Влезте във фейсбука и пУкажете какво пишат в профила на…

| от | |

Всеки с пожеланията си към медиите. Но по „закона” на плащащите и поръчващите музиката, нещата винаги стоят другояче.

Това е и най-простият отговор на въпроса защо медиите се превърнаха в изпълнители на съдържание поръчано по телефона или по други начини?

Какво подписаха СЕМ и ЦИК вчера?

Отговорът е очевиден. Централната избирателна комисия(ЦИК) и Съветът за електронни медии (СЕМ) подписаха споразумение за специализиран мониторинг по време на предизборната кампания за предсрочните парламентарни избори на 5 октомври. Има ли решение на ЦИК за безплатните пакети, които ще ползват партиите? Отговорът е не.

Хайде сега да зададем въпроса отново.

Всичко в медиите е така. И липсата на решение е най-простият въпрос, който може да бъде зададен. Предполага се, че заради счетоводни нужди все пак рано или късно решение за пакетите ще бъде взето. Дали пожеланията медиите да направят кампанията интересна и информационно достоверна са изпълними, по-скоро не.

Отговор просто няма да има, докато собствеността в медиите е неясна.  Нещо повече, очевидно има наета администрация, която е с ограничени правомощия и затова липсват решения.  Защото  поръчките са описани в меню, което никога не стига до крайния клиент с дистанционно в ръка или със стотинки за вестник.

Инак, хората поръчват на медиите да четат изразително случващото се в профилите на политиците, за които също така не е ясно кой поддържа.  Хората, за които няма гаранция, че просто  мразят/обичат безплатно, защото нищо не им е ясно.

Наскоро излъчиха един филм, Подмяната – от 2008 г. Повечето от героите са базирани на техните съответствия в реалния живот, докато някои са измислени. Действието се развиваше в 30-те години на миналия век. Времена, в които даже дете може да се подмени заради неработеща администрация. Режисьор на лентата с много награди е Клинт Истууд.

Някога пред медиите той сподели урок, предаден му от баща му. „Покажи какво можеш и не се притеснявай докъде ще стигнеш. Кажи им, че ще работиш безплатно и един ден никой няма да може да плати цената ти.” Съветът звучи, като тъжна и невъзможна метафора.
Защото хем почти безплатно изпълняват поръчки медиите, хем никога няма да дойде денят, в който някой би платил каквато и да било цена за медия.

Какво им остава на медиите, освен да превърнат живота ни в метафора на живот, като на кино… Пуканките и колата всеки има избора да си плати или да му платят при определени уловия. Модата през есента ще е ретро на времената – пари няма, действай.
10656678_10203043939834502_1608632465_n

 
 

Мишел Пфайфър се появи на корицата на списание Interview

| от chronicle.bg |

Актрисата Мишел Пфайфър не е позирала за корицата на списание Interview от 1988 година.

Изглежда обаче сякаш изобщо не е минало толкова време, тъй като 58-годишната актриса изглежда прекрасно на априлската корица на списанието. Тя дава и интервю заедно с режисьора Дарън Аронофски, който стои зад филма „Mother!“ с нейно участие.

В интервюто за списанието тя разказва, че мрази да дава интервюта, защото се страхува, че е фалшива, а разговорът ще я разкрие.
Актрисата, номинирана три пъти за Оскар, разказва, че въпреки процъфтяващата си филмова кариера, няма зад гърба си официално обучение. Вместо това се е учила пред очите на целия свят.

„Чувствам се наистина у дома, когато съм на снимачната площадка“, казва актрисата. „По-балансирана съм, когато работя, наистина“, казва още тя.

В момента Пфайфър работи по три филмови проекта – „The Wizard of Lies” на HBO, “Mother!” на Ароновски и римейк на „Убийство в Ориент Експрес“.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката.