Цветовете на модата

| от |

От 2008 насам Jezebel.com провежда проучване на расовото многообразие на моделите, дефилиращи на New York Fashion Week. Година след година екип на сайта зорко наблюдава, брои и пресмята броя на белите, черните, латино и азиатските модели, участващи във всяко шоу.

Според Jezebel ситуацията леко се подобрява.

Базирайки се на 142 ревюта, без да броят презентациите, от 4637 модела, около 80% са бели, което е леко понижение от 83% миналата година.

Броят на „черните перли“ нараства от 6 на 8.08%, на моделите с латино- произход от 2 на 3,19%, на тези с азиатски корени обаче намалява на 8,1 в сравнение с 9,1 миналата година.

 

o-BLACK-MODELS-570

 
 

Посрещаме лятото с цялостен аутфит от магазин Fusion

| от Рада Копрева |

Сега имаш възможността да посрещнеш лятото с цялостен аутфит по свое желание, осигурен от магазин Fusion! В периода 22 март – 05 април 2017 година можеш да се запознаеш с най-новите тенденции от световноизвестни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Diesel, Converse и Superdry в магазин Fusion в Serdika Center, да развихриш въображението си и да спечелиш нови дрехи за страхотни летни моменти.

За кампанията говори Рада Копрева – млада Instagram звезда, която разбира от дрехи и не се страхува да пробва.

Ето и нейните впечатления от #Fusionable:

То е ясно, че съм от обичащите да пазаруват дрехи, но пък не ми се беше случвало истински да се развълнувам от шопинг кампания.

#Fusionable на магазин Fusion обаче истински ме вдъхнови. Не се случва често магазин, представител на световно известни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Converse и Superdry, да стартира подобна кампания, която дава шанс на всеки да изглежда страхотно, носейки цялостен аутфит по собствен избор. Ето в какво се състои тя – Fusion ще раздаде три ваучера на свои клиенти. Всеки един от тях носи стойност достатъчна за да може човек да се облече от глава до пети в магазина така, както му харесва.

Истината е, че досега не бях чувала или участвала в подобна кампания – поне не и такава като #Fusionable, която да предоставя наистина уникална възможност на всеки, който обича облеклото и му е важно да изглежда добре. Като мен…

фешън, кифла

Е, сега вече можете да разберете как тръпнех от желание да разгледам абсолютно всичко в магазина и припках бодро по етажите на мола. Когато влязох във Fusion, положих всички налични усилия да се представя „професионално“ като истински фешън маниак, но въпреки това момчето, което ме обслужваше, усети вълнението ми. И нямаше как да е другояче – пред себе си имах цял магазин с всичко, за което съм си мечтала. Дрехите и обувките съчетаваха не само страхотни, свежи цветове, а и бяха в крак с всички модни тенденции за идния сезон. Fusion предлага не само ежедневни дрехи и обувки, но и по-спортни, а и вече плажни артикули.

фешън, кифла

Влюбих се главно в дрехи с лека и проветрива материя, както и вечните дънки. И по навик плахо попитах за по-малки размерчета, защото като структура на тялото не съм особено значителна.

И представете си – имаше! Рокли, блузи, дори къси панталони! Естествено, хукнах към пробните, а там ме очакваше всичко, което щях да пробвам- две рокли (Superdy), два чифта къси панталони (Pepe Jeans и Superdy), две блузи (Pepe jeans и Superdry) и един абсолютно необходим, да не кажа наложителен, за всеки пролетен и летен сезон чифт бели маратонки на завинаги любимата Pepe Jeans.

фешън, кифла

Честно казано, имах леки съмнения, че нещо друго, освен роклите и обувките, ще ми стои така, че да се харесам веднага, но отново останах приятно изненадана. С всеки от четирите комплекта, които си бях избрала, се чувствах не само стилна, но и себе си – беше ми супер удобно! Дори си се представих да си ги нося в най-различни варианти чак до октомври. Точно това беше и причината да се забавя толкова дълго и в самия магазин – просто не ми се искаше да ги сваля от себе си. А това да си правя по сто снимки с всичко, което си бях избрала, се оказа дефиницията на истинското ми петъчно удоволствие.

Благодарение на кампанията #Fusionable, един от тези…всъщност дори всички комплекти дрехи (разбира се, и обувките!) могат да си останат мои и занапред. А да бъда част от магазин Fusion и преживяването там беше не само развлечение, но и възможност да се сдобия с чисто нова мини-колекция от дрехи! Определено си струва.

Правилата на играта са прости: избери най-готините дрехи от магазин Fusion, Serdika Center, снимай се с тях и качи снимката в Instagram или Facebook с хаштаг #Fusionable и хаштагове на марките, с които си облечен, и се тагни от магазина. На 07 април ще бъдат избрани 3-ма късметлии, които ще спечелят награда, с която да обновят изцяло гардероба си!

 
 

Ох, стари сме… защото те правят 10!

| от |

Едно десетилетие измина като мигване с единия клепач и ние си мислим, че сме си същите, ама не сме… Защото сме с 10 години по-големи. И уж поумнели. Минаването на безгрижните лета се отразява, както на човешкото тяло и съзнание, така и на любимите guilty pleasure удоволствия, каквито са сериалите.

Вярвате или не, но много от любимите ви шоута направиха 10 години от старта си и дори след толкова време, за част от тях си спомняме с умиление. И с леко насълзяване на очите.

Ние сме избрали пет добри, вкусни, провокативни и да, КУЛТОВИ, сериала, които правят 10 тази година. А ние сме стари, но все така ги харесваме. Цък, в галерията горе са.

 
 

Плажовете, за които си мечтаем

| от chronicle.bg |

Преди няколко дни настъпи астрономическата пролет, а след броени часове ще преминем към лятното часово време. Всичко това просто ни подсказва едно – сезонът „Отслабвам за лятото“ е приключен и отстъпва място на „Отслабвам за Коледа“.

Започваме да броим дните до момента, в който ще легнем на шезлонга с коктейл в ръка, пред нас прозрачно синьото море ще се слива с небето, а горещ бял пясък ще гали стъпалата ни.

Тъй и тъй е ден за размисъл, защо пък да не изберем плажа – мечта за следващата морска ваканция. Нашите предложения – в галерията горе.

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.

Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel

Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.

От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.

Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.