Въглехидратната вина на жените

| от |

844859_673_354Много често жените гладуват, за да могат след това да си позволят да хапнат малко въглехидрати.

В зависимост от вида въглехидрати, които сме избрали да изядем, те могат да се окажат и доста вредна храна. Разбира се, значение има и това дали смятаме след това да изгорим калориите, правейки малко физически упражнения.

Ново проучване разкрива дали начинът, по който се чувстваме в ежедневието, има общо с хапването на въглехидрати.

Всяка трета жена признава, че би прекарала един цял ден, съжалявайки за погълнатите въглехидрати. Една от десет жени споделя, че чувството за вина я преследва през цялото време. Повече от 40% от дамите пък казват, че вината често ги тормози малко по-дълго отколкото например спор с партньора им или пропуснат срок в работата.

Като изключим факта, че консумацията на въглехидрати ни прави щастливи, една от десет жени признава, че би гладувала дълго време, за да компенсира изяденото. Тези признания карат учените да се замислят над въпроса наистина ли въглехидратите са толкова вредни? Наистина ли са наши врагове?

„Неотдавна сложните въглехидрати се считаха за неизменна част от менюто, а напоследък се опитват да ги изкарат вредни за здравето“, споделя Джейн Огдън, експерт по здравословното хранене и професор в здравната психология. Тя смята, че на хората ясно трябва да се обясни разликата между простите и сложни въглехидрати. Джейн споделя още, че масово хората не знаят колко точно въглехидрати е хубаво да консумират и по кое време на деня. Препоръчителната дажба на ден е 250 грама, но когато попитаме някого дали знае колко е това, той никога не може да отговори“, разказва Огдън. Повечето хора мислят, че не можем да изгорим приетите въглехидрати след 17:00 часа, а някои дори смятат, че трябва напълно да ги изключим от менюто си, ако искаме да отслабнем.

„Хората трябва да се фокусират върху теглото си в далечен план“, напомня Джейн. „Не е хубаво да изключваме всички въглехидрати от менюто си, за да отслабнем по-бързо. Добре е да сваляме килограми постепенно и да не се лишаваме трайно от нищо. Сложните въглехидрати играят основна роля в здравословното хранене и не бива да бъдат пренебрегвани“, допълва тя.

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони – не. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво“. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.

 
 
Слави Трифонов, цензура

Цен*ура

15 роли на Кийра Найтли, които можем да гледаме отново и отново

| от chronicle.bg |

На днешния ден празнува разкошната Кийра Найтли, която днес навършва 32 години.

Два пъти номинирана за Оскар, Найтли е от онези актриси, които доказват, че можеш да бъдеш едновременно красавица и добра актриса.

По случай рождения й ден ви черпим с галерия с нейни роли, които трябва да си доставите.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката.