални мрежи като reddit и imgur, една теория изплува като най-често срещаната.

Както може да се види от снимката, когато човек е клекнал, линиите от панталона биват перфектно продължени от тези на обувките.

Но това не е всичко.

Други забелязаха, че долната част на горнищата adidas също имат ленти. Но те са хоризонтални. И точно в тази поза изглеждат като началото на тази изключително интересна конфигурация.

Разбира се, теорията не е официално потвърдена от спортния гигант, но има смисъл, нали?

Имате да допълните нещо? Направете го в секцията за коментари.