Цецка Цачева: Ще търсим съгласие по политики

| от |

Най-голямата партия победител за трети пореден път е редно да състави правителство, обяви Цецка Цачева от ГЕРБ в студиото на Нова телевизия

„ГЕРБ ще проведе консултации с всички парламентарно представени политически сили по реда на броя на депутати, които имат. По-логично беше да започнем с политическата сила, която е от нашето политическо семейство, но тяхното изключително непоследователно и непремерено говорене спрямо политиките, които трябва да се водят, ни накара да се откажем“, каза Цачева по отношение възможността преговорите да започнат първо с Реформаторския блок. Според нея това, че те не са наясно кой представлява този блок създава затруднения.

ГЕРБ има лидер Бойко Борисов, има Изпълнителна комисия и разговори трябва да се водят само на това ниво, коментира Цачева предстоящите консултации за правителство на малцинството, като уточни, че при РБ подобна яснота няма.

Ако на този кръг на преговори успеем да сформираме правителство на малцинството с широка парламентарна подкрепа, това ще бъде успех, посочи Цачева. Това според нея е възможно, когато се постигне съгласие по политики. Възможно е с всички да се намерят общи позиции, оптимист е Цачева. „На преговорите ще говорим за политики, за неща, които ни сближават, а не ни разграничават“, повтори тя.

След това обаче заяви: „Нека да видим какво ще се случи, дали изобщо ще бъде възможно да се състави кабинет. Имаме воля да направим кабинет, но не на всяка цена и не през линии, които за нас са невъзможни – примерно евроатлантическата ориентация“, посочи Цачева.

Ситуацията е такава, каквато гражданите казват, че трябва да е. Ако има подкрепа, макар и от ПГ, които няма да участват в кабинета, ГЕРБ ще търси взаимодействие, твърди Цачева. Говорим за общи политики между програмите на различните партии, подчерта тя и добави, че е нормално представител на най-голямата, спечелила изборите политическа сила да има председател на НС.

След като се проведат открито разговорите с партньорите, след това трябва да се огласят резултатите от тях, смята Цачева. /БГНЕС

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…