Внимание! Измама с фалшиви обяви използва имената на реални работодатели

| от |

zx500y290_2244313

Опит за измама чрез фалшиви обяви за работа беше забелязан от  потребител на Karieri.bg. Схемата за измамите е следната: обявите се пускат от името на хотели и фирма, регистрирани в Англия. Електронните пощи, посочени в обявите са почти същите, като тези на действителните фирми, като на пръв поглед няма разлика. При проверка на сайтовете на всички посочени в обявите фирми, обаче се вижда, че контактите не са същите.

Читателят е споделил, че след като е кандидатствал, е получил предложение за работа в Англия и договор за наем на жилище, за което му е бил поискан депозит. Той се е обадил във фирмите, посочени в обявата, но чрез контактите в техните действителни сайтове, и оттам са му казали, че не търсят хора в момента, още повече от България. От karieri.bg са проверили въпросните обяви през фирмите, от които те би трябвало да са пуснати, като информацията, че нямат обявени позиции за хора от България, е потвърдена.

Проверка е показала, че въпросните обяви са пускани и в различни европейски сайтове за работа, като повечето от тях са за атрактивни позиции.

Цялата информация по случая можете да откриете на :

http://www.karieri.bg/karieren_klub/novini/2244019_shema_s_falshivi_obiavi_izpolzva_imenata_na_realni/

Имената на следните работодатели са използвани за фалшиви обяви: Brompton Hotel, M H Associates, The Trafalgar Hotel, Hubron International Limited, Havard International Ltd, Garside Lauycock, като проверката показа, че данните на реалните работодатели, не отговарят на посочените в обявата.

От karieri.bg предупреждават всички свои читатели, ако вече са кандидаствали по подобни обяви, да не превеждат искания депозит. Също така и внимателно да проверяват всяко предложение за работа, свързано с предварително искани пари от кандидатите, независимо къде са прочели обявата за работа.

Този казус логично насочва и към следващата тема, по която колегите ще работят за седмичната рубрика в Капитал Кариери: как да разпознаваме фалшивите обяви, когато си търсим работа.

Вашите предложения, както и споделен опит в тази насока ще бъдат от изключителна помощ за максимално разплитане на случая. Можете да дадете вашия принос във форума към статията или на karieri@karieri.bg .

 
 

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката.