Третият „Хобит“ очаквано застана начело на най-гледаните филми у нас

| от |

„Хобит: Битката на петте армии“, създаден по едноименния роман на Дж. Толкин и режисьора Питър Джаксън, съвсем очаквано събра най-голям брой зрители и приходи за изминалия предпразничен уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Триизмерният филм за Билбо Бегинс, Гандалф Сивия, Торин Дъбощит и Дружината на джуджетата е гледан от 62 022 зрители и има 635 384 лева приходи, което е с близо 20 000 зрители повече и 200 000 лева повече от предния филм „Хобит: Пущинакът на Смог“ в първия му уикенд у нас.

На втора позиция в топ 10 е „Изход: Богове и Царе“. Триизмерният филм, създаден по библейския сюжет за Моисей, спасяването на еврейския народ и пътуването му от Египет към земите зад Червено море от режисьора Ридли Скот, е гледан от общо 59 557 зрители и има 610 673 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

Трети е „Пингвините от Мадагаскар“. Приключенията на Скипър, Ковалски, Рико и Редник в различни точки на света са гледани в триизмерен формат от общо 108 668 зрители и има 969 403 лева приходи за месец на екраните у нас.

На четвърта позиция сред най-гледаните филми е „Игрите на глада: Сойка-присмехулка – част 1″. Борбата на Катнис Евърдийн от окръг 13 за спасяването на Пийта Меларк и народа й, е гледана от общо 115 288 зрители и има 888 871 лева приходи за месец на екраните у нас.

Космическата одисея „Интерстелар“ е на пета позиция. Историята за търсенето на нов свят за заселване на човечеството е вече месец и половина на екраните у нас, гледана е от 111 372 зрители и има 895 032 лева приходи.

Комедията „Шефове гадняри 2″ е на шеста позиция сред най-гледаните филми, като месец след премиерата на филма у нас е гледан от 25 855 зрители и има 195 344 лева от билетите им.

Друга комедия – „Шантава седмица“, е на седма позиция в топ 10. Създаденият по книгата на Джонатан Тропър филм за семейство, на което се налага да прекара седмица заедно след дълга раздяла, е гледан от 4 789 зрители и има 37 102 лева приходи.

Осми е „Българ: Филмът“. Триизмерната анимация е вече месец на екраните у нас с 30 252 зрители и 257 281 лева приходи.

Девета позиция заема „Пътят към Коста дел Маресме“. Филмът на Иван Ничев за първите любовни трепети между трима тинейджъри във времето на Втората световна война, вече е 17 дни на екраните у нас, гледан е от 10 446 зрители и има 78 930 лева приходи.

На десета позиция е „Измет“. Трилърът по книгата на Анди Мълиган за тримата приятели Рафаел, Гардо и Рат, които намират портфейл с шифрована информация и се въвличат в поредица от неприятности с корумпирани политици и полицаи в Рио де Жанейро, е гледана от 8 242 зрители и има 66 189 лева приходи от билетите им.

 
 

И Тя е със сини очи

| от Кристина Димитрова |

Тя и той са телата, които линеят за една изгубена любов.

Те са със сини очи и черни коси. Знаят, че когато настъпи последната нощ, ще последва раздялата. Той й разказва една и съща история отново и отново. В стаята времето е спряло и сякаш героите са попаднали във вакуума на живота.

Тази типична любовна история на френската писателка Маргьорит Дюрас ще оживее на сцената на театър „Възраждане“, за да ви разкаже историята на двама души, сключили договор за обичане за 23 нощи.

„Очи сини, коси черни“ е театралната адаптация на едноименния роман на Дюрас, която е направена от писателката Ирена Иванова, вече позната като момичето с няколко спечелени престижни награди за ролята си във филма „Безбог“.

Освен че самата тя е със сини очи, е силно повлияна от Дюрас през последните няколко години от живота си.

Франция се стича като Рейн в творчеството на Ирена, а да посегне към адаптацията на „Очи сини, коси черни“ е едно от най-смелите й предизвикателства през последните месеци. Една от концепциите, които самата Дюрас залага в пиесата, е отчуждението на героите не само помежду им, а и от самите себе си.

Тя и Той са затворени в стаята на миналото, но търсят една друга стая, в която любовта е възможна. В тази стая може да влезете и вие на 31-ви март и 3-ти април и да станете свидетели на раждането на една повече-от-любов.

Всичко започва във фоайето на хотел Рош във френска морска провинция.

Никой в историята няма име. Мъжът от историята се приближава до прозорците на фоайето и вижда Странник с черна коса и сини очи, чиито очи не може да забрави и изгубва завинаги. Появява се жената от историята и отвежда Странника. Мъжът обикаля плажа с надеждата го срещне отново. Среща същата жена в кафене на брега на морето, но не я разпознава като жената отвела странника. Предлага й да прекара следващите вечери с него срещу заплащане, защото много прилича на изгубения Странник. Тя приема. Следват двадесет и три безсънни нощи…

Адаптацията на Ирена Иванова запазва характерната за Дюрас символика, залегнала в романа, а това е морето, корабът и стаята – интимното място за срещи, където се ражда невъзможната-възможна любов.

Прочитът на романа, на Ирена Иванова е многопластов и може да бъде разбран на повече от едно ниво.

Той се гмурка в дълбокото, после изплува, за да си поеме въздух и пак се гмурка. Залата на театър „Възраждане“ ще бъде озвучена от дълбокия и запомнящ се глас на актьора Велизар Бинев, за който това е завръщане на сцената след дългогодишните му актьорски появи на големия екран в над 80 чужди продукции. Зрителите ще чуят и въздействащия текст на поета Владислав Христов – „Писма до Лазар“.

Именно тази негова творба отразява историята по поетичен и абстрактен начин, прорязвайки я по цялото й протежение до края. Постановката е в характерния експериментален стил на Ирена Иванова, а на сцената ще излязат актрисата Дария Митушева в ролята на Жената и Николай Марков в ролята на Мъжа. Под звуците на традиционна индонезийска музика актьорите ще разкажат историята, чрез своите телата. Ирена очевидно не изневерява на Дюрасовия любовник, който често е с Азиатски произход.

Спектакълът е проект на Театрално ателие „Експериментика“ и е реализиран с подкрепата на Френския културен институт, Посолството на Република Индонезия, Нов български университет и Voice Academy.

 
 

Дрю Баримор и нейното съвършено копие

| от |

През 1982 година малката Дрю Баримор е очарователна в ролята си в „Извънземното“.

Години по-късно тя вече е зряла жена, която има собствени деца. Една от дъщерите й обаче може спокойно да играе в римейк на филма, тъй като е наистина много прилича на майка си.

Малката Франки навършва 3 години през 2017-а. Скоро тя се появи с майка си на събитие и всички бяха удивени от приликата между двете.
Сравнете и преценете сами:

дрю баримор
Франки Баримор Копелман е родена на 22 април 2014 година. Тя е второто дете на Дрю от бившия й съпруг Уил Копелман. Когато тя се роди, Баримор каза, че е искала по-голямата й дъщеря Олив да си има брат или сестра, защото самата актриса не е имала подобно детство.

„Олив обича Франки и просто иска да е с нея през цялото време. Иска да я храни. Много й харесва“, разказва Баримор.

Това не е първото дете, което прилича толкова много на майка си. Има цяла поредица звездни деца, взели най-красивите черти на родителите си. Можете да видите повече за тях тук.

 
 

Когато звездите бомбят снимки

| от chronicle.bg |

Фотобомбите представляват накратко следното – когато човек влезе в кадъра при снимката на друг.

Винаги се получава смешно, но е най-забавно, когато фотобомби правят звездите.

Предлагаме ви в галерията списък със снимки на знаменитости, които „случайно“ се приплъзват в кадъра на друг.

Сред тях можете да видите бивш президент, британската кралица и много актьори и актриси.

 

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.